Gå til innhold

11 pakker wienerpølser gratis på KIWI

Anbefalte innlegg

Skrevet

De var gått ut på dato i går. Jeg fikk da nye ferske pølser tilsvarende mengde. Greit nok, det går med. Men er det ikke slik at jeg kan få penger også? Finner du øl, så må du ta penger forstår jeg.

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi

25

• keinstein

24

• Lurveline

8

• Gemini

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Sønnen min fortalte nettopp om noen kamerater som hadde oppdaget en pall med gammel rusbrus. Ikke var de gamle nok til å drikke, men penger fikk de...

Og rike ble de...

Skrevet

Sønnen min fortalte nettopp om noen kamerater som hadde oppdaget en pall med gammel rusbrus. Ikke var de gamle nok til å drikke, men penger fikk de...

Og rike ble de...

Fredagsvinene som folk lodder ut på jobben er forbudt, det samme er premier i form av alkohol, og gaver gitt av andre enn privatpersoner i mellom.

Skrevet

Fredagsvinene som folk lodder ut på jobben er forbudt, det samme er premier i form av alkohol, og gaver gitt av andre enn privatpersoner i mellom.

Men de reklamerer ikke med det lengre.

Men du har selvfølgelig helt rett.

Du får nyte de pølsene spesielt da! Fikk du ikke dobbelt opp?

Gjest Den fete på fire
Skrevet

Har hørt at det finnes et smutthull for å ha vinlotteri lovlig på arbeisplassen. Men nå husker jeg ikke hva det var.

Skrevet

Men de reklamerer ikke med det lengre.

Men du har selvfølgelig helt rett.

Du får nyte de pølsene spesielt da! Fikk du ikke dobbelt opp?

Dobbelt opp er på grønnsaker.

Skrevet

Du er jo en sunn kar! Det lyste sikkert lang vei...

Gjest Den fete på fire
Skrevet

Lykken må være å finne biff på utgått dato.

:o)

Skrevet

"Unntaket om smålotterier og premie i privat sammenheng tolkes snevert. Dette betyr at store bedrifter og store foreninger ikke kan arrangere vinlotteri for sine ansatte eller medlemmer. Små arbeidsplasser, foreninger, syklubber og f.eks kor kan derimot lovlig arrangere vinlotteri."

http://www.kampanje.com/markedsrett/article40451.ece

Skrevet

"Unntaket om smålotterier og premie i privat sammenheng tolkes snevert. Dette betyr at store bedrifter og store foreninger ikke kan arrangere vinlotteri for sine ansatte eller medlemmer. Små arbeidsplasser, foreninger, syklubber og f.eks kor kan derimot lovlig arrangere vinlotteri."

http://www.kampanje.com/markedsrett/article40451.ece

For et land å bo i.

Vil vi som bor her virkelig ha det slik? Politikerne finner på det ene sprellet merkeligere enn det andre. Alt i beste mening, men vi går ikke alle i barnehagen.

Skrevet

Så nettopp i et reklameblad fra Liedl, hvor de selger karbonadedeig til lav pris, men bildet av karbonadedeigen er full av fett!

Karbonade skal inneholde null prosent fett! Hvor frekke går det an å bli...

Skrevet

Du er jo en sunn kar! Det lyste sikkert lang vei...

Ikke si det til noen, men du kan ta med gamle varer inn i butikken også... Jeg skal tenke på hvilke kjeltringstreker jeg kan gjøre da. Jeg har en utpreget kjeltringhjerne.

Husverten var også i butikken hørte jeg nå, og han sa det var minst 20 pakker gamle pølser til som jeg ikke så. De ryddet betjeningen vekk da jeg var gått.

Skrevet

For et land å bo i.

Vil vi som bor her virkelig ha det slik? Politikerne finner på det ene sprellet merkeligere enn det andre. Alt i beste mening, men vi går ikke alle i barnehagen.

Min mann har vært ansatt i bedriften i ett år nå og på denne tiden har han rukket å vinne 4 flasker hvitvin og 5 flasker rødvin.

Fortsetter det slik kan vi bare glemme å ønske oss vinskap til jul, da blir det nok mer behov for en vinkjeller.

Skrevet

Ikke si det til noen, men du kan ta med gamle varer inn i butikken også... Jeg skal tenke på hvilke kjeltringstreker jeg kan gjøre da. Jeg har en utpreget kjeltringhjerne.

Husverten var også i butikken hørte jeg nå, og han sa det var minst 20 pakker gamle pølser til som jeg ikke så. De ryddet betjeningen vekk da jeg var gått.

Der tapte du mange penger! Er en ting gått ut på dato lønner det seg å følge med.

Min eks som elsker lakris fant engang en hel hylle med lakris som var gått ut på dato, han fikk både lakrisen og penger... Og trodde han var kommet til hiimmelen! Noen er bare enklere å glede enn andre...

Jeg er for konsentrert om handlingen, jeg, til å bry meg om datoer, og det har sikkert straffet seg....

Skrevet

Så nettopp i et reklameblad fra Liedl, hvor de selger karbonadedeig til lav pris, men bildet av karbonadedeigen er full av fett!

Karbonadedeig skal inneholde maksimalt 6% fett.

Skrevet

Min mann har vært ansatt i bedriften i ett år nå og på denne tiden har han rukket å vinne 4 flasker hvitvin og 5 flasker rødvin.

Fortsetter det slik kan vi bare glemme å ønske oss vinskap til jul, da blir det nok mer behov for en vinkjeller.

Så koselig! Dere får ønske dere en vinkjeller til jul!

Men husk; Vin kan drikkes...

Skrevet

Er det ikke en fettgrense for karbonade? Kjøttdeigen deres er full av brusk.

Skrevet

Hvem har problemer med å drikke opp 9 flasker på et år?

Skrevet

Null prosent nei. Det er 6% som er grensa for karbonadedeig. 14% for vanlig kjøttdeig.

Skrevet

Karbonadedeig skal inneholde maksimalt 6% fett.

Ja, du måtte ødelegge...

Lille beist! Men du har nok helt rett, det er kommet nye retningslinjer siden jeg jobbet på slakteri, for over tjue år siden. Eller jeg er bare glemsk....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...