Gyda Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Takk for det. Jeg er bra igjen nå. Tenkte jeg skulle gjøre noe nyttig og male litt nå. :-) Men det var ikke morsomt i formiddag nei.- Du kan se mer på spacet mitt... Det gleder jeg meg til å gjøre, men har ikke tilgang før etter jeg kommer hjem i dag! :-) 0 Siter
hidi Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Hadde du det fint på julebordet? Holdt BH`en hele kvelden...? Spent på det, vet du... 0 Siter
amber sun Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Skrevet 4. desember 2006 Hadde du det fint på julebordet? Holdt BH`en hele kvelden...? Spent på det, vet du... Vet du hva? Jeg tok vanlig bh likevel...ikke fordi den ikke holdt, men jeg syns ikke utringningen ble enda finere med vanlig bh. Kanskje like greit, siden jeg hadde et svare strev med å holde stay-ups'ene oppe. Mitt råd: ikke kjøp for store stay-ups. De må være stramme nok. Min var var for store. Så de røsket jeg av etter få minutter og gikk uten strømper resten av kvelden. ;-) 0 Siter
amber sun Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Skrevet 4. desember 2006 Hadde du det fint på julebordet? Holdt BH`en hele kvelden...? Spent på det, vet du... Øh, det skulle være at jeg syns utringningen ble enda finere med vanlig bh. Det snek seg inn et "ikke" for mye der... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.