Gjest Aviaana Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Finnes det noen funksjon hvor jeg kan få bort musikken uten å gå veien om å skru av volumet?. Det er så j.. frustrende. Skulle gå inn på en nettside for å sjekke noe, men musikken var så irritende at jeg gikk ut derifra igjen. Hører ofte på radio og musikk på pc'en derfor er det kjipt å måtte skru av volumet for å unngå musikken fra nettsider. 0 Siter
hjertebarnet Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Det er bare å trykke på Stopp-knappen øverst på skjermen din, det (krysset). Da kan du lese nettsiden i fred og ro. 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Det er bare å trykke på Stopp-knappen øverst på skjermen din, det (krysset). Da kan du lese nettsiden i fred og ro. Jeg trykker på stop som du sa, men musikken bare fortsetter. Jeg gikk inn på nettsiden dinner.no. får du stoppet musikken? 0 Siter
Åsemor Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 verktøy - alternativer - avansert - trykk vekk haken for "spill av lyder". Eller noe i den duren. Lenge siden jeg har brukt internet explorer... Og jeg er helt enig. Nettsider med lyd burde vært ulovlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.