filiokus81 Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Var det noen som så første episode? Jeg hadde gledet meg jeg, men plutselig var klokka altfor mye...*sukk* Er det med hele gjengen fra "Nissene på låven"? Går det i reprise? 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 jeg så det. Ble litt skuffet. Håper det tar seg opp. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Jeg fikk ikke helt taket på det.. men skal fortsette å se. Episoden var veldig kort, så det tar seg sikkert opp. Dessuten måtte jeg skifte kanal litt fordi det ble litt vel mye "faen" og sånt - ungene så på. Gikk nok glipp av litt. Noen av dem fra Nissene på låven var i allefall med så jeg. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Ikke hele gjengen men noe av dem er med ja. Episoden varer bare i 15min og jeg følte ikke at jeg fikk så veldig mye inntrykk idag, men det tar seg sikkert opp etterhvert. 0 Siter
hidi Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Jeg så litt, men ble skuffet. Bare bannord og annet dritt, kommer ikke til å se på det igjen... 0 Siter
Gjest Underskrift Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Hei!!! Fikk det heller ikke med meg, men det går i reprise kl. 0005... Tenker det går i reprise i morgen kl.2000 og med påfølgende ny epeisode kl. 2015 slik de har gjort det før. Det siste her er bare antagelse ) Så ikke skyt meg om jeg tar feil ;o) Ha en flott kveld. 0 Siter
Gjest Underskrift Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Her kan du lese litt om hvem som er med: http://www.tvnorge.no/programmer/julitoyengata/nyheter/4051202'>http://www.tvnorge.no/programmer/julitoyengata/nyheter/4051202 http://www.tvnorge.no/programmer/julitoyengata/ Det går i repris dagen etter kl.2000 som jeg skrev i sted, og med påfølgende ny episode kl.2015. Så nå tør jeg bekrefte de.... MVH 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Jeg så litt, men ble skuffet. Bare bannord og annet dritt, kommer ikke til å se på det igjen... Hadde du ventet noe annet? 0 Siter
pekkaline Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Jeg fikk ikke helt taket på det.. men skal fortsette å se. Episoden var veldig kort, så det tar seg sikkert opp. Dessuten måtte jeg skifte kanal litt fordi det ble litt vel mye "faen" og sånt - ungene så på. Gikk nok glipp av litt. Noen av dem fra Nissene på låven var i allefall med så jeg. Min mann så starten sammen med ungene, men slo over på annen kanal. Det var ifølge han helt grusomt mye banning. Men er det ikke litt merkelig tid å sende programmet på da? Min sønn hadde gledet seg til det, men nå spørs det hvordan det går. Min mann sukket også av at jul i tøyengata ødelegger skomakergata, som bør være et flott minne..... Kanskje jeg ser reprisen for å se hva det er ..... 0 Siter
hidi Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Hadde du ventet noe annet? Ja! Dumme, dumme meg...! 0 Siter
kaffepiken Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Min mann så starten sammen med ungene, men slo over på annen kanal. Det var ifølge han helt grusomt mye banning. Men er det ikke litt merkelig tid å sende programmet på da? Min sønn hadde gledet seg til det, men nå spørs det hvordan det går. Min mann sukket også av at jul i tøyengata ødelegger skomakergata, som bør være et flott minne..... Kanskje jeg ser reprisen for å se hva det er ..... Ja, jeg er enig i at det går på lufta for tidlig. Humoren passer ikke for yngre barn, og det var altfor mye banning. De kunne godt ha drøyd sendetiden til rundt halv ti. 0 Siter
Gyda Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Min mann så starten sammen med ungene, men slo over på annen kanal. Det var ifølge han helt grusomt mye banning. Men er det ikke litt merkelig tid å sende programmet på da? Min sønn hadde gledet seg til det, men nå spørs det hvordan det går. Min mann sukket også av at jul i tøyengata ødelegger skomakergata, som bør være et flott minne..... Kanskje jeg ser reprisen for å se hva det er ..... Jeg skal se reprisen nå, og regner vel med at det blir med den. Bare 12-åringen ikke kommer og forlanger å få se det fordi det blir et samtaleemne blant vennene. (Og så hekter åtteåringen seg på.) Da må mor inn med MAKTA si! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Jeg syns det var litt kult jeg da. Jeg synes "svein" (fra nissene på loven) var veldig morsom, han gjør en god etterlikning med det språket 0 Siter
Gjest Underskrift Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 ja, nå har jeg sett reprisen... Jeg syns ikke den var så ille jeg da, hørte kun ett banneord, fuckings... Det overlever jeg. Kommer sikkert til og se resten også jeg da. Syns forresten alle slike serier alltid tar seg litt opp, når man blir kjent med personlighetene, også syns jeg det er morsomt med en parodi på "jul i skomakergata", den har gått så mange ganger i reprise, at annet ikke var og regne med. Vennlig hilsen 0 Siter
sheba Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Jeg synes "svein" (fra nissene på loven) var veldig morsom, han gjør en god etterlikning med det språket helt enig, førsteintrykket var at han var den beste, blir gøy og se mer, det tar seg nok enda bedre opp etterhvert:) 0 Siter
morsan Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Det beste var parodien på "Jon Blund" og barnestemmen som sa "Alle innvandrere har rett til å gå i joggedress på 17. mai" 0 Siter
Moraki Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Jeg likte Jul i Tøyengata veldig godt. Det eneste som er synd, er at Siw Anite Andersen er med. Hun spiller vanvittig dårlig "innvandrer". Det ble ikke noe morsomt en gang, fordi hun ikke klarte å lage en bra stemme. 0 Siter
Anki Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Jeg synes det første programmet var kjedelig... Får kanskje gi det en sjanse til, og er det ikke morsommere da, så dropper jeg å se det. Nissene på låven var langt bedre, synes jeg. 0 Siter
Anki Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Jeg likte Jul i Tøyengata veldig godt. Det eneste som er synd, er at Siw Anite Andersen er med. Hun spiller vanvittig dårlig "innvandrer". Det ble ikke noe morsomt en gang, fordi hun ikke klarte å lage en bra stemme. Siw Anita Andersen spiller vel sjelden eller aldri bra i grunn...! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.