Gå til innhold

Jul i Tøyengata!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det noen som så første episode? Jeg hadde gledet meg jeg, men plutselig var klokka altfor mye...*sukk*

Er det med hele gjengen fra "Nissene på låven"?

Går det i reprise?

Gjest Aviaana
Skrevet

jeg så det. Ble litt skuffet. Håper det tar seg opp.

Skrevet

Jeg fikk ikke helt taket på det.. men skal fortsette å se. Episoden var veldig kort, så det tar seg sikkert opp. Dessuten måtte jeg skifte kanal litt fordi det ble litt vel mye "faen" og sånt - ungene så på. Gikk nok glipp av litt.

Noen av dem fra Nissene på låven var i allefall med så jeg.

Skrevet

Ikke hele gjengen men noe av dem er med ja. Episoden varer bare i 15min og jeg følte ikke at jeg fikk så veldig mye inntrykk idag, men det tar seg sikkert opp etterhvert.

Skrevet

Jeg så litt, men ble skuffet. Bare bannord og annet dritt, kommer ikke til å se på det igjen...

Gjest Underskrift
Skrevet

Hei!!!

Fikk det heller ikke med meg, men det går i reprise kl. 0005...

Tenker det går i reprise i morgen kl.2000 og med påfølgende ny epeisode kl. 2015 slik de har gjort det før.

Det siste her er bare antagelse :o) Så ikke skyt meg om jeg tar feil ;o)

Ha en flott kveld.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Jeg så litt, men ble skuffet. Bare bannord og annet dritt, kommer ikke til å se på det igjen...

Hadde du ventet noe annet?

Skrevet

Jeg fikk ikke helt taket på det.. men skal fortsette å se. Episoden var veldig kort, så det tar seg sikkert opp. Dessuten måtte jeg skifte kanal litt fordi det ble litt vel mye "faen" og sånt - ungene så på. Gikk nok glipp av litt.

Noen av dem fra Nissene på låven var i allefall med så jeg.

Min mann så starten sammen med ungene, men slo over på annen kanal. Det var ifølge han helt grusomt mye banning.

Men er det ikke litt merkelig tid å sende programmet på da? Min sønn hadde gledet seg til det, men nå spørs det hvordan det går.

Min mann sukket også av at jul i tøyengata ødelegger skomakergata, som bør være et flott minne..... Kanskje jeg ser reprisen for å se hva det er .....

Skrevet

Min mann så starten sammen med ungene, men slo over på annen kanal. Det var ifølge han helt grusomt mye banning.

Men er det ikke litt merkelig tid å sende programmet på da? Min sønn hadde gledet seg til det, men nå spørs det hvordan det går.

Min mann sukket også av at jul i tøyengata ødelegger skomakergata, som bør være et flott minne..... Kanskje jeg ser reprisen for å se hva det er .....

Ja, jeg er enig i at det går på lufta for tidlig. Humoren passer ikke for yngre barn, og det var altfor mye banning. De kunne godt ha drøyd sendetiden til rundt halv ti.

Skrevet

Jeg skal se reprisen nå, og regner vel med at det blir med den.

Bare 12-åringen ikke kommer og forlanger å få se det fordi det blir et samtaleemne blant vennene. (Og så hekter åtteåringen seg på.) Da må mor inn med MAKTA si! :)

Skrevet

Jeg syns det var litt kult jeg da. ;)

Jeg synes "svein" (fra nissene på loven) var veldig morsom, han gjør en god etterlikning med det språket :)

Gjest Underskrift
Skrevet

ja, nå har jeg sett reprisen...

Jeg syns ikke den var så ille jeg da, hørte kun ett banneord, fuckings... Det overlever jeg.

Kommer sikkert til og se resten også jeg da. Syns forresten alle slike serier alltid tar seg litt opp, når man blir kjent med personlighetene, også syns jeg det er morsomt med en parodi på "jul i skomakergata", den har gått så mange ganger i reprise, at annet ikke var og regne med.

Vennlig hilsen

Skrevet

Jeg synes "svein" (fra nissene på loven) var veldig morsom, han gjør en god etterlikning med det språket :)

helt enig, førsteintrykket var at han var den beste, blir gøy og se mer, det tar seg nok enda bedre opp etterhvert:)

Skrevet

Det beste var parodien på "Jon Blund" og barnestemmen som sa "Alle innvandrere har rett til å gå i joggedress på 17. mai"

Skrevet

Jeg likte Jul i Tøyengata veldig godt. Det eneste som er synd, er at Siw Anite Andersen er med. Hun spiller vanvittig dårlig "innvandrer". Det ble ikke noe morsomt en gang, fordi hun ikke klarte å lage en bra stemme.

Skrevet

Jeg synes det første programmet var kjedelig... Får kanskje gi det en sjanse til, og er det ikke morsommere da, så dropper jeg å se det. Nissene på låven var langt bedre, synes jeg.

Skrevet

Jeg likte Jul i Tøyengata veldig godt. Det eneste som er synd, er at Siw Anite Andersen er med. Hun spiller vanvittig dårlig "innvandrer". Det ble ikke noe morsomt en gang, fordi hun ikke klarte å lage en bra stemme.

Siw Anita Andersen spiller vel sjelden eller aldri bra i grunn...! ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...