Gå til innhold

Kan jeg stoppe irriterende musikk på nettsider ?

Anbefalte innlegg

Gjest Aviaana
Skrevet

Finnes det noen funksjon hvor jeg kan få bort musikken uten å gå veien om å skru av volumet?.

Det er så j.. frustrende. Skulle gå inn på en nettside for å sjekke noe, men musikken var så irritende at jeg gikk ut derifra igjen. Hører ofte på radio og musikk på pc'en derfor er det kjipt å måtte skru av volumet for å unngå musikken fra nettsider.

Skrevet

Det er bare å trykke på Stopp-knappen øverst på skjermen din, det (krysset). Da kan du lese nettsiden i fred og ro.

Gjest Aviaana
Skrevet

Det er bare å trykke på Stopp-knappen øverst på skjermen din, det (krysset). Da kan du lese nettsiden i fred og ro.

Jeg trykker på stop som du sa, men musikken bare fortsetter. Jeg gikk inn på nettsiden dinner.no. får du stoppet musikken?

Skrevet

verktøy - alternativer - avansert - trykk vekk haken for "spill av lyder".

Eller noe i den duren. Lenge siden jeg har brukt internet explorer...

Og jeg er helt enig. Nettsider med lyd burde vært ulovlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...