candyqueen_83 Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Midt i slankinga dukker raklamer som dette opp. Urettferdig. http://www.sol.no/jul/microsite_freia/ Har såå lyst på 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Skrevet 2. desember 2006 Skulle være link til firkløverkaka da.. Den som dukka opp hos meg 0 Siter
hidi Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Skulle være link til firkløverkaka da.. Den som dukka opp hos meg Hos meg dukket det opp en adventskake! Er du med i slanketråden, kanskje... 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Skrevet 2. desember 2006 Hos meg dukket det opp en adventskake! Er du med i slanketråden, kanskje... Ja adventskaka var på førstesiden,så ble litt feil. Firkløverkaka man kan trykke på nederst var den jeg mente. Sikle Ja er med i slanketråden. Var vel helst der jeg skulle skrevet. hehe 0 Siter
hidi Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Ja adventskaka var på førstesiden,så ble litt feil. Firkløverkaka man kan trykke på nederst var den jeg mente. Sikle Ja er med i slanketråden. Var vel helst der jeg skulle skrevet. hehe Fristelser over alt, vet du, men dere skeier vel ut litt i jula...? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Skrevet 2. desember 2006 Fristelser over alt, vet du, men dere skeier vel ut litt i jula...? Må jo det, men er ikke jul ennå Får alle kakene her rett i fleisen så er ikke så lett .. Hehe 0 Siter
Gjest juleNek Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Fristelser over alt, vet du, men dere skeier vel ut litt i jula...? nam kake! Skeier ut i jula, men jula varer vel ikke en måned!? 0 Siter
hidi Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Må jo det, men er ikke jul ennå Får alle kakene her rett i fleisen så er ikke så lett .. Hehe Uffda! Alle bør få lov til å skeie ut i jula...! Sitter her med tannbetennelse og halve fjeset hovent, så kake er ikke det jeg lyster mest på... Jeg var en skikkelig kakemons, til jeg var midt i tjueårene, da forandret smaken seg totalt, og nå liker jeg ikke søtt. Men all annen godmat frister... 0 Siter
hidi Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 nam kake! Skeier ut i jula, men jula varer vel ikke en måned!? Nei, den gjør nok ikke det! Du må nok vente til lille-julaften, da er det lov å prøvesmake, mens man pynter juletreet... 0 Siter
Lurveline Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Uffda! Alle bør få lov til å skeie ut i jula...! Sitter her med tannbetennelse og halve fjeset hovent, så kake er ikke det jeg lyster mest på... Jeg var en skikkelig kakemons, til jeg var midt i tjueårene, da forandret smaken seg totalt, og nå liker jeg ikke søtt. Men all annen godmat frister... Har du ikke kommet deg til tannlegen enda?? 0 Siter
hidi Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Har du ikke kommet deg til tannlegen enda?? Nei! Må vente til mandag, og så må jeg ta pencillin, før de kan gjøre noe! Nå går det på Ibux, litt flere enn anbefalt, men hva skal en stakkars gjøre...? Kan bare smile med en side av ansiktet nå, og rynkene på den ene siden er glattet ut.... 0 Siter
Lurveline Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Nei! Må vente til mandag, og så må jeg ta pencillin, før de kan gjøre noe! Nå går det på Ibux, litt flere enn anbefalt, men hva skal en stakkars gjøre...? Kan bare smile med en side av ansiktet nå, og rynkene på den ene siden er glattet ut.... Jeg var hos tannlegen denne uka for betennelse i ei tann. Fikk time med en gang. Han åpnet tanna og den står slik enda for at verket skal ha noe sted å komme ut. Har ikke vondt lengre. Det hjelper ikke samme hva slags tabletter man prøver når det er verk som presser på og vil ut. Jeg hadde ringt tannlegevakta, det er da umenneskelig å gå slik helt til mandag?! 0 Siter
hidi Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Jeg var hos tannlegen denne uka for betennelse i ei tann. Fikk time med en gang. Han åpnet tanna og den står slik enda for at verket skal ha noe sted å komme ut. Har ikke vondt lengre. Det hjelper ikke samme hva slags tabletter man prøver når det er verk som presser på og vil ut. Jeg hadde ringt tannlegevakta, det er da umenneskelig å gå slik helt til mandag?! Jeg er vant til smerte, men hadde jeg ikke hatt Ibux, som døyver litt, så hadde jeg ringt etter sykebil.... Jeg har hatt betennelse før, men de har aldri åpnet tanna, alltid fått penicillin først... Men det må være verste smerte som finnes! Bortsett fra rier under fødsel... 0 Siter
Lurveline Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Jeg er vant til smerte, men hadde jeg ikke hatt Ibux, som døyver litt, så hadde jeg ringt etter sykebil.... Jeg har hatt betennelse før, men de har aldri åpnet tanna, alltid fått penicillin først... Men det må være verste smerte som finnes! Bortsett fra rier under fødsel... Jeg vet. Jeg nøys en gang da det var på det verste, tennene klapret sammen, DET var vondt det, skreik som fy! 0 Siter
hidi Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Jeg vet. Jeg nøys en gang da det var på det verste, tennene klapret sammen, DET var vondt det, skreik som fy! Ler så jeg griner.... Det må være den vittigste kommentaren jeg har lest på lenge! Nøs så tennene klapret... *gliser fælt med ene halvdel* 0 Siter
Lurveline Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Ler så jeg griner.... Det må være den vittigste kommentaren jeg har lest på lenge! Nøs så tennene klapret... *gliser fælt med ene halvdel* Altså, klappet sammen hardt i dét jeg nøs. Pass deg, det kan skje deg og vettu;o) 0 Siter
hidi Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Altså, klappet sammen hardt i dét jeg nøs. Pass deg, det kan skje deg og vettu;o) Er vettskremt jeg nå da! Skal nyse med munnen vidåpen... *ler enda* 0 Siter
Lurveline Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Er vettskremt jeg nå da! Skal nyse med munnen vidåpen... *ler enda* 'Skal nyse med munnen vidåpen...' Bare gjør det du, hadde ikke jeg villet gjort, hehe..;o) 0 Siter
hidi Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 'Skal nyse med munnen vidåpen...' Bare gjør det du, hadde ikke jeg villet gjort, hehe..;o) Har stooort håndkle foran i tilfelle...Bare tanken på at tennene klapper sammen, er god nok motivasjon for meg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.