hidi Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Hvis dere tro, hva tror dere på! Spåing, spiritisme, horoskop, gjenferd eller spøkelser...? Selv er jeg skeptisk til alle disse paranormale hendelsene. Men dere har kanskje en annen mening... 0 Siter
sheba Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Jeg tror på klarsynte og gjenferd ja, men tror ikke på alle historier som fortelles samt folk som tror de er klarsynte:) det finnes mange som ikke er ærlige der tror jeg. 0 Siter
hidi Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Skrevet 1. desember 2006 Nei, sånt tror jeg ikke på. Tildels enig med deg... 0 Siter
hidi Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Skrevet 1. desember 2006 Jeg tror på klarsynte og gjenferd ja, men tror ikke på alle historier som fortelles samt folk som tror de er klarsynte:) det finnes mange som ikke er ærlige der tror jeg. Tror mange er enig med deg. 0 Siter
Gjest amparro.... Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Jeg tror at folk kan være klarsynte og jeg tror på "en annen side". Jeg tror på gjenferd/energier. Jeg mer en tror for å si det på den måten... 0 Siter
hidi Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Skrevet 1. desember 2006 Jeg tror at folk kan være klarsynte og jeg tror på "en annen side". Jeg tror på gjenferd/energier. Jeg mer en tror for å si det på den måten... Ok! 0 Siter
Glimtipper Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Nei, det tror jeg ikke på. Men jeg avviser ingenting, bare forholder meg ikke-troende inntil det er bevist for meg. 0 Siter
hidi Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Skrevet 1. desember 2006 Nei, det tror jeg ikke på. Men jeg avviser ingenting, bare forholder meg ikke-troende inntil det er bevist for meg. Flott sagt... 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Jeg tror ikke. Ikke på gud, ikke på ånder eller helgener eller andre mytiske vesner. Jeg tror på mennesket. At vi lever våre liv på jorden, og at mange tydeligvis har behov for å tro at det finnes noe mer enn atomer i oss. Jeg har ikke behov for det. Livet er mer enn magisk nok i seg selv for meg. 0 Siter
hidi Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Skrevet 1. desember 2006 Jeg tror ikke. Ikke på gud, ikke på ånder eller helgener eller andre mytiske vesner. Jeg tror på mennesket. At vi lever våre liv på jorden, og at mange tydeligvis har behov for å tro at det finnes noe mer enn atomer i oss. Jeg har ikke behov for det. Livet er mer enn magisk nok i seg selv for meg. Den er grei, selv om vitenskapen motsier deg. Ingenting forsvinner, det bare forandres... 0 Siter
hidi Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Skrevet 1. desember 2006 Nei, så absolutt ikke. Sier du. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Sier du. Ja? Du spurte jo hva VI trodde på? 0 Siter
kaffepiken Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Jeg er sterkt tvilende til det meste innenfor temaet okkultisme. Men skråsikker er jeg ikke. 0 Siter
hidi Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Skrevet 1. desember 2006 Ja? Du spurte jo hva VI trodde på? For all del, det var ikke negativt ment! Din mening er dine, og jeg våger meg ikke til å kritisere noen jeg har spurt! 0 Siter
hidi Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Skrevet 1. desember 2006 Jeg er sterkt tvilende til det meste innenfor temaet okkultisme. Men skråsikker er jeg ikke. Er mer som deg da... 0 Siter
pekkaline Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Jeg tror det finnes mer mellom himmel og jord enn hva de fleste av oss kan se. Jeg tror på spåing, men kun på de som blir anbefalt av kjente. Jeg tror noen er synske, og jeg tror på telepati mm. Vi er nå en gang slik at vi ikke lett kan tro på noe som ikke er selvopplevd.Det er mye spennende å høre om. F.eks de som har nær døden opplevelse. Når så enormt mnage kan si de så lys og følte en gjennomtrengende kjærlighet osv, da begynner jeg å tro på det. Jeg har spådd i glass og med glass, men sluttet for flere år siden pga vi ble skremt... Tja, må vel si at jeg er åpen for å tro på mye av det. 0 Siter
hidi Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Skrevet 1. desember 2006 Jeg tror på troll. Det vet jeg! Du har ikke lyst til å dele mer med oss...? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.