Gjest Venterrr Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Hvis dere går på date med en fyr, *snakker* litt med han på sms og så svarer han plutselig ikke, prøver dere å sende ny melding da? Virker liksom litt desperat å sende sånn *fikk du meldingen*-melding synes jeg... Tenk at hele dagen kan påvirkes sånn av om man får svar eller ikke ... :-p Har også et *teknisk* spørsmål. Går det an å se om en melding man har fått er sendt til flere samtidig? Dvs om det er sånn melding som har gått ut til alle på lista. Fått noen som jeg er litt i tvil om... 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Ikke send "masemelding", hold deg hard og vent til han svarer. Vent til neste dag iallfall. 0 Siter
Gjest Venterrr Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Ikke send "masemelding", hold deg hard og vent til han svarer. Vent til neste dag iallfall. Det er gått tre dager *hulk* :-p 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Det er gått tre dager *hulk* :-p Ok, da ville jeg sendt en melding ja. 0 Siter
Gjest Humlepungen Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Det er gått tre dager *hulk* :-p Han virker ikke spesielt interessert. Og han blir nok enda mindre interessert om du "maser". Ikke vondt ment. 0 Siter
oslogutt Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Ikke send flere sms om det ikke gjelder noe nøytralt som ikke oppfattes som masing. Og nei, du kan ikke finne ut om meldingen er sendt til flere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.