Gå til innhold

Test nasjonen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok selvsagt testen, slikt er alltid spennende. Men resultatet føler jeg er milevis fra den jeg er. Det sto jeg er en svermer, forelsker meg fort og lover evig troskap, uten å helt vite om vi passer sammen. Kan ikke forstå hvordan de kunne trekke den konklusjonen ut av svarene jeg gav. Jeg er ikke impulsiv i det hele tatt, og tenker både 10 og 12 ganger før jeg velger noe.

Har du tatt den? Stemte det med den du er?

Baby Lemonade
Skrevet

Stemte dårlig på meg også gitt. Jeg ble forføreren som visstnok konsentrerer meg mer om sjekking enn forhold.

"Dette er gjerne et elsker/elskerinne forhold som aldri blir noe mer". -Og jeg som mener jeg endelig har funnet den store kjærligheten..

Har generelt dårlig tiltro til slike tester, de stemmer som regel dårlig.

Gjest Humlepungen
Skrevet

Ups lå det allerede et innlegg her om dette. Jeg limte inn et ovenpå deg her. Jaja.

Jeg fikk i hvert fall som svar "drømmekvinne". Scoret høyt på lidenskap og likestilling. Deretter vennskap og ansvar. Alle delene fikk over 50 %

candyqueen_83
Skrevet

Jeg ble bestevennen :P

61 på ansvar, 58 på vennskap, 47 på lidenskap og 60 på likestilling

Gjest Anna Belinda
Skrevet

Ble "drømmekvinnen". Om det stemmer..? Vanskelig å si ;o)

Skrevet

Jeg ble visst drømmekvinne - men er litt usikker på om det stemmer da..... det er vel en grunn til at jeg er singel :)

Skrevet

Jeg ble altså forretningspartneren:(

Ja vi får vårt pass påskrevet, tula :-(

Skrevet

Jeg ble forføreren... vet ikke om det stemmer?! Kanskje det er derfor jeg ikke finner "roen"?!

Skrevet

Ja vi får vårt pass påskrevet, tula :-(

Skjønner ikke helt dette her jeg?;)

Må være en feil i systemet...;)

Gjest drømmekvinnen
Skrevet

Både jeg og mannen i huset her ble drømmekvinne/mann :)

Skrevet

Stemte dårlig på meg også gitt. Jeg ble forføreren som visstnok konsentrerer meg mer om sjekking enn forhold.

"Dette er gjerne et elsker/elskerinne forhold som aldri blir noe mer". -Og jeg som mener jeg endelig har funnet den store kjærligheten..

Har generelt dårlig tiltro til slike tester, de stemmer som regel dårlig.

Det fikk jeg også, - og jeg er jo nygift med baby nr 2 på vei :o)

Jaja, morro var'e lell!

Mannen ble "bestevennen", hehe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...