Gjest Aviaana Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Hva er koden for bokstaven igjen?. Skal skrive på en engelsk side. 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Hæ? eh skrives den på noen andre måter også? Vet at ¨Å skrive som å Og Ø som ø men hvordan skrives Æ? 0 Siter
keinstein Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 eh skrives den på noen andre måter også? Vet at ¨Å skrive som å Og Ø som ø men hvordan skrives Æ? Det er ikke så lett å vise her. Ulike tester fjerner koder på DOL, og tegnsettene har ulike koder. 0 Siter
birdie Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 eh skrives den på noen andre måter også? Vet at ¨Å skrive som å Og Ø som ø men hvordan skrives Æ? æ 0 Siter
birdie Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 æ Heh, akkurat..[ & aelig ; ] sånn, da. 0 Siter
birdie Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Heh, akkurat..[ & aelig ; ] sånn, da. Hm, vistes som æ da jeg hadde postet, men nå har du i alle fall fått det inn med teskje. 0 Siter
hidi Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Det er ikke så lett å vise her. Ulike tester fjerner koder på DOL, og tegnsettene har ulike koder. He, he her feilet du kraftig!!! 0 Siter
keinstein Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 He, he her feilet du kraftig!!! Det er lettere for deg å klemme ut kaviar av tuben enn for oss å dytte den inn igjen. Jeg tror ikke vi gidder å dytte den inn igjen. Det er fint at noen hjelper. 0 Siter
annegunn Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Hm, vistes som æ da jeg hadde postet, men nå har du i alle fall fått det inn med teskje. Hehe, jeg lurte et øyeblikk på hva som var galt med det første svaret... 0 Siter
birdie Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Hehe, jeg lurte et øyeblikk på hva som var galt med det første svaret... *peke diskret på glasset ved siden av seg og plystre* ..... Det er fredag, sant! 0 Siter
keinstein Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Hehe, jeg lurte et øyeblikk på hva som var galt med det første svaret... "mailto:doktor online stinker">doktor online stinker" 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Stor Æ: &Aelig; liten æ: æ Der skjedde det noe med koden, men det er bare å bytte ut A med a.. 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Stor Æ: &Aelig; liten æ: æ takk, Nå håper jeg at det sitter;) Repetisjon gjør mester ! 0 Siter
keinstein Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 *peke diskret på glasset ved siden av seg og plystre* ..... Det er fredag, sant! "mailto:det dol-kjerringene er best til er å småprompe og drikke rødvin.">det dol-kjerringene er best til er å småprompe og drikke rødvin." 0 Siter
keinstein Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 *peke diskret på glasset ved siden av seg og plystre* ..... Det er fredag, sant! Ups. trekk fra "mailto:d">d" 0 Siter
Gjest Den fete på fire Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 "mailto:det dol-kjerringene er best til er å småprompe og drikke rødvin.">det dol-kjerringene er best til er å småprompe og drikke rødvin." Hvordan greide du å lage den så lang? 0 Siter
keinstein Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Hvordan greide du å lage den så lang? Jeg kløna litt, så det kom med litt for mye. Hva er budskapene? Se bort fra mailto: parameteret. Det var noe jeg satt og jobba med. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.