Gjest Princess Peach Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Og jeg kan bli full helt alene uten å ha det gøy jeg. Flink sånn. Slipper å be noen. Kan ta en tur til tannlegen i stedet. Har aldri vært full alene. Greit å ha noen å fjase med i fylla, synes jeg. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Jaa, fare for forgiftning og greier... Botulisme er gøy! 0 Siter
keinstein Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Skrevet 2. desember 2006 Jaa, fare for forgiftning og greier... Mja. Eddiksyre er ikke farlig, men surt, og såpeaktig i ganen. 0 Siter
hidi Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Botulisme er gøy! Veldig festlig òg har jeg hørt... 0 Siter
keinstein Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Skrevet 2. desember 2006 Jaa, fare for forgiftning og greier... Ups. Nå var det vin. Pølser blir harske i fettet. 0 Siter
keinstein Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Skrevet 2. desember 2006 Har aldri vært full alene. Greit å ha noen å fjase med i fylla, synes jeg. Politiet pleier holde meg med selskap. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Veldig festlig òg har jeg hørt... Jeg har sett litt for mye på House i det siste, tror jeg... 0 Siter
hidi Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Mja. Eddiksyre er ikke farlig, men surt, og såpeaktig i ganen. Jeg jobbet i en butikk hvor vi vasket pølsene i zalovann, for at de ikke skulle virke seige.... Det var rett og slett krekkslig, men kundene kom igjen og igjen! Jeg tuller ikke, når pølser blir littgamle, legger det seg et fettnelegg utepå, zalo fjerner fett. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Politiet pleier holde meg med selskap. Jeg kysset en politimann en gang, da fikk jeg en svart seigmann i lua. 0 Siter
hidi Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Ups. Nå var det vin. Pølser blir harske i fettet. I know, se nyere innlegg! 0 Siter
hidi Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Jeg har sett litt for mye på House i det siste, tror jeg... Ler! Så du er forsiktig med alt nå da? Hadde jeg møtt en lege som House hadde jeg blitt stum... Men serien er kjempeflott!!! 0 Siter
Gjest Den fete på fire Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Lurer på om det er noen vinflasker som er gitt bort mer enn 5 ganger? Tror jeg så min egen et sted jeg var. Den hadde et hakk i bunen. Jeg pleier å feste på en liten bamse på flaska til damene. Tror søren meg jeg så en av bamsene en gang også. Så søtt! Jeg ville bli glad for en slik gave fra deg. Og jeg ville ikke finne på å gi den videre. ) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Ler! Så du er forsiktig med alt nå da? Hadde jeg møtt en lege som House hadde jeg blitt stum... Men serien er kjempeflott!!! Han er en flink lege, selv om han er supersarkastisk og går litt vel drastisk til verks av og til. Det er jo bare en tvserie, da... Hekta jeg, satt oppe til halv fire i natt og så på dvd. 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Jeg har sett litt for mye på House i det siste, tror jeg... Hva er det House, Princess Peach? Hørt om det mye her på dol før, men har enda ikke forstått hva det er for noe! Må ha noe å gjøre mens jeg er syk, fortsatt syk jeg! Men blir vel frisk en vakker dag! Merker heldigvis at det går framover:-)! 0 Siter
keinstein Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Skrevet 2. desember 2006 Jeg jobbet i en butikk hvor vi vasket pølsene i zalovann, for at de ikke skulle virke seige.... Det var rett og slett krekkslig, men kundene kom igjen og igjen! Jeg tuller ikke, når pølser blir littgamle, legger det seg et fettnelegg utepå, zalo fjerner fett. Skikkelig mør biff får et slimlag utenpå som man skyller av, men zalo har jeg aldri brukt. Det er ikke giftig heller. Du kan drikke zalo, men fordøyelsen blir ikke bedre. 0 Siter
hidi Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Han er en flink lege, selv om han er supersarkastisk og går litt vel drastisk til verks av og til. Det er jo bare en tvserie, da... Hekta jeg, satt oppe til halv fire i natt og så på dvd. har sett på canal digital, og jeg er virkelig imponert over skuespillertalentet til Laurie. Serien får en sekser av meg! 0 Siter
hidi Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Skikkelig mør biff får et slimlag utenpå som man skyller av, men zalo har jeg aldri brukt. Det er ikke giftig heller. Du kan drikke zalo, men fordøyelsen blir ikke bedre. Zalo bør ikke brukes på noe kjøtt! Eller kunne du tenke deg nyvaskede pølser... 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Hva er det House, Princess Peach? Hørt om det mye her på dol før, men har enda ikke forstått hva det er for noe! Må ha noe å gjøre mens jeg er syk, fortsatt syk jeg! Men blir vel frisk en vakker dag! Merker heldigvis at det går framover:-)! http://www.imdb.com/title/tt0412142/ Veldig bra tvserie! Hehe, har vel fått halve DOL hekta på denne serien i det siste. Du får ha god bedring! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 har sett på canal digital, og jeg er virkelig imponert over skuespillertalentet til Laurie. Serien får en sekser av meg! Skulle fått sjuer av meg! Var noen veldig spennende episoder i sesong 2 i natt! Gled deg hvis du ikke har sett dem. 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 http://www.imdb.com/title/tt0412142/ Veldig bra tvserie! Hehe, har vel fått halve DOL hekta på denne serien i det siste. Du får ha god bedring! tusen takk. da må jeg finne ut hva det er for en slags tv serie, kanskje jeg også blir hekta;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.