Idéfix Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Jeg tok selvsagt testen, slikt er alltid spennende. Men resultatet føler jeg er milevis fra den jeg er. Det sto jeg er en svermer, forelsker meg fort og lover evig troskap, uten å helt vite om vi passer sammen. Kan ikke forstå hvordan de kunne trekke den konklusjonen ut av svarene jeg gav. Jeg er ikke impulsiv i det hele tatt, og tenker både 10 og 12 ganger før jeg velger noe. Har du tatt den? Stemte det med den du er? 0 Siter
Baby Lemonade Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Har ikke tatt den! Har du link? http://test.nrk.no/nrk2006/ 0 Siter
hidi Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 http://test.nrk.no/nrk2006/ Takk, søte du! her skal det avsløres! 0 Siter
Baby Lemonade Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Stemte dårlig på meg også gitt. Jeg ble forføreren som visstnok konsentrerer meg mer om sjekking enn forhold. "Dette er gjerne et elsker/elskerinne forhold som aldri blir noe mer". -Og jeg som mener jeg endelig har funnet den store kjærligheten.. Har generelt dårlig tiltro til slike tester, de stemmer som regel dårlig. 0 Siter
Gjest Humlepungen Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Ups lå det allerede et innlegg her om dette. Jeg limte inn et ovenpå deg her. Jaja. Jeg fikk i hvert fall som svar "drømmekvinne". Scoret høyt på lidenskap og likestilling. Deretter vennskap og ansvar. Alle delene fikk over 50 % 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Jeg ble bestevennen 61 på ansvar, 58 på vennskap, 47 på lidenskap og 60 på likestilling 0 Siter
Gjest Anna Belinda Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Ble "drømmekvinnen". Om det stemmer..? Vanskelig å si ;o) 0 Siter
BessieBie Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Jeg ble og en svermer..stemmer ikke. 0 Siter
Frøken Pryd Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Jeg ble visst drømmekvinne - men er litt usikker på om det stemmer da..... det er vel en grunn til at jeg er singel 0 Siter
Zarine Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Jeg ble altså forretningspartneren:( Ja vi får vårt pass påskrevet, tula :-( 0 Siter
tusseline Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Jeg ble forføreren... vet ikke om det stemmer?! Kanskje det er derfor jeg ikke finner "roen"?! 0 Siter
tula Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Ja vi får vårt pass påskrevet, tula :-( Skjønner ikke helt dette her jeg? Må være en feil i systemet... 0 Siter
Gjest drømmekvinnen Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Både jeg og mannen i huset her ble drømmekvinne/mann 0 Siter
filiokus81 Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Stemte dårlig på meg også gitt. Jeg ble forføreren som visstnok konsentrerer meg mer om sjekking enn forhold. "Dette er gjerne et elsker/elskerinne forhold som aldri blir noe mer". -Og jeg som mener jeg endelig har funnet den store kjærligheten.. Har generelt dårlig tiltro til slike tester, de stemmer som regel dårlig. Det fikk jeg også, - og jeg er jo nygift med baby nr 2 på vei ) Jaja, morro var'e lell! Mannen ble "bestevennen", hehe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.