Gjest Den fete på fire Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Mer enn lenge nok. For deg, skjønner jeg. Men den kan ikke stå åpnet på ukesvis, etter det jeg har hørt. Max ca fem dager, eller? 0 Siter
keinstein Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Skrevet 2. desember 2006 Takk for påminnelsen. Gjett hvem som skal begynne å handle på kiwi. ) Lørdager er best, da finner du mest. Jeg har funnet mye før, men nesten bare sånne rare ting som f eks kinesisk blekksprut. Jeg kan ikke kinesisk. 0 Siter
hidi Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Dæven. 30 pakker pølser kunne jeg fått. Da måtte jeg delt med noen. 450 g i hver, det er 13 kg... Har du ikke fryseboks? Så kan du invitere på dugnad til sommeren... 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Billig i drift. En desiliter på mila :-) Det går desto mer rusbrus og sprit, da. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Dæven. 30 pakker pølser kunne jeg fått. Da måtte jeg delt med noen. 450 g i hver, det er 13 kg... Går helt fint å fryse ned pølser da 0 Siter
Gjest Den fete på fire Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Lørdager er best, da finner du mest. Jeg har funnet mye før, men nesten bare sånne rare ting som f eks kinesisk blekksprut. Jeg kan ikke kinesisk. Tusen takk igjen for tips! ) (Du hadde ikke tenkt å samtale med blekkspruten før du spiste den?) 0 Siter
hidi Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Store og tørre? Lett å holde rene? Det er bra. Veldig lett å holde, de barna mine, 0 Siter
keinstein Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Skrevet 2. desember 2006 For deg, skjønner jeg. Men den kan ikke stå åpnet på ukesvis, etter det jeg har hørt. Max ca fem dager, eller? Det er oksygenet som er problemet, den gjør vinen til eddiksyre (øl også). Fyll den på en mindre beholder så den får kontakt med minst mulig oksygen. Pappvinen er grei, der bare sjekker du hvor mye luft/gass som er blitt til i posen, jo mer gass, jo dårligere/eldre vin. Mer enn 5-10% gass i f t vin er ikke bra. 0 Siter
keinstein Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Skrevet 2. desember 2006 Det går desto mer rusbrus og sprit, da. IIIK. 0 Siter
Lurveline Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Og hvorfor/hvordan er du smålig? Gi bort gaver som man selv har fått i gave/vunnet, er ikke det smålig?? 0 Siter
keinstein Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Skrevet 2. desember 2006 Har du ikke fryseboks? Så kan du invitere på dugnad til sommeren... 3 mnd er lenge for pølser.... 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 IIIK. Ikke så ofte lenger. Ikke får jeg på julebord i år heller. 0 Siter
Gjest Den fete på fire Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Det er oksygenet som er problemet, den gjør vinen til eddiksyre (øl også). Fyll den på en mindre beholder så den får kontakt med minst mulig oksygen. Pappvinen er grei, der bare sjekker du hvor mye luft/gass som er blitt til i posen, jo mer gass, jo dårligere/eldre vin. Mer enn 5-10% gass i f t vin er ikke bra. Takk! Du vet alt, du. ) 0 Siter
keinstein Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Skrevet 2. desember 2006 Ikke så ofte lenger. Ikke får jeg på julebord i år heller. Har alle julebordene glemt deg? De har glemt meg også. 0 Siter
Gjest Den fete på fire Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Gi bort gaver som man selv har fått i gave/vunnet, er ikke det smålig?? Absolutt ikke. ) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Har alle julebordene glemt deg? De har glemt meg også. Jeg må jobbe. 0 Siter
keinstein Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Skrevet 2. desember 2006 Jeg må jobbe. Og jeg kan bli full helt alene uten å ha det gøy jeg. Flink sånn. Slipper å be noen. Kan ta en tur til tannlegen i stedet. 0 Siter
hidi Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Gi bort gaver som man selv har fått i gave/vunnet, er ikke det smålig?? Neida, så lenge ingen annen vet det! Jeg blir alltid glad for gaver, uansett! 0 Siter
hidi Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 3 mnd er lenge for pølser.... Jaa, fare for forgiftning og greier... 0 Siter
keinstein Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Skrevet 2. desember 2006 Absolutt ikke. ) Lurer på om det er noen vinflasker som er gitt bort mer enn 5 ganger? Tror jeg så min egen et sted jeg var. Den hadde et hakk i bunen. Jeg pleier å feste på en liten bamse på flaska til damene. Tror søren meg jeg så en av bamsene en gang også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.