ShitDiddelyDo Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Gjelder det at jeg egentlig skulle på julebord i dag? Men jeg velger heller å prioritere en fotballkamp, juleøl og vorspiel. 0 Siter
amber sun Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Skrevet 2. desember 2006 Gjelder det at jeg egentlig skulle på julebord i dag? Men jeg velger heller å prioritere en fotballkamp, juleøl og vorspiel. hehe det gjelder. ;-) Så julebordet frister ikke nok til at du vil prioritere det nei, da er det bedre å gjøre noe annet. Helt enig. Jeg gleder meg skikkelig til julebordet, fordi jeg _vet_ det kommer til å bli gøy! Hvis ikke, hadde jeg heller ikke prioritert det. .-) 0 Siter
hidi Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Ikke jeg Men du skal ut i ny BH og danse for å teste om den holder seg på plass...Tar du med en ekstra? Eller stoler du helt på den nye du fikk tilsendt... Kos deg kjempemasse! 0 Siter
Frøken Pryd Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Jeg var på julebord i går, så i dag skal jeg tilbringe dagen i vannrett stilling. Jeg har flyttet meg fra senga til sofaen, og tenkte jeg skulle bli her. Formen er sånn passe, ikke veldig dårlig, men lettere redusert og fryktelig trøtt. Men - hadde det hyggelig og gøy og alt det der på julebordet da, så jeg hadde planlagt å tilbringe dagen på sofaen Kos deg på julebord i kveld !! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Kos deg masse i kveld, og lykke til! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 *rekker ned hånda* Håper du opplever mye lått og løye! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Gjelder det at jeg egentlig skulle på julebord i dag? Men jeg velger heller å prioritere en fotballkamp, juleøl og vorspiel. Det er ikke så dumt det, altså! Kos deg med kampen og juleøl! 0 Siter
amber sun Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Skrevet 2. desember 2006 Ikke jeg Men du skal ut i ny BH og danse for å teste om den holder seg på plass...Tar du med en ekstra? Eller stoler du helt på den nye du fikk tilsendt... Kos deg kjempemasse! hehe stemmer. Jeg skal ha den påklistrede bh'en ja. ;-P tar med en ekstra vanlig i vesken, i tillegg til 3 par ekstra strømper, i tilfelle rakning. Her skal ingenting overlates til tilfeldighetene. *s* Dessuten fant jeg _de_ lekre skoene idag! 0 Siter
amber sun Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Skrevet 2. desember 2006 Jeg var på julebord i går, så i dag skal jeg tilbringe dagen i vannrett stilling. Jeg har flyttet meg fra senga til sofaen, og tenkte jeg skulle bli her. Formen er sånn passe, ikke veldig dårlig, men lettere redusert og fryktelig trøtt. Men - hadde det hyggelig og gøy og alt det der på julebordet da, så jeg hadde planlagt å tilbringe dagen på sofaen Kos deg på julebord i kveld !! Kos deg videre på sofaen. :-) Jeg lover å ha det gøy ikveld. Så håper jeg at jeg er i fin form til å vaske bilen imorgen, for den ser helt jævlig ut nå. ;-P 0 Siter
amber sun Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Skrevet 2. desember 2006 Kos deg masse i kveld, og lykke til! Takk, det skal jeg. Og takk for det, I know what you mean. ;-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Takk, det skal jeg. Og takk for det, I know what you mean. ;-) ;-) 0 Siter
amber sun Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Skrevet 2. desember 2006 *rekker ned hånda* Håper du opplever mye lått og løye! Lått og løye blir det sikkert nok av ja! *gleder meg* 0 Siter
amber sun Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Skrevet 2. desember 2006 Jeg skal! ) Ha det kjempegøy du og!! :-D 0 Siter
hidi Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 hehe stemmer. Jeg skal ha den påklistrede bh'en ja. ;-P tar med en ekstra vanlig i vesken, i tillegg til 3 par ekstra strømper, i tilfelle rakning. Her skal ingenting overlates til tilfeldighetene. *s* Dessuten fant jeg _de_ lekre skoene idag! Har du pakket koffert? Ler. Det er gøy å finne de rette skoene, for det er søren meg ikke alltid like lett, nei! 0 Siter
Gjest josefine1 Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Var igår Kjempegreit å ha det på fredager, for da har vi to dager på å komme oss på Har liggi å dorma på sofaen i hele dag, barna er forsatt hos bestemor og bestefar, kommer ikke hjem før i morgen ettermiddag, så det er bare å fortsette å kule`n her i huset. Ha det gøy ikveld da ! 0 Siter
dolores83 Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Jeg skal på julebord! Blir rart å være den eneste som ikke drikker, men det blir helt sikkert moro lell:) 0 Siter
amber sun Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Skrevet 2. desember 2006 Har du pakket koffert? Ler. Det er gøy å finne de rette skoene, for det er søren meg ikke alltid like lett, nei! hehe kofferten ja. kanskje jeg må dra i støvletter og ha stilettene med bare. for ikke å ødelegge dem. ;-) Må nok ha med en veske eller pose til sko og kamera og diverse. ;-P 0 Siter
amber sun Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Skrevet 2. desember 2006 Var igår Kjempegreit å ha det på fredager, for da har vi to dager på å komme oss på Har liggi å dorma på sofaen i hele dag, barna er forsatt hos bestemor og bestefar, kommer ikke hjem før i morgen ettermiddag, så det er bare å fortsette å kule`n her i huset. Ha det gøy ikveld da ! jepp. :-) Kos deg videre på sofaen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.