hare1365380455 Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Min er nok Johnny Cash "The Christmas Collection". 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Ingen julefavoritt. Men jeg er ikke så glad i jula. Det må dog sies at Oh Holy Night, spesielt versjonen til Cartman, er en nydelig låt. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Jule-CD vet jeg nå ikke. Men når det gjelder julelåter, så er det ikke tvil i min sjel om at "Fairytale of New York" med The Pogues & Kirsty McColl er den desidert beste julelåta ever. Hvis jeg skal nevne noen litt mer vanlige julesanger må det bli "Det lyser i stille grender", og som SDD, Cartman's versjon av "O Holy Night". 0 Siter
Glimtipper Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Ingen julefavoritt. Men jeg er ikke så glad i jula. Det må dog sies at Oh Holy Night, spesielt versjonen til Cartman, er en nydelig låt. Msn? 0 Siter
GoodTimes Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Jule-CD vet jeg nå ikke. Men når det gjelder julelåter, så er det ikke tvil i min sjel om at "Fairytale of New York" med The Pogues & Kirsty McColl er den desidert beste julelåta ever. Hvis jeg skal nevne noen litt mer vanlige julesanger må det bli "Det lyser i stille grender", og som SDD, Cartman's versjon av "O Holy Night". Mht Fairytale støtter jeg deg fullt ut! Vi har begynt å spille den som tradisjon, når vi spiser 1.juledagsfrokost. 0 Siter
Gjest juleNek Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 liker sangen "en stjerne skinner i natt" med Oslo gospelkor 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Mht Fairytale støtter jeg deg fullt ut! Vi har begynt å spille den som tradisjon, når vi spiser 1.juledagsfrokost. Det høres ut som en bra tradisjon. Jeg spiller den hele året, jeg da, er en låt jeg visst aldri blir ei. Er neppe uten grunn at den har vunnet de fleste kåringene oveer beste julelåt jeg har sett. :-) 0 Siter
Osiris Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 For en ikkereligiøs trønder fins det bare en julecd og det er "Vårres Jul" med Rotmo 0 Siter
Elis31 Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Peter Jøback har en fin en, men husker ikke hva den het. Men kom ut for noen få år siden . 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.