Gå til innhold

F/U Tror dere på spiritisme og annet okkult...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det vet jeg! Du har ikke lyst til å dele mer med oss...?

Jeg kjenner noen fæle troll.

Redaktøren i lokalavisen f eks.

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi

25

• keinstein

4

• ylvali1365381015

4

• jubalong70

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg tror det finnes mer mellom himmel og jord enn hva de fleste av oss kan se.

Jeg tror på spåing, men kun på de som blir anbefalt av kjente.

Jeg tror noen er synske, og jeg tror på telepati mm.

Vi er nå en gang slik at vi ikke lett kan tro på noe som ikke er selvopplevd.Det er mye spennende å høre om.

F.eks de som har nær døden opplevelse. Når så enormt mnage kan si de så lys og følte en gjennomtrengende kjærlighet osv, da begynner jeg å tro på det.

Jeg har spådd i glass og med glass, men sluttet for flere år siden pga vi ble skremt...

Tja, må vel si at jeg er åpen for å tro på mye av det.

Du tror på det meste.

Du er en av få til nå, men takker for ditt ærlige svar!

Skrevet

Jeg kjenner noen fæle troll.

Redaktøren i lokalavisen f eks.

I know u do!

Ellers noe du vil si? Tråden er seriøst ment, så please kødd i ny tråd!

Skrevet

I know u do!

Ellers noe du vil si? Tråden er seriøst ment, så please kødd i ny tråd!

Emnet er er en ting, men det finnes ikke dokumentasjon for noe overnaturlig = noe som vitenskapen ikke kan forklare.

Gravitasjon er et problem, men det er lett påviselig med enkle forsøk og lar seg påvise av hvem som helst ved enkle forsøk.

Ja jeg tror på noe overnaturlig, men ikke noe av det som framkommer holder vann under kontrollerte forhold.

Skrevet

Emnet er er en ting, men det finnes ikke dokumentasjon for noe overnaturlig = noe som vitenskapen ikke kan forklare.

Gravitasjon er et problem, men det er lett påviselig med enkle forsøk og lar seg påvise av hvem som helst ved enkle forsøk.

Ja jeg tror på noe overnaturlig, men ikke noe av det som framkommer holder vann under kontrollerte forhold.

Var ikke det jeg spurte om heller!

Jeg spurte om de tror!

Skrevet

Var ikke det jeg spurte om heller!

Jeg spurte om de tror!

Ja - jeg tror. Men overbevis meg - det er noe helt annet.

Skrevet

tror på alt det du nevnte utenom spåing...

Det har du lov til...

Skrevet

Ja - jeg tror. Men overbevis meg - det er noe helt annet.

Si

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det finnes sikkert mer mellom himmel og jord enn jeg vet om, men jeg stoler ikke på jordboere som skryter på seg kontakt med ånder og tar penger på det.

Sånne folk fortjener juling fram til det motsatte er bevist. :)

Skrevet

Jeg tror det er mye mer mellom himmel og jord enn vi vet. Men akkurat hva som er der er vanskelig å si...

Skrevet

Det finnes sikkert mer mellom himmel og jord enn jeg vet om, men jeg stoler ikke på jordboere som skryter på seg kontakt med ånder og tar penger på det.

Sånne folk fortjener juling fram til det motsatte er bevist. :)

Er enig med deg i det!

Skrevet

Jeg tror det er mye mer mellom himmel og jord enn vi vet. Men akkurat hva som er der er vanskelig å si...

Skulle vært litt kjekt å vite litt mer om det som foregår mellom himmel og jord...

Eller kanskje det er bedre at vi ikke vet...! Hadde jeg sett noe overnaturlig hadde jeg vel gått rett i bakken.

Gjest Pontiac
Skrevet

Siden jeg selv har bodd i et hus hvor det, som folk sier "spøker", så tror jeg på at det er NOE, men hva, tja, si det ;)

Skrevet

Siden jeg selv har bodd i et hus hvor det, som folk sier "spøker", så tror jeg på at det er NOE, men hva, tja, si det ;)

Jeg hadde flyttet vettskremt ut!

Er en skikkelig pyse...

Gjest Pontiac
Skrevet

Jeg hadde flyttet vettskremt ut!

Er en skikkelig pyse...

Var jo litt "hårreisende" for oss i begynnelsen også da, men vi ble faktisk vant til det og ble litt "glad i" det, ja, vet det høres idiotisk ut.

Vi følte oss "passet på", og savnet "det" når huset brant og vi flyttet.

Men det skal sies at selvom det var noen litt skremmende hendelser så så vi aldri noe skummelt, det var aldri skumle ting som at ting datt ned i hodet på oss, at ting fløy rundt i rommet ol.

Det var bare lyd og nærvær.

Skrevet

Var jo litt "hårreisende" for oss i begynnelsen også da, men vi ble faktisk vant til det og ble litt "glad i" det, ja, vet det høres idiotisk ut.

Vi følte oss "passet på", og savnet "det" når huset brant og vi flyttet.

Men det skal sies at selvom det var noen litt skremmende hendelser så så vi aldri noe skummelt, det var aldri skumle ting som at ting datt ned i hodet på oss, at ting fløy rundt i rommet ol.

Det var bare lyd og nærvær.

Jeg hadde blitt redd! Lyder og følelsen av "noens" nærvær, hadde gjort meg mo i knærne av skrekk.

Sto på kjøkkenet her om dagen, da jeg hørte en skikkelig merkelig lyd bak meg, med hjertet i halsen bråsnudde jeg meg, og der satt en hes katt og forsøkte å mjaue....!

Skrevet

Skulle vært litt kjekt å vite litt mer om det som foregår mellom himmel og jord...

Eller kanskje det er bedre at vi ikke vet...! Hadde jeg sett noe overnaturlig hadde jeg vel gått rett i bakken.

He, he - jeg tror ikke det er meningen vi skal vite om alt mellom himmel og jord.

Og jeg vet heller ikke helt hva jeg hadde gjort hadde jeg opplevd noe veldig merkelig.

Skrevet

He, he - jeg tror ikke det er meningen vi skal vite om alt mellom himmel og jord.

Og jeg vet heller ikke helt hva jeg hadde gjort hadde jeg opplevd noe veldig merkelig.

Jeg hadde ihvertfall blitt livredd... Jeg tror på Gud, men hadde han sendt en engel til meg hadde jeg hylt av skrekk!

Er ikke tøff i trynet, nei.

Skrevet

Spåing?

Kun prognoser basert på vitenskap/statistikk og på kunnskaps-/fornufts-baserte antagelser. Ellers ikke.

horoskop ?

Nei. Statistiske undersøkelser benekter muligheten for horoskoper har noe for seg. Horoskop strider mot tanken på fri vilje.

Gjenferd eller spøkelser...?

Samme ulla begge sakene. Mange skrøner om temaet. Finnes sikkert et mindretall sanne historier også, siden en del pålitelige personer forteller om sånt. Og de historiene som virker troverdige, burde gi avsmak på å søke det okkulte, virker bare kvalmt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...