Gjest Kjenner henne ikke så godt Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Jeg er invitert i 30årsdag til en jeg nylig er blitt kjent med. Siden jeg ikke kjenner henne så godt, vil jeg gi henne en gavekurv med diverse hyggelige ting. Totalpris ca kr300. Hva hadde du satt pris på? Ikke alkohol. Alle forslag mottas med takk. 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Ansiktsmasker, sjokolade, frukt, en god bok, kansje kalender eller filofax nå som det nærmer seg et nytt år, cd, dvd.. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Shampo, hårkur, hårprodukter el.lign. Hilsen 0 Siter
mai 67 Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Ansiktsmasker, sjokolade, frukt, en god bok, kansje kalender eller filofax nå som det nærmer seg et nytt år, cd, dvd.. Nå i denne førjulstid , er jo det masse godt du kan fylle ei korg med. Hva med spekemat , røkelaks , frukt , sjokolade , røkelse , stearinlys , flaxlodd . Dette hadde hvertfall jeg blitt kjempeglad for 0 Siter
Gjest Den fete på fire Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Nå i denne førjulstid , er jo det masse godt du kan fylle ei korg med. Hva med spekemat , røkelaks , frukt , sjokolade , røkelse , stearinlys , flaxlodd . Dette hadde hvertfall jeg blitt kjempeglad for Mat, og ikke _minst_ sjokolade, hadde jeg også blitt henrykt over å få. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.