amber sun Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Skrevet 2. desember 2006 Jeg skal på julebord! Blir rart å være den eneste som ikke drikker, men det blir helt sikkert moro lell:) Du får være så lenge det er kjekt uten å drikke da. :-) Koos deg! ha en flott kveld du og! 0 Siter
AAA Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Jeg var i går, og gjett om jeg kjenner det!! (noen som vet hvor jeg la paraceten??) 0 Siter
Gjest Eller i medisinskapet Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Jeg var i går, og gjett om jeg kjenner det!! (noen som vet hvor jeg la paraceten??) I nattbordskuffen? 0 Siter
amber sun Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Skrevet 2. desember 2006 Jeg var i går, og gjett om jeg kjenner det!! (noen som vet hvor jeg la paraceten??) *sende over et par ekstra paracet* ;-) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Hadde virkelig lyst; men det kræsjet med viktig familiearrangement Lysten ble imidlertid redusert igår, da en innpåsliten sleiping som prøvde seg på ALT av damebein på julebordet i fjor- annonserte at han skulle dra- og lurte på om jeg og skulle. Må si jeg plutselig opplevde tanken på familiearrangementet som en drøm. (pussig hvordan enkelte finner seg helt uimotståelig for det motsatte kjønn etter noen drinker!) 0 Siter
amber sun Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Skrevet 2. desember 2006 Hadde virkelig lyst; men det kræsjet med viktig familiearrangement Lysten ble imidlertid redusert igår, da en innpåsliten sleiping som prøvde seg på ALT av damebein på julebordet i fjor- annonserte at han skulle dra- og lurte på om jeg og skulle. Må si jeg plutselig opplevde tanken på familiearrangementet som en drøm. (pussig hvordan enkelte finner seg helt uimotståelig for det motsatte kjønn etter noen drinker!) hehe skjønner at familieselskapet fristet mer da ja. :-) Ha det fint der da! :-D 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Heldig du! Jeg gleder meg til 14 desember for da er eksamene over og jeg kan begynne å glede meg til at jeg skal på julebord 22.des! Kos deg masse ikveld! Også får du drikke litt for meg også, jeg merker at jeg er tørst 0 Siter
amber sun Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Skrevet 2. desember 2006 Heldig du! Jeg gleder meg til 14 desember for da er eksamene over og jeg kan begynne å glede meg til at jeg skal på julebord 22.des! Kos deg masse ikveld! Også får du drikke litt for meg også, jeg merker at jeg er tørst hehe den er grei. :-) Jeg skal ta en drink eller to for deg og, MP. Det skulle være fri drikke, så... :-D Lykke til med eksamenene, og kos deg på lovlig sent julebord den 22.! 0 Siter
amber sun Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Skrevet 2. desember 2006 Var i går. Trøtt i dag. Trøtt imorgen jeg sikkert. hehe ;-) 0 Siter
tonie Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Heldiggris:-) Vårt julebord er neste torsdag. Torsdag altså. Ærlig talt! Og så skal man liksom på jobb på fredag. Yeah... 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Ikke jeg. Har vært på øving i hele dag, og i morgen er det konsert. 0 Siter
Gjest egog Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Var det noen kjendiser på julebordet ditt? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Skulle.. *snufs* men er ikke i form til det om dagen. Alltid kommer det noe i veien for min de, har enda ikke vært på et eneste julebord i hele mitt liv!! 0 Siter
amber sun Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Skrevet 3. desember 2006 Heldiggris:-) Vårt julebord er neste torsdag. Torsdag altså. Ærlig talt! Og så skal man liksom på jobb på fredag. Yeah... Jeg kunne ihvertfall aldri gått på jobb idag etter igår kveld. Det blir vel et rolig julebord hos dere hvis dere skal på jobb dagen etter da. :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Skrevet 3. desember 2006 Ikke jeg. Har vært på øving i hele dag, og i morgen er det konsert. Lykke til med konserten da! 0 Siter
amber sun Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Skrevet 3. desember 2006 Skulle.. *snufs* men er ikke i form til det om dagen. Alltid kommer det noe i veien for min de, har enda ikke vært på et eneste julebord i hele mitt liv!! *trøsteklem* :-) 0 Siter
Gyda Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Jeg skulle egentlig fredag, men siden jeg måtte stå opp i gryotta lørdag for å kjøre langt av gårde og være borte hele lørdagen, så skippa jeg det. Jeg anger i grunn ikke (og jeg skjønner at du har ditt å stri med i dag, forresten. God bedring!). 0 Siter
amber sun Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Skrevet 3. desember 2006 Jeg skulle egentlig fredag, men siden jeg måtte stå opp i gryotta lørdag for å kjøre langt av gårde og være borte hele lørdagen, så skippa jeg det. Jeg anger i grunn ikke (og jeg skjønner at du har ditt å stri med i dag, forresten. God bedring!). Takk for det. Jeg er bra igjen nå. Tenkte jeg skulle gjøre noe nyttig og male litt nå. :-) Men det var ikke morsomt i formiddag nei.- Du kan se mer på spacet mitt... 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Lykke til med konserten da! Takk, det gikk kjempebra! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.