Hope Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Har to sjefer, som i dag har gitt meg ny jobb. Ble oppfordret til å søke på denne jobben av dem, og det er en jobb jeg hadde svært lyst på. I dag har jeg fått den. :-) Er gla og må innrømme at jeg aldri noen gang har hatt så gode sjefer! jeg har lyst å gi noe tilbake, ikke bare i form av arbeidsinnsats - men kanskje en liten blomst som en takk? men er litt redd de andre på avdelingen vil syns jeg smisker...for de vil garantert se at jeg gir dem blomst...Er det for dumt å gjøre dette? Er ikke mitt ønske å smiske da...bare vise takknemlighet og gi noen gode ord tilbake :-) 0 Siter
hidi Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Enig med nick. Det tar seg dårlig ut for de andre på arbeidsplassen... 0 Siter
Gjest komes Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 spørs vel hvilket forhold du har til de og til de andre på avdelingen... 0 Siter
tonie Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Det blir sikkert oppfattet som smisking. Dropp det. 0 Siter
Babette Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Jeg fikk en blomst en gang av en ansatt, og følte meg bare beklemt. Hun mente selvsagt å singalisere noe positivt, men jeg skulle ønske hun hadde sløyfet blomsten og heller sagt at hun gledet seg til å gå på jobb hver dag og trivdes i arbeidsmiljøet. Det kan lett bli oppfattet litt a la hun på første pultrekke som hadde med eple til læreren. 0 Siter
Hope Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Skrevet 1. desember 2006 Jeg fikk en blomst en gang av en ansatt, og følte meg bare beklemt. Hun mente selvsagt å singalisere noe positivt, men jeg skulle ønske hun hadde sløyfet blomsten og heller sagt at hun gledet seg til å gå på jobb hver dag og trivdes i arbeidsmiljøet. Det kan lett bli oppfattet litt a la hun på første pultrekke som hadde med eple til læreren. Mm...ser den. Det var et godt svar, i stedet for å bare svare "nei" :-) Tror jeg trekker meg fra tanken, men vil i såfall si takk til disse sjefene. DET må jo være lov, for jeg er virkelig takknemlig, og føler ikke jeg fortjente denne jobben...Men er umåtelig glad. 0 Siter
hidi Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Mm...ser den. Det var et godt svar, i stedet for å bare svare "nei" :-) Tror jeg trekker meg fra tanken, men vil i såfall si takk til disse sjefene. DET må jo være lov, for jeg er virkelig takknemlig, og føler ikke jeg fortjente denne jobben...Men er umåtelig glad. Selvfølgelig kan du takke sjefene dine så mye du vil, på tomannshånd, takk for at de er gode sjefer og for at du har verdens beste jobb... 0 Siter
Babette Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Mm...ser den. Det var et godt svar, i stedet for å bare svare "nei" :-) Tror jeg trekker meg fra tanken, men vil i såfall si takk til disse sjefene. DET må jo være lov, for jeg er virkelig takknemlig, og føler ikke jeg fortjente denne jobben...Men er umåtelig glad. Du fortjente den nok. Og du må gjerne takke for tilliten og si at du satte pris på avgjørelsen og er innstilt på å gjøre en best mulig jobb. Men si det under fire/seks øyne. Dette vil jeg tro at også sjefene vil sette pris på, og det er ikke smisking. 0 Siter
nick Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Hvorfor ikke? Det har du svart på selv i hovedinnlegget ditt. Da jeg gikk på skolen hadde jeg aversjoner mot oppgaver der det sto etter spørsmålet; Begrunn svaret ditt! Jeg satt alltid helt bakerst i høyre hjørne i klasserommet. Blomsterpikene satt helt fremst. Vi var ikke på samme nivå før de ble ordentlig drita noen år senere. Men det er en helt annen historie. Svaret er nei. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.