Gjest mitt spm i dag Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Torsdag kom en smule i øyet da jeg ryddet på kjøkkenet. Jeg tok den bort med en gang, men enda er det ømt og jeg kjenner litt. Det er ytterst i øyet, og jeg ser ingenting inni. Men om det hadde vært mer inni ville det vel komt ut av seg selv? Kan smulen ha hatt slik fart at den "slo" øyet og så ble det ømt også litt rundt? 0 Siter
Gjest juleNek Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 hm, ja ikke godt å si. Du kan jo prøve å skylle med øyedråper. I disse juletider trodde jeg det sto smulT, gått det ikke var såå gæli da. Uff 0 Siter
hidi Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 hm, ja ikke godt å si. Du kan jo prøve å skylle med øyedråper. I disse juletider trodde jeg det sto smulT, gått det ikke var såå gæli da. Uff Jeg trodde også det sto smult! 0 Siter
hidi Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Den ville nok ha kommet ut, men kan du se noen sprekk på horhinnen? Min sønn fikk en pinne i øyet en gang og da var det sår på hornhinnen, og han fikk en spesiell salve på legevakta. Har du noen som kan se deg i øyet med forstørrelsesglass? 0 Siter
Gjest juleNek Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Jeg trodde også det sto smult! AU!! Da hadde det nok ike vært så mye igjen av det øyet, huff. 0 Siter
hidi Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 AU!! Da hadde det nok ike vært så mye igjen av det øyet, huff. Øyet tåler en sprut av både det ene og andre, men det er viktig med korrekt behandling. Alle hjem burde ha et øyeglass... Men smult er varmt og jeg grøsser ved tanken, ja... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.