Gå til innhold

11 pakker wienerpølser gratis på KIWI

Anbefalte innlegg

Gjest mandolina
Skrevet

Zalo bør ikke brukes på noe kjøtt! Eller kunne du tenke deg nyvaskede pølser...

I utlandet, f.eks. Afrika vasker man kjøttet i vann tilsatt klorin før en tilbereder det.

Jeg vasker ofte kjøtt under vannkranen før det tilberedes.

Men, en skal vel ikke bruke Zalo.

Hilsen

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi

25

• keinstein

24

• Lurveline

8

• Gemini

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Skulle fått sjuer av meg! :)

Var noen veldig spennende episoder i sesong 2 i natt! Gled deg hvis du ikke har sett dem.

Tror jeg bare har sett episode 1, så godt du ikke røper noe!

Gjest Princess Peach
Skrevet

tusen takk. da må jeg finne ut hva det er for en slags tv serie, kanskje jeg også blir hekta;)

Handler om legen House, sarkastisk og uforskammet, men veldig dyktig til å stille vanskelige diagnoser. Han har et team på tre andre leger, og sammen tar de de vanskeligste sakene og løser dem. House bruker ofte ganske drastiske metoder for å løse sakene, men som oftest har han rett. Og ingen er mer brutalt ærlig mot pasientene enn House. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Tror jeg bare har sett episode 1, så godt du ikke røper noe!

Skal ikke si noe. Snart har jeg sett ferdig serie 2, så jeg må vel snu bunken når den er slutt. :)

Skrevet

I utlandet, f.eks. Afrika vasker man kjøttet i vann tilsatt klorin før en tilbereder det.

Jeg vasker ofte kjøtt under vannkranen før det tilberedes.

Men, en skal vel ikke bruke Zalo.

Hilsen

Åsså klorin... Bare at kjøtt vaskes gir meg frysninger på ryggen....

Skjønner jeg må handle mer lokalt. Kjøper egg fra virkelige frittgående høner, de står aldri i bur og de går fritt ute. Betaler gjerne mer for økologisk kjøtt..

Skrevet

Skal ikke si noe. Snart har jeg sett ferdig serie 2, så jeg må vel snu bunken når den er slutt. :)

Du har munnkurv...

Gjest mandolina
Skrevet

Åsså klorin... Bare at kjøtt vaskes gir meg frysninger på ryggen....

Skjønner jeg må handle mer lokalt. Kjøper egg fra virkelige frittgående høner, de står aldri i bur og de går fritt ute. Betaler gjerne mer for økologisk kjøtt..

Eggene blir også vasket før de blir solgt.

Hilsen

Skrevet

Eggene blir også vasket før de blir solgt.

Hilsen

Jeg kjøper kun egg fra nærmiljøet. Kan faktisk se hønene fra verandaen min... Og det er flotte egg!

Gjest catiki21
Skrevet

Handler om legen House, sarkastisk og uforskammet, men veldig dyktig til å stille vanskelige diagnoser. Han har et team på tre andre leger, og sammen tar de de vanskeligste sakene og løser dem. House bruker ofte ganske drastiske metoder for å løse sakene, men som oftest har han rett. Og ingen er mer brutalt ærlig mot pasientene enn House. :)

sikkelig bra forklaring da! Tusen takk. Må sjekke denne serien, men hvilke kanal går den på? Får ikke med meg noe jeg ;-)!

Gjest Princess Peach
Skrevet

sikkelig bra forklaring da! Tusen takk. Må sjekke denne serien, men hvilke kanal går den på? Får ikke med meg noe jeg ;-)!

Den går på NRK1 på onsdager, tror jeg. Og på en av Canal+ kanalene. Jeg har den på dvd, så jeg er ikke helt sikker på sendetider og sånt. :)

Gjest catiki21
Skrevet

Den går på NRK1 på onsdager, tror jeg. Og på en av Canal+ kanalene. Jeg har den på dvd, så jeg er ikke helt sikker på sendetider og sånt. :)

oki, tusen takk! Da skal jeg skjekke ut når tid det går:-)! Må bli hekta på noe jeg også nå;)

Gjest mandolina
Skrevet

Jeg kjøper kun egg fra nærmiljøet. Kan faktisk se hønene fra verandaen min... Og det er flotte egg!

Og så er eggene sikkert fulle av god smak.

Heldig som har en slik mulighet.

Vi må nok kjøpe eggene i butikken.

Hilsen

Skrevet

Hvem har problemer med å drikke opp 9 flasker på et år?

Det er da ikke no problem å ikke få gjort..hadde opprenskning i skapet hjemme nå....vi lempa 8 flasker som gikk ut i 94 og 95.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...