Gå til innhold

Sjampo for krøller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken sjampo for krøllete hår vil dere anbefale? Har brukt "Curls Rock" fra Tigi i lang tid, men nå begynner den å miste litt av effekten, så da er det på tide å bytte.

Vurderer KMS, Wella SP eller Aveda? Eventuelt noen andre merker som er bra?

Skrevet

Hva er curl? Er det noe jeg burde visst?

Jøss, jeg trodde jeg hadde skrevet setninga ferdig, jeg, men dengang ei. ;)

Det skulle stå curl boost sprayen. :)

Skrevet

Spray skjønner jeg. Og curl er krøller. Er dette en spray som bevarer krøllene?

Det er mye jeg har å lære, skjønner jeg. Den eneste befatningen jeg har hatt med krøller er barndommens mareritt, da jeg måtte sove med ruller i håret natt til 17. mai, og kunne se en svak antydning til fall neste morgen.

Skrevet

Spray skjønner jeg. Og curl er krøller. Er dette en spray som bevarer krøllene?

Det er mye jeg har å lære, skjønner jeg. Den eneste befatningen jeg har hatt med krøller er barndommens mareritt, da jeg måtte sove med ruller i håret natt til 17. mai, og kunne se en svak antydning til fall neste morgen.

Og jeg våkner med kronisk ufrivillig pulesveis á la Eli Hagen hver morra, men etter en dusj og en runde med disse produktene, er krøllene mine faktisk ganske deasent.

Skrevet

Og jeg våkner med kronisk ufrivillig pulesveis á la Eli Hagen hver morra, men etter en dusj og en runde med disse produktene, er krøllene mine faktisk ganske deasent.

Så du ser ut som en krysning av Eli Hagen og Veronica Orderud? Jeg skulle gjerne ha hatt hårtykkelsen til Eli, om ikke sveisen. Men pulesveis er tøft.

Skrevet

loreal professional shine curl synes jeg er den beste shampooen for krøller..

candyqueen_83
Skrevet

Hele linja står jo ;) Bare man scroller litt bortover.. Ble for lang setning :)

Men linken var til forsiden? Hvilket merke var det?

Skrevet

Hele linja står jo ;) Bare man scroller litt bortover.. Ble for lang setning :)

Men linken var til forsiden? Hvilket merke var det?

Redken Fresh curls :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...