Baby Lemonade Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 http://tinyurl.com/yaaw3w Seriøst? En ting er å være mistenksom og "avhøre" kolleger i ettertid, men å ansette politietterforsker.. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Nei, jeg stoler 100% på mannen min. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 "Erfarne etterforskere med politibakgrunn" Står det i anonsen. Så de er ikke politietterforskere, har bare vært ansatt i politiet. Skal dette firmaet få oppdrag, så må de spre litt usikkerhet. Det er det de skal leve av. 0 Siter
Gjest girl with no name Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Nei, jeg stoler 100% på mannen min. Det gjør jo de fleste! hehe... Rart egentlig, har vært på mange julebord og der er alle de vanlige ektefellene og jeg ville ikke stolt på dem etter oppførselen å dømme. Men alle en spør stoler på akkurat SIN ektefelle. Ler mye av det der. Jeg stoler ikke 100% på min mann hvis han er påvirket av alkohol. Kun 90%. en er da ikke dum! Og mannen min er en helt normal mann, akkurat som alle andre som går på julebord. Å tro noe annet er naiv. Men jeg TROR ikke han er utro før jeg får fortalt det altsp, men hvorfor ikke han når så mange andre normale menn er utro. 0 Siter
Baby Lemonade Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Skrevet 2. desember 2006 "Erfarne etterforskere med politibakgrunn" Står det i anonsen. Så de er ikke politietterforskere, har bare vært ansatt i politiet. Skal dette firmaet få oppdrag, så må de spre litt usikkerhet. Det er det de skal leve av. Joda, så det stod det. Men om man hyrer en tidligere politietterforsker, eller en som jobber som det i dag, går vel stort sett ut på det samme. Synes det er litt drøyt jeg. Kunne ikke tenke meg å sende ut spanere på min kjæres julebord, tenk om han fant det ut og i tillegg var helt uskyldig. Kjip situasjon å sette seg i. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Det gjør jo de fleste! hehe... Rart egentlig, har vært på mange julebord og der er alle de vanlige ektefellene og jeg ville ikke stolt på dem etter oppførselen å dømme. Men alle en spør stoler på akkurat SIN ektefelle. Ler mye av det der. Jeg stoler ikke 100% på min mann hvis han er påvirket av alkohol. Kun 90%. en er da ikke dum! Og mannen min er en helt normal mann, akkurat som alle andre som går på julebord. Å tro noe annet er naiv. Men jeg TROR ikke han er utro før jeg får fortalt det altsp, men hvorfor ikke han når så mange andre normale menn er utro. Tja, det har noe med hans personlighet å gjøre. Han er så utrolig ærlig. Så langt har han jobbet i Oslo i 2-3 år nå. Hotellet ligger (eller lå skal jeg vel si) midt i horestrøket (Børsparken) og han har enda ikke vært utro. Selvsagt kan han være en gedigen luremann, men med hånda på hjertet så tror jeg ikke det. 0 Siter
mann100 Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Hvorfor akkurat mannen?? Jeg tror at like mange kvinner er utro. Dessuten er kvinner flinkere til å ljuge og mer kyniske. En mann vil angre og fortelle kona det. Det er ikke mange kvinner som vil gjøre det! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.