Mary Poppins Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Jeg vurderer å kjøpe mobil på ebay, er det noen andre som har gjort det? Er dette veldig dumt? Er selv litt skeptisk men jeg sparer halve prisen på å gjøre det så jeg er veldig dristet. Kjøper masse annet på ebay og har bestandig vært fornøyd.. men med mobil er jeg litt usikker.. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Selv om de fleste mobiltelefoner nå fungerer i alle verdensdeler hvor det er mobilnett, så bør du dobbeltsjekke at den du skal kjøpe fungerer i Norge. Du må også være helt sikker på om den er låst til en type abonnement, og ikke ditt sim-kort vil fungere i den. Og så må du huske på sånt som at du antakelig ikke kommer til å få norsk meny/ordbok på den om den kjøpes fra utlandet. Jeg har ingen personlig erfaring med å kjøpe noe som helst på ebay, så jeg kan ikke uttale med spesifikt. Men de punktene jeg listet opp der gjelder jo generelt om man kjøper mobiltelefon i utlandet. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Skrevet 1. desember 2006 Selv om de fleste mobiltelefoner nå fungerer i alle verdensdeler hvor det er mobilnett, så bør du dobbeltsjekke at den du skal kjøpe fungerer i Norge. Du må også være helt sikker på om den er låst til en type abonnement, og ikke ditt sim-kort vil fungere i den. Og så må du huske på sånt som at du antakelig ikke kommer til å få norsk meny/ordbok på den om den kjøpes fra utlandet. Jeg har ingen personlig erfaring med å kjøpe noe som helst på ebay, så jeg kan ikke uttale med spesifikt. Men de punktene jeg listet opp der gjelder jo generelt om man kjøper mobiltelefon i utlandet. Det med språket er jeg klar over. Mobilen har quad-band så sånn sett funker den overalt. Teknologien den bruker er GSM, og GSM bruker vi i Norge også, så da burde den vel funke greit her? 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Det med språket er jeg klar over. Mobilen har quad-band så sånn sett funker den overalt. Teknologien den bruker er GSM, og GSM bruker vi i Norge også, så da burde den vel funke greit her? Sorry, så ikke svaret ditt før nå. Det tekniske med mobilen bør vel være i boks da, ja. Så er det bare om den er låst til noe abonnement, og om det er mulig å sette ditt simkort i den. Det er ting du bare må ta selgers ord for, så se på antall pluss i karakterboka, og vurder om det ser greit ut 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Skrevet 3. desember 2006 Sorry, så ikke svaret ditt før nå. Det tekniske med mobilen bør vel være i boks da, ja. Så er det bare om den er låst til noe abonnement, og om det er mulig å sette ditt simkort i den. Det er ting du bare må ta selgers ord for, så se på antall pluss i karakterboka, og vurder om det ser greit ut Jeg tror jeg dropper det og kjøper heller i norge, det er så pes hvis noe skulle gå galt med mobilen, da er det tryggere å kjøpe i butikken her hjemme 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.