Gå til innhold

Klær på nettet!

Anbefalte innlegg

Gjest theoline
Skrevet

Jeg leter etter en enkel knelang sort kjole, til å ha i jula, om pyntebehovet skulle melde seg.

Har sett på Ellos, LaRedoute, Josefsson, H&M, men finner ikke noe som passer til ønsket, eller størrelse.

Er det andre nettbutikker jeg bør sjekke ut som jeg ikke har tenkt på?

Andre typer kjoler er også greit, bare jeg blir fin i den...

Baby Lemonade
Skrevet

Eller kanskje de ikke har nettbutikk, var litt rask til å svare deg der..

Gjest theoline
Skrevet

Eller kanskje de ikke har nettbutikk, var litt rask til å svare deg der..

De hadde ikke nettbutikk, men masse fine klær, så legger butikken på minnet om jeg skal bevege meg til et sted med butikken før jul!

Takk :)

Skrevet

Der var det jo mye lekkert!!

Har du bestilt derfra selv?

Har det i så fall gått greit?

Bestilt flere ganger og det går veldig fort og greit. :)

Eneste er at du noen ganger må betale toll for varer over 200 kr. Men ikke alle gangene. Uansett blir det ikke mye i toll for en kjole til 300-400.

Skrevet

Bra side, men aldri handlet der. Hvordan er størrelsene? Bukser? Topper? Er en Medium eller 38.

Det vet jeg dessverre ikke. Har bare handlet kjoler der. Men de bruker å være ganske små i størrelsen.

Skrevet

Det vet jeg dessverre ikke. Har bare handlet kjoler der. Men de bruker å være ganske små i størrelsen.

Betyr det at du går opp en størrelse i kjole?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...