Gå til innhold

Kunsten å pakke en koffert

Anbefalte innlegg

Skrevet

På en todagers konferanse kan du gå med samme skjørt/bukse og bytte bluse/topp hver dag. Du kan ha samme sko begge dagene. De fleste er så opptatt med sitt og alt det nye som skal læres eller ting man vil få gjennom at man ikke følger med på om samme person har samme klær i to dager.

Det er jeg helt enig i. Jeg tror ikke et øyeblikk at noen av de andre husker hva jeg hadde på meg dagen før, eller at de mener noe som helst om det. Det er vel heller jeg selv som synes det er morsomt å skifte.

Angela1365380318
Skrevet

Det er jeg helt enig i. Jeg tror ikke et øyeblikk at noen av de andre husker hva jeg hadde på meg dagen før, eller at de mener noe som helst om det. Det er vel heller jeg selv som synes det er morsomt å skifte.

Generelt er det jo bedre å ha med for mye en for lite. Alltid greit å kunne bytte overdel i tilfelle man søler på seg, blir svett ol. Og det er jo deilig å ta på seg et helt rent plagg.

Har du en sort bukse/skjørt ser ingen om du har sølt litt te på deg og sko kan du bruke to dager på rad uten problemer.

Man kan kjøpe reiseprodukter til hud og hår og dior har feks minier av dior mascara som selges på flyplasser. Du kan variere øyenskygge farge og smykker fra dag til dag istedet for hele antrekk for å pynte deg for deg selv.

Jeg prøver å reise med de største/tyngste plaggene på meg feks kåpe/støvletter og å alltid ha plass i kofferten til nye innkjøp når jeg reiser, det fører også til at jeg alltid har størt koffert og mange spør om jeg skal bli lenge osv. Det er litt pinlig og irriterende.

Da jeg var liten og familien skulle på ferie pakket jeg mer til meg en resten av familien gjorde tilsammen!

Skrevet

Beklager, jeg er som deg - og har bare innsett at jeg er komfortabel uviten om hvordan man pakker praktisk og lett så lenge kofferten har hjul.

Skrevet

Beklager, jeg er som deg - og har bare innsett at jeg er komfortabel uviten om hvordan man pakker praktisk og lett så lenge kofferten har hjul.

Det er bra vi er flere i klubben.

Samtidig må jeg tenke på den beste og mest avslappede ferien jeg noensinne har hatt - ei uke på ei hytte i skjærgården, uten strøm og med vann i brønnen. Ikke var det speil på hytta heller, og jeg hadde ingen sminkesaker med.

Været var fantastisk, og jeg sjokket rundt i bikini dagen lang, med ei lang T-skjorte til å slenge over om kvelden. Ved leggetid skylte jeg opp bikinien, og den tørket i morgensola.

Skrevet

Det er bra vi er flere i klubben.

Samtidig må jeg tenke på den beste og mest avslappede ferien jeg noensinne har hatt - ei uke på ei hytte i skjærgården, uten strøm og med vann i brønnen. Ikke var det speil på hytta heller, og jeg hadde ingen sminkesaker med.

Været var fantastisk, og jeg sjokket rundt i bikini dagen lang, med ei lang T-skjorte til å slenge over om kvelden. Ved leggetid skylte jeg opp bikinien, og den tørket i morgensola.

Sånn har jeg det på hytta hver sommer...:-) Går til og med på butikken i slipperser, solkrem i trynet og i noen uformelige og utvaska sommerkjoler...vannvittig deilig:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...