Gjest weekendd Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Kan noen vise meg personer som skifter kjønn sin historie( hjemmesider)? Vudrerer nemlig dette selv og har lyst til å lese andre sine historier..please anyone.. 0 Siter
kamazi Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 lfts.no og fpenorge.no Definitivt ikke gjort i en håndvending. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 lfts.no og fpenorge.no Definitivt ikke gjort i en håndvending. Hæ, det der er da ingen reelle nettsider. Fikk ikke opp en skit, jeg. 0 Siter
kamazi Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Hæ, det der er da ingen reelle nettsider. Fikk ikke opp en skit, jeg. Selvsagt er det reelle nettsider. Førstnevnte får jeg opp uten problemer, sistnevnte funket utmerket da jeg la inn linken, men ser ut til å være nede akkurat nå. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Selvsagt er det reelle nettsider. Førstnevnte får jeg opp uten problemer, sistnevnte funket utmerket da jeg la inn linken, men ser ut til å være nede akkurat nå. Ja, nå får jeg opp begge to. Så rart. Sorry, mente ikke å trekke dine påstander i tvil altså. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.