trubaduren Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Har noen irriterende fluer på plantene mine, hvordan bli kvitt dem? 0 Siter
Lurveline Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Sett noen fyrstikker nedi jorda med svovelen opp. 0 Siter
hidi Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Jeg har ikke planter, men masse småfluer! Er de bare rundt plantene? Stikk en fyrstikk ned i jorda med den røde toppen opp. Det er et gammelt råd... 0 Siter
hidi Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Sett noen fyrstikker nedi jorda med svovelen opp. Du kan det samme rådet, ser jeg! He, he 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Sett noen fyrstikker nedi jorda med svovelen opp. Svovelen skal ned i jorden. Hilsen 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Jeg har ikke planter, men masse småfluer! Er de bare rundt plantene? Stikk en fyrstikk ned i jorda med den røde toppen opp. Det er et gammelt råd... Den røde toppen skal ned i jorda. Hilsen 0 Siter
hidi Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Den røde toppen skal ned i jorda. Hilsen Åh, der ser du! Alt man tror man vet... 0 Siter
Gjest Lydia Nalen Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Skyt dem. Det gjorde jeg. ) 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Åh, der ser du! Alt man tror man vet... Det er svovelen (eller det som er i den røde toppen) som gjør at fluene ikke trives i jorda. Hilsen 0 Siter
Gjest Lydia Nalen Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Det er svovelen (eller det som er i den røde toppen) som gjør at fluene ikke trives i jorda. Hilsen Når de ikke trives i jorda, hva gjør de da? Flyr de rundt omkring i huset på leting eller? 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Når de ikke trives i jorda, hva gjør de da? Flyr de rundt omkring i huset på leting eller? haha 0 Siter
Gjest Lydia Nalen Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 haha Jeg lurte bare. Jeg vil nemmelig heller ha de trygt nede i jorda i en blomsterpotte, enn svevende rundt i hele huset. Nei, skyt faenskapet. 0 Siter
Lurveline Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Svovelen skal ned i jorden. Hilsen Jeg har hørt at fluene ikke tåler svovelen og derfor dør når de kommer i nærheten av svovel. 0 Siter
hidi Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Det er svovelen (eller det som er i den røde toppen) som gjør at fluene ikke trives i jorda. Hilsen Godt noen kan det vi andre ikke kan! Det er det som er så greit med DOL, man får som regel riktig svar etterhvert. Jeg visste det var svovelen. Kommer de der fluene fra jorda da? Jeg husker å ha hatt dem selv, den gang jeg hadde planter, og de kom gjerne frem, når planten ble vannet litt for mye... 0 Siter
hidi Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Skyt dem. Det gjorde jeg. ) Kort og brutalt! Ler meg ihjel... 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Det er svovelen (eller det som er i den røde toppen) som gjør at fluene ikke trives i jorda. Hilsen Fluene kommer fra blomsterjorden. Derfor kan en forhindre at de formerer seg ved å stikke fyrstikker i jorden. Hilsen 0 Siter
Elbereth Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 La planten tørke ut mellom hver vanning Vann med 1 ss salmiakk i 1 liter vann. 0 Siter
hjertebarnet Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Siden folk tydeligvis er uenige om svovelen skal opp eller ned, har jeg følgende forslag: Sett ut flere fyrstikker, halvparten med svovelen ned i jorda, og halvparten med svovelen opp! 0 Siter
Lurveline Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Siden folk tydeligvis er uenige om svovelen skal opp eller ned, har jeg følgende forslag: Sett ut flere fyrstikker, halvparten med svovelen ned i jorda, og halvparten med svovelen opp! Ikke så dum du;o) 0 Siter
keinstein Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Drep dem. De lar seg ikke overtale til å stikke av, da de ikke har ører. Eller vis dem et bilde av musa til Britney. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.