Gjest Anonym akkurat nå .... Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Jeg drømte at jeg koste med en annen jente (jeg en jente) og rett etterpå var jeg så kåt at jeg og kjæresten min hadde masse sex resten av natten (i drømmen, da, altså). Da jeg våkna var jeg ennå kåt, for i drømmen hadde jeg og kjæresten min hatt masse sex, men aldri fullført, liksom, så jeg var kåt da jeg våknet. Hva betyr det? Jeg ble redd, jeg. Er jeg lesbisk??? 0 Siter
Babette Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Det er vel ikke noe å bli redd for. Om så er at du kunne tenke deg sex med ei jente er vel ikke det noen skandale? Men vi drømmer så mye rart. Jeg drømte en gang at jeg ble tatt bakfra av en stor, svart hund. Tror neppe jeg ønsker meg det i virkeligheten. 0 Siter
Gjest Anonym akkurat nå .... Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Det er vel ikke noe å bli redd for. Om så er at du kunne tenke deg sex med ei jente er vel ikke det noen skandale? Men vi drømmer så mye rart. Jeg drømte en gang at jeg ble tatt bakfra av en stor, svart hund. Tror neppe jeg ønsker meg det i virkeligheten. Om det er noe å bli redd for er jo en annen diskusjon. Men det ble jeg. Men betyr det at jeg tenner på jenter? 0 Siter
Babette Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Om det er noe å bli redd for er jo en annen diskusjon. Men det ble jeg. Men betyr det at jeg tenner på jenter? Kanskje, kanskje ikke. Du kan vel ha fantasier og drømmer om sex med jenter uten å være lesbisk. Forskjellen er hvis du forelsker deg i jenter, har lyst til å være kjæreste med dem. Jeg tror også at man ikke bør være så opptatt av hvilken fil man kjører i. Hvem man tenner på og eventuelt forelsker seg i har framfor alt med den spesielle personen å gjøre. 0 Siter
Gjest Humlepungen Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Nei du er ikke lesbisk. En drøm er bare en drøm. Jeg har drømt alt fra at jeg har drept noen til at jeg drømmer om at jeg er en mann. Ingen av delene stemmer med virkeligheten. 0 Siter
kamazi Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Altså, de fleste som definerer seg som lesbiske forelsker seg i andre kvinner og/eller opplever seksuell tiltrekning til andre kvinner. Om du gjør det, vet du vel best selv - men jeg hadde ikke basert konklusjonen på noe du har drømt. 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Jeg er klinkende hetro, men jeg har da hatt seksuelle drømmer om mitt eget kjønn mange ganger. Jeg pleier å drømme at jeg har sex med nesten alle mennekser jeg liker eller ser opp til jeg. Har for lengst slått meg til ro med det! Helt vanlig! 0 Siter
Gjest Anonym akkurat nå .... Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Jeg er klinkende hetro, men jeg har da hatt seksuelle drømmer om mitt eget kjønn mange ganger. Jeg pleier å drømme at jeg har sex med nesten alle mennekser jeg liker eller ser opp til jeg. Har for lengst slått meg til ro med det! Helt vanlig! Takk for svaret ditt =) 0 Siter
pekkaline Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Å drømme om sex kan være så enkelt som at du har hatt en våt drøm uten noen spesiell betydning, eller så har det en litt mer omfattende symbolikk. Det kan være et symbol på at du må få et mer avslappet forhold til sex. Drømmen kan fortelle om sider ved din seksualitet du har fortrengt eller ikke vet om. Den kan symbolisere nærhet eller skjønnhet. Er du aggressiv tar du ikke nok hensyn til partneren. Drømmer om sex kan også vise at du er i utvikling på dette området 0 Siter
lonelyP Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Kjære deg, bli nå ikke redd for en drøm. Jeg har hatt verre dagdrømmer enn det uten at det behøver å bety noe som helst annet enn at jeg er forelsket eller kåt eller glad eller trist eller sint... whatever. Drømmer kan ha mange utspring og reflekterer ikke alltid virkeligheten. Det kan jo rett å slett f.eks. bety at du ønsker at kjæresten din skal bruke mer tid på forspillet? Bare en teori, du vet best selv hva og hvem du liker og hvorfor. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.