Gå til innhold

Så fristende.. Kake..

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Skulle være link til firkløverkaka da.. Den som dukka opp hos meg ;)

Skrevet

Skulle være link til firkløverkaka da.. Den som dukka opp hos meg ;)

Hos meg dukket det opp en adventskake! Er du med i slanketråden, kanskje...

candyqueen_83
Skrevet

Hos meg dukket det opp en adventskake! Er du med i slanketråden, kanskje...

Ja adventskaka var på førstesiden,så ble litt feil. Firkløverkaka man kan trykke på nederst var den jeg mente. Sikle ;)

Ja er med i slanketråden. Var vel helst der jeg skulle skrevet. hehe

Skrevet

Ja adventskaka var på førstesiden,så ble litt feil. Firkløverkaka man kan trykke på nederst var den jeg mente. Sikle ;)

Ja er med i slanketråden. Var vel helst der jeg skulle skrevet. hehe

Fristelser over alt, vet du, men dere skeier vel ut litt i jula...?

candyqueen_83
Skrevet

Må jo det, men er ikke jul ennå ;)

Får alle kakene her rett i fleisen så er ikke så lett .. Hehe

Gjest juleNek
Skrevet

nam kake! Skeier ut i jula, men jula varer vel ikke en måned!?

Skrevet

Må jo det, men er ikke jul ennå ;)

Får alle kakene her rett i fleisen så er ikke så lett .. Hehe

Uffda! Alle bør få lov til å skeie ut i jula...!

Sitter her med tannbetennelse og halve fjeset hovent, så kake er ikke det jeg lyster mest på...

Jeg var en skikkelig kakemons, til jeg var midt i tjueårene, da forandret smaken seg totalt, og nå liker jeg ikke søtt. Men all annen godmat frister...

Skrevet

nam kake! Skeier ut i jula, men jula varer vel ikke en måned!?

Nei, den gjør nok ikke det! Du må nok vente til lille-julaften, da er det lov å prøvesmake, mens man pynter juletreet...

Skrevet

Uffda! Alle bør få lov til å skeie ut i jula...!

Sitter her med tannbetennelse og halve fjeset hovent, så kake er ikke det jeg lyster mest på...

Jeg var en skikkelig kakemons, til jeg var midt i tjueårene, da forandret smaken seg totalt, og nå liker jeg ikke søtt. Men all annen godmat frister...

Har du ikke kommet deg til tannlegen enda??

Skrevet

Har du ikke kommet deg til tannlegen enda??

Nei! Må vente til mandag, og så må jeg ta pencillin, før de kan gjøre noe!

Nå går det på Ibux, litt flere enn anbefalt, men hva skal en stakkars gjøre...? Kan bare smile med en side av ansiktet nå, og rynkene på den ene siden er glattet ut....

Skrevet

Nei! Må vente til mandag, og så må jeg ta pencillin, før de kan gjøre noe!

Nå går det på Ibux, litt flere enn anbefalt, men hva skal en stakkars gjøre...? Kan bare smile med en side av ansiktet nå, og rynkene på den ene siden er glattet ut....

Jeg var hos tannlegen denne uka for betennelse i ei tann. Fikk time med en gang. Han åpnet tanna og den står slik enda for at verket skal ha noe sted å komme ut. Har ikke vondt lengre. Det hjelper ikke samme hva slags tabletter man prøver når det er verk som presser på og vil ut. Jeg hadde ringt tannlegevakta, det er da umenneskelig å gå slik helt til mandag?!

Skrevet

Jeg var hos tannlegen denne uka for betennelse i ei tann. Fikk time med en gang. Han åpnet tanna og den står slik enda for at verket skal ha noe sted å komme ut. Har ikke vondt lengre. Det hjelper ikke samme hva slags tabletter man prøver når det er verk som presser på og vil ut. Jeg hadde ringt tannlegevakta, det er da umenneskelig å gå slik helt til mandag?!

Jeg er vant til smerte, men hadde jeg ikke hatt Ibux, som døyver litt, så hadde jeg ringt etter sykebil....

Jeg har hatt betennelse før, men de har aldri åpnet tanna, alltid fått penicillin først...

Men det må være verste smerte som finnes! Bortsett fra rier under fødsel...

Skrevet

Jeg er vant til smerte, men hadde jeg ikke hatt Ibux, som døyver litt, så hadde jeg ringt etter sykebil....

Jeg har hatt betennelse før, men de har aldri åpnet tanna, alltid fått penicillin først...

Men det må være verste smerte som finnes! Bortsett fra rier under fødsel...

Jeg vet.

Jeg nøys en gang da det var på det verste, tennene klapret sammen, DET var vondt det, skreik som fy!

Skrevet

Jeg vet.

Jeg nøys en gang da det var på det verste, tennene klapret sammen, DET var vondt det, skreik som fy!

Ler så jeg griner....

Det må være den vittigste kommentaren jeg har lest på lenge! Nøs så tennene klapret...

*gliser fælt med ene halvdel*

Skrevet

Ler så jeg griner....

Det må være den vittigste kommentaren jeg har lest på lenge! Nøs så tennene klapret...

*gliser fælt med ene halvdel*

Altså, klappet sammen hardt i dét jeg nøs. Pass deg, det kan skje deg og vettu;o)

Skrevet

Altså, klappet sammen hardt i dét jeg nøs. Pass deg, det kan skje deg og vettu;o)

Er vettskremt jeg nå da! Skal nyse med munnen vidåpen...

*ler enda*

Skrevet

Er vettskremt jeg nå da! Skal nyse med munnen vidåpen...

*ler enda*

'Skal nyse med munnen vidåpen...'

Bare gjør det du, hadde ikke jeg villet gjort, hehe..;o)

Skrevet

'Skal nyse med munnen vidåpen...'

Bare gjør det du, hadde ikke jeg villet gjort, hehe..;o)

Har stooort håndkle foran i tilfelle...Bare tanken på at tennene klapper sammen, er god nok motivasjon for meg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...