Gå til innhold

Hvis en person fortalte deg at din døde mormor ville ha kontakt med deg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ville du ha reagert på det?

Ser på Ghost Whisper hvor intetanende personer blir oppsøkt av en person som kan formidle beskjeder fra de døde til de levende.

Hvis du møtte en slik person som mente at h*n hadde slike evner, hvordan hadde du reagert?

Hadde du ledd?

Hadde du blitt shitredd?

Hadde du blitt forbannet?

Skrevet

Jeg hadde sagt nei takk. Min mormor lever nemlig i beste velgående :o)

Skrevet

Bibelen advarer mot slikt. Jeg ville derfor takket høflig nei. Om jeg tror det er mulig, JA, hvorfor skulle ellers Bibelen advare oss mot det!

Om det er bestemor eller satan som snakker, vet ingen.

Gjest amparro....
Skrevet

Jeg hadde ikke blitt noen av delene! Jeg tror slikt er mulig, fullt mulig... Det har ingenting med satan eller gud å gjøre.... Ikke noe skremmendem, bare rart og underlig for oss levende.

Skrevet

kan ikke velge noe av alternativene du nevner, men spiritisme holder jeg meg langt unna:-)

så neitakk ville jeg svart..

Skrevet

Jeg hadde ledd, men sagt at jeg gjerne tar en prat med min døde mormor hvis det passer for henne.

Skrevet

Ingen av delene, jeg har et par ting jeg gjerne skulle spurt mormor om, som jeg aldri rakk, så det kunne blitt svært interessant. Bl.a. oppskrifta på medisterkaker, som hun tok med seg i grava.

Skrevet

Ingen av delene, jeg har et par ting jeg gjerne skulle spurt mormor om, som jeg aldri rakk, så det kunne blitt svært interessant. Bl.a. oppskrifta på medisterkaker, som hun tok med seg i grava.

* Ler så jeg skvetter rødvin*

Skrevet

Jeg hadde sagt nei takk. Min mormor lever nemlig i beste velgående :o)

*ler så jeg griner* :)

Skrevet

Nja, hvorfor ikke..? Jeg tror jo på at folk kan gå igjen jeg da, så hvorfor ikke..?

Skrevet

Jeg hadde fått hjertebank, blitt litt redd men hørt på fortsettelsen :)

Skrevet

Jeg ville vært tvilende. Men er også åpen, så jeg ville hørt fortsettelsen.

Men jeg tror nok ikke jeg er typen til å oppsøke slikt selv.

Skrevet

Jeg vil gjerne snakke med pappa`n min som døde for 2 år siden i januar.

Da hadde jeg blitt så glad.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Bestemor? Njææ ... Det hadde jeg tatt med godt humør.

Men noen nærmere og jeg hadde sannsynligivs rappa til fyren.

Skrevet

Tror jeg hadde blitt nysgjerrig, og så testet personen godt for å se om det virkelig var noe i det.

Hadde bedt personen gi meg svar på ting bare mormor og jeg kunne vite.

Gjest Pontiac
Skrevet

Hmmmm, vet vel ikke om jeg hadde blitt særlig glad om min mormor ville ha kontakt med meg da, hun var et lite godt og lite behagelig vesen.

Men andre, mennesker jeg godt kunne tenkt meg "et ord til" med, tja, ville testet det ut og håpet det var sant kanskje :)

Gjest girl with no name
Skrevet

Jeg hadde tenkt meg godt om, om jeg ville ha kontakt med mormoren min. Klart jeg ville, men om jeg ville tåle det liksom. Tror jeg ville det forresten. Ville regnet med at hun hadde noe positivt og trøstende å fortelle meg, eller noe jeg kunne ha nytte av videre i livet. Jeg tror nemlig at vi har hjelpere som følger med oss. Blir det for prekært her nede så prøver nok noen av dem å guide oss litt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...