Gå til innhold

F/U Tror dere på spiritisme og annet okkult...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere tro, hva tror dere på!

Spåing, spiritisme, horoskop, gjenferd eller spøkelser...?

Selv er jeg skeptisk til alle disse paranormale hendelsene.

Men dere har kanskje en annen mening...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi

25

• keinstein

4

• ylvali1365381015

4

• jubalong70

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg tror på klarsynte og gjenferd ja, men tror ikke på alle historier som fortelles samt folk som tror de er klarsynte:) det finnes mange som ikke er ærlige der tror jeg.

Skrevet

Nei, sånt tror jeg ikke på.

Tildels enig med deg...

Skrevet

Jeg tror på klarsynte og gjenferd ja, men tror ikke på alle historier som fortelles samt folk som tror de er klarsynte:) det finnes mange som ikke er ærlige der tror jeg.

Tror mange er enig med deg.

Gjest amparro....
Skrevet

Jeg tror at folk kan være klarsynte og jeg tror på "en annen side". Jeg tror på gjenferd/energier. Jeg mer en tror for å si det på den måten...

Skrevet

Jeg tror at folk kan være klarsynte og jeg tror på "en annen side". Jeg tror på gjenferd/energier. Jeg mer en tror for å si det på den måten...

Ok!

Skrevet

Nei, det tror jeg ikke på. Men jeg avviser ingenting, bare forholder meg ikke-troende inntil det er bevist for meg.

Skrevet

Nei, det tror jeg ikke på. Men jeg avviser ingenting, bare forholder meg ikke-troende inntil det er bevist for meg.

Flott sagt...

fuji1365380447
Skrevet

Jeg tror ikke. Ikke på gud, ikke på ånder eller helgener eller andre mytiske vesner.

Jeg tror på mennesket. At vi lever våre liv på jorden, og at mange tydeligvis har behov for å tro at det finnes noe mer enn atomer i oss.

Jeg har ikke behov for det. Livet er mer enn magisk nok i seg selv for meg.

Skrevet

Jeg tror ikke. Ikke på gud, ikke på ånder eller helgener eller andre mytiske vesner.

Jeg tror på mennesket. At vi lever våre liv på jorden, og at mange tydeligvis har behov for å tro at det finnes noe mer enn atomer i oss.

Jeg har ikke behov for det. Livet er mer enn magisk nok i seg selv for meg.

Den er grei, selv om vitenskapen motsier deg. Ingenting forsvinner, det bare forandres...

Skrevet

Jeg er sterkt tvilende til det meste innenfor temaet okkultisme. Men skråsikker er jeg ikke.

Skrevet

Ja? Du spurte jo hva VI trodde på?

For all del, det var ikke negativt ment!

Din mening er dine, og jeg våger meg ikke til å kritisere noen jeg har spurt!

Skrevet

Jeg er sterkt tvilende til det meste innenfor temaet okkultisme. Men skråsikker er jeg ikke.

Er mer som deg da...

Skrevet

Jeg tror det finnes mer mellom himmel og jord enn hva de fleste av oss kan se.

Jeg tror på spåing, men kun på de som blir anbefalt av kjente.

Jeg tror noen er synske, og jeg tror på telepati mm.

Vi er nå en gang slik at vi ikke lett kan tro på noe som ikke er selvopplevd.Det er mye spennende å høre om.

F.eks de som har nær døden opplevelse. Når så enormt mnage kan si de så lys og følte en gjennomtrengende kjærlighet osv, da begynner jeg å tro på det.

Jeg har spådd i glass og med glass, men sluttet for flere år siden pga vi ble skremt...

Tja, må vel si at jeg er åpen for å tro på mye av det.

Skrevet

Jeg tror på troll.

Det vet jeg! Du har ikke lyst til å dele mer med oss...?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...