Gjest nienna Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Hvilken sjampo for krøllete hår vil dere anbefale? Har brukt "Curls Rock" fra Tigi i lang tid, men nå begynner den å miste litt av effekten, så da er det på tide å bytte. Vurderer KMS, Wella SP eller Aveda? Eventuelt noen andre merker som er bra? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.storefront/45707c5c00ebfb5e2740c0a8d00b06e1/Catalog/1215 Jeg er nærmest avhengig av sjampo, balsam og curl boost sprayen i denne serien. 0 Siter
Gjest nienna Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.storefront/45707c5c00ebfb5e2740c0a8d00b06e1/Catalog/1215 Jeg er nærmest avhengig av sjampo, balsam og curl boost sprayen i denne serien. Takk for tipset =) 0 Siter
Babette Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.storefront/45707c5c00ebfb5e2740c0a8d00b06e1/Catalog/1215 Jeg er nærmest avhengig av sjampo, balsam og curl boost sprayen i denne serien. Hva er curl? Er det noe jeg burde visst? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Hva er curl? Er det noe jeg burde visst? Jøss, jeg trodde jeg hadde skrevet setninga ferdig, jeg, men dengang ei. Det skulle stå curl boost sprayen. 0 Siter
Babette Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Jøss, jeg trodde jeg hadde skrevet setninga ferdig, jeg, men dengang ei. Det skulle stå curl boost sprayen. Spray skjønner jeg. Og curl er krøller. Er dette en spray som bevarer krøllene? Det er mye jeg har å lære, skjønner jeg. Den eneste befatningen jeg har hatt med krøller er barndommens mareritt, da jeg måtte sove med ruller i håret natt til 17. mai, og kunne se en svak antydning til fall neste morgen. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Spray skjønner jeg. Og curl er krøller. Er dette en spray som bevarer krøllene? Det er mye jeg har å lære, skjønner jeg. Den eneste befatningen jeg har hatt med krøller er barndommens mareritt, da jeg måtte sove med ruller i håret natt til 17. mai, og kunne se en svak antydning til fall neste morgen. Og jeg våkner med kronisk ufrivillig pulesveis á la Eli Hagen hver morra, men etter en dusj og en runde med disse produktene, er krøllene mine faktisk ganske deasent. 0 Siter
Babette Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Og jeg våkner med kronisk ufrivillig pulesveis á la Eli Hagen hver morra, men etter en dusj og en runde med disse produktene, er krøllene mine faktisk ganske deasent. Så du ser ut som en krysning av Eli Hagen og Veronica Orderud? Jeg skulle gjerne ha hatt hårtykkelsen til Eli, om ikke sveisen. Men pulesveis er tøft. 0 Siter
meg__123! Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 loreal professional shine curl synes jeg er den beste shampooen for krøller.. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Jøss, jeg trodde jeg hadde skrevet setninga ferdig, jeg, men dengang ei. Det skulle stå curl boost sprayen. Hele linja står jo Bare man scroller litt bortover.. Ble for lang setning Men linken var til forsiden? Hvilket merke var det? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Hele linja står jo Bare man scroller litt bortover.. Ble for lang setning Men linken var til forsiden? Hvilket merke var det? Redken Fresh curls 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.