Gjest Pontiac Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Skal ha meg ny pc, skal brukes til internet, dokumenter, regnskap, foto. Vil den skal være god i noen år fremover, med dugelig skjermkort, lydkort , processor og minne. Primært trengs maskin og skjerm, pakkeløsninger er aktuellt. (har falt litt for pcpakkevinneren hos mpx men den er det uviss leveringstid på) Ønsker også tips til skrivere på "barnerommet". For bruk til utskrifter av skolearbeid, men også noe foto etc. God men rimelig sak, fornuftig blekksystem? Takker meget for tips. 0 Siter
keinstein Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Blekk er ut. Fargelaser! HP har slike ned mot 2000 kr. Kjøp i hvert fall PC der du kan få service og support også om et par år. Dell er fæle til å selge deg mer enn du trenger, og de billigste maskinene er noe ræl. Ikke kjøp LCD-skjerm der, det er de mest elendige jeg har sett. Benq har fri 3 år på stedet garanti på skjermer, da kommer de og bytter skjerm hjemme hos deg. F eks HP fargelaserskriver fra Komplett, PC fra Dell og skjerm fra Benq. 0 Siter
citoyen Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Blekk er ut. Fargelaser! HP har slike ned mot 2000 kr. Kjøp i hvert fall PC der du kan få service og support også om et par år. Dell er fæle til å selge deg mer enn du trenger, og de billigste maskinene er noe ræl. Ikke kjøp LCD-skjerm der, det er de mest elendige jeg har sett. Benq har fri 3 år på stedet garanti på skjermer, da kommer de og bytter skjerm hjemme hos deg. F eks HP fargelaserskriver fra Komplett, PC fra Dell og skjerm fra Benq. Jeg har tvert imot svært god erfaring med Dells LCD-skjermer. Jeg har en 20" derfra selv, og den er skarp og fin, god fargegjengivelse og ingen døde piksler. 0 Siter
keinstein Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Jeg har tvert imot svært god erfaring med Dells LCD-skjermer. Jeg har en 20" derfra selv, og den er skarp og fin, god fargegjengivelse og ingen døde piksler. En så stor skjerm er nok litt annerledes. Jeg har sett mange av de mindre, 15 og 17 tommer. De er uskarpe og flimrete, spesielt hvis du setter dem ved siden av andre ser du forskjellen. 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Blekk er ut. Fargelaser! HP har slike ned mot 2000 kr. Kjøp i hvert fall PC der du kan få service og support også om et par år. Dell er fæle til å selge deg mer enn du trenger, og de billigste maskinene er noe ræl. Ikke kjøp LCD-skjerm der, det er de mest elendige jeg har sett. Benq har fri 3 år på stedet garanti på skjermer, da kommer de og bytter skjerm hjemme hos deg. F eks HP fargelaserskriver fra Komplett, PC fra Dell og skjerm fra Benq. Takk for tips 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.