Gå til innhold

En rar drøm

Gjest Anonym akkurat nå ....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drømte at jeg koste med en annen jente (jeg en jente) og rett etterpå var jeg så kåt at jeg og kjæresten min hadde masse sex resten av natten (i drømmen, da, altså). Da jeg våkna var jeg ennå kåt, for i drømmen hadde jeg og kjæresten min hatt masse sex, men aldri fullført, liksom, så jeg var kåt da jeg våknet.

Hva betyr det? Jeg ble redd, jeg. Er jeg lesbisk???

Skrevet

Det er vel ikke noe å bli redd for. Om så er at du kunne tenke deg sex med ei jente er vel ikke det noen skandale? Men vi drømmer så mye rart. Jeg drømte en gang at jeg ble tatt bakfra av en stor, svart hund. Tror neppe jeg ønsker meg det i virkeligheten.

Skrevet

Det er vel ikke noe å bli redd for. Om så er at du kunne tenke deg sex med ei jente er vel ikke det noen skandale? Men vi drømmer så mye rart. Jeg drømte en gang at jeg ble tatt bakfra av en stor, svart hund. Tror neppe jeg ønsker meg det i virkeligheten.

Om det er noe å bli redd for er jo en annen diskusjon. Men det ble jeg. Men betyr det at jeg tenner på jenter?

Skrevet

Om det er noe å bli redd for er jo en annen diskusjon. Men det ble jeg. Men betyr det at jeg tenner på jenter?

Kanskje, kanskje ikke. Du kan vel ha fantasier og drømmer om sex med jenter uten å være lesbisk. Forskjellen er hvis du forelsker deg i jenter, har lyst til å være kjæreste med dem.

Jeg tror også at man ikke bør være så opptatt av hvilken fil man kjører i. Hvem man tenner på og eventuelt forelsker seg i har framfor alt med den spesielle personen å gjøre.

Gjest Humlepungen
Skrevet

Nei du er ikke lesbisk. En drøm er bare en drøm.

Jeg har drømt alt fra at jeg har drept noen til at jeg drømmer om at jeg er en mann. Ingen av delene stemmer med virkeligheten.

Skrevet

Altså, de fleste som definerer seg som lesbiske forelsker seg i andre kvinner og/eller opplever seksuell tiltrekning til andre kvinner. Om du gjør det, vet du vel best selv - men jeg hadde ikke basert konklusjonen på noe du har drømt.

fuji1365380447
Skrevet

Jeg er klinkende hetro, men jeg har da hatt seksuelle drømmer om mitt eget kjønn mange ganger.

Jeg pleier å drømme at jeg har sex med nesten alle mennekser jeg liker eller ser opp til jeg. Har for lengst slått meg til ro med det!

Helt vanlig!

Skrevet

Jeg er klinkende hetro, men jeg har da hatt seksuelle drømmer om mitt eget kjønn mange ganger.

Jeg pleier å drømme at jeg har sex med nesten alle mennekser jeg liker eller ser opp til jeg. Har for lengst slått meg til ro med det!

Helt vanlig!

Takk for svaret ditt =)

Skrevet

Å drømme om sex kan være så enkelt som at du har hatt en våt drøm uten noen

spesiell betydning, eller så har det en litt mer omfattende symbolikk. Det kan

være et symbol på at du må få et mer avslappet forhold til sex. Drømmen kan

fortelle om sider ved din seksualitet du har fortrengt eller ikke vet om. Den

kan symbolisere nærhet eller skjønnhet. Er du aggressiv tar du ikke nok hensyn

til partneren. Drømmer om sex kan også vise at du er i utvikling på dette området

Skrevet

Kjære deg, bli nå ikke redd for en drøm. Jeg har hatt verre dagdrømmer enn det uten at det behøver å bety noe som helst annet enn at jeg er forelsket eller kåt eller glad eller trist eller sint... whatever. Drømmer kan ha mange utspring og reflekterer ikke alltid virkeligheten. Det kan jo rett å slett f.eks. bety at du ønsker at kjæresten din skal bruke mer tid på forspillet? Bare en teori, du vet best selv hva og hvem du liker og hvorfor.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...