Gå til innhold

Din beste biff med tilbehør?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sudrik sjøl :-)

Det har vært vist reinslakt på TV mange ganger, og jeg har sjøl vært til stede. Blodlukta og den sure innvollstanken ligger ram over området, reina løper med vidåpne øyne med en hjertefrekvens som går rakt til himmels. Kom ikke her din skolt.

Muligens er det en bedre måte å dø på, enn å dø i korridorerene på slakteriet...

I forhold til dine innlegg bør du være vegetarianer....

Det er ikke jeg!

Skrevet

Det er helt sikkert det samme. En sau som ble skutt intetanende smakte mye bedre.

jeg går på elgjakt hvert år, siden 1986 (jager, ikke skytter) en av gamlekara sa den vonde smaken kom av stresshormoner...

sikkert noe i det:)

Skrevet

Muligens er det en bedre måte å dø på, enn å dø i korridorerene på slakteriet...

I forhold til dine innlegg bør du være vegetarianer....

Det er ikke jeg!

Litt utenfor tema men.

For et par uker siden måtte kompisen ta gammeltispa. Han skjøt henne i hodet da hun sto og strakte seg og passet gjessene i soloppgangen. Intetanende og lykkelig. Livsoppgaven var å passe gjessene, og det gjorde hun med glød hver dag. Syn og hørsel var dårlig og leddene giktbrudne.

Et forferdelig griseri, men av dyp respekt for dyret.

Skrevet

Litt utenfor tema men.

For et par uker siden måtte kompisen ta gammeltispa. Han skjøt henne i hodet da hun sto og strakte seg og passet gjessene i soloppgangen. Intetanende og lykkelig. Livsoppgaven var å passe gjessene, og det gjorde hun med glød hver dag. Syn og hørsel var dårlig og leddene giktbrudne.

Et forferdelig griseri, men av dyp respekt for dyret.

Kjempeflott avlivning...

Kunne ønske noen villle avlive meg like humant. men mennesker skal visst pines til the bitter end...

Gjest Den fete på fire
Skrevet

Indrefilèt har egen smak fordi den er mør i seg selv.. Ingen andre filèter er _så_ møre, men de kan ha god smak..Ytrefilèt trenger litt mer steking og bør ikke serveres rød.

Tillegg er bakte poteter, gratinerte poteter, broccoli, og sausene kan variere...

Takk for mattips! Da blir det bakte poteter til biffen. Lenge siden jeg hadde det.

:o)

Gjest Den fete på fire
Skrevet

Ja. Bare spør i butikken.

I kjøttdisken i dag, fikk noen latterkrampe...når jeg påståelig ba om dette.

Da betjeningen endelig hadde fått kommet til hektene, spurte de om jeg helst ville ha den flasket opp på tuborg eller budweiser, og de fortalte at de ville ta kontakt når de har fått skaffet det...

*Hm...*

;o)

Skrevet

I kjøttdisken i dag, fikk noen latterkrampe...når jeg påståelig ba om dette.

Da betjeningen endelig hadde fått kommet til hektene, spurte de om jeg helst ville ha den flasket opp på tuborg eller budweiser, og de fortalte at de ville ta kontakt når de har fått skaffet det...

*Hm...*

;o)

Sa de noe om prisen?

Skrevet

Kanskje du kunne forsøke å treffe en litt bedre forum kategori neste gang?

Gjest Den fete på fire
Skrevet

Kanskje du kunne forsøke å treffe en litt bedre forum kategori neste gang?

Nei, hvorfor det?

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...