Gå til innhold

En oppfordring

Anbefalte innlegg

Gjest Moderator
Skrevet

Vi oppfordrer nå våre brukere til å bli flinkere til å diskutere sak istedenfor å poste personfokuserende innlegg. Vårt ønske er at man holder samme høflighetsnivå i debatter her som man ville gjort i RL (i edru tilstand).

Det vil være en fordel om det fokuseres mindre på hvem som poster innlegg og mer på innhold.

I tillegg vil vi be de av dere som har vært her lenge å være mer inkluderende i forhold til nye brukere. Vi ønsker ikke at våre fora skal fremstå som en "intern klubb" for noen få.

Men ønsker om en hyggelig førjulstid fra

Gjest Princess Peach
Skrevet

Skål for den! ( i edru tilstand).

Skål! (Med Pepsi Max.) ;)

Skrevet

Skål! (Med Pepsi Max.) ;)

Hard et skjedd noe jeg ikke har fått med meg? Eller er jeg så vaksinert med Dol-oppførsel at jeg ikke merker noe?

Gjest Den fete på fire
Skrevet

Hard et skjedd noe jeg ikke har fått med meg? Eller er jeg så vaksinert med Dol-oppførsel at jeg ikke merker noe?

Se tråden *en oppsigelsesgrunn*

Se spes. webs kommentarer.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Webbis er litt hårsår for tida. ;) *dukke*

Skrevet

Er du fersk eller????

Alle som har vært her en stund vet at dol lever sitt eget liv og at sånne henstillinger går oss hus forbi.

Det er ikke de gamle det er noe gæernt med, det er de skrullingene som dukker opp med jevne mellomrom, nååå, feite firlinger og det jævla adopsjonsmonstret. Bla.

God jul!

Gjest Moderator
Skrevet

Er du fersk eller????

Alle som har vært her en stund vet at dol lever sitt eget liv og at sånne henstillinger går oss hus forbi.

Det er ikke de gamle det er noe gæernt med, det er de skrullingene som dukker opp med jevne mellomrom, nååå, feite firlinger og det jævla adopsjonsmonstret. Bla.

God jul!

Vår erfaring er at en god del av våre gamle og nye brukere faktisk forsøker å spille på lag med oss når vi kommer med slike oppfordringer.

God jul til deg også.

Skrevet

Vår erfaring er at en god del av våre gamle og nye brukere faktisk forsøker å spille på lag med oss når vi kommer med slike oppfordringer.

God jul til deg også.

Skal gjøre mitt beste også! Vet at mange har "utestengt" meg. men det får jeg vel bare tåle...Ønsker dere en riktig god jul!

klem

Gjest Princess Peach
Skrevet

Skal gjøre mitt beste også! Vet at mange har "utestengt" meg. men det får jeg vel bare tåle...Ønsker dere en riktig god jul!

klem

Sukk, jeg blir aldri utestengt, jeg... Som mrxx sier, aldri noe tull og tøys.

Hilsen kjedelige

Skrevet

Sukk, jeg blir aldri utestengt, jeg... Som mrxx sier, aldri noe tull og tøys.

Hilsen kjedelige

Du r jo bare skjønn! Det er slike som deg, som holder oss oppe!

Føler nesten at jeg har vært i fengsel...

Gjest Princess Peach
Skrevet

Du r jo bare skjønn! Det er slike som deg, som holder oss oppe!

Føler nesten at jeg har vært i fengsel...

Tusen takk for det, da! :)

Huff, hørtes veldig drastisk ut det med fengsel. Kanskje jeg skulle hatt meg en utestengelse for å bli litt avvent fra dol. ;)

Gjest Persille
Skrevet

Se tråden *en oppsigelsesgrunn*

Se spes. webs kommentarer.

Den tråden var ikke ille i det hele tatt! Det var en relativt mild diskusjon ifht hva vi har vært med på tidligere, og ifht hva en del andre brukere bruker av gode uttrykk.

Jeg tok meg ikke nær av kommentarene skrevet til meg, og jeg skjønner ærlig talt ikke hva du hang deg opp i.

Gjest Persille
Skrevet

Neida, ingenting har skjedd - i hvertfall ikke noe spennende :)

Skrevet

Tusen takk for det, da! :)

Huff, hørtes veldig drastisk ut det med fengsel. Kanskje jeg skulle hatt meg en utestengelse for å bli litt avvent fra dol. ;)

Du er så skjønn atte! Vi trenger slike som deg!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Du er så skjønn atte! Vi trenger slike som deg!

Det var da voldsomt da... Har du snust på rødvinsflaska? ;)

Gjest Den fete på fire
Skrevet

Den tråden var ikke ille i det hele tatt! Det var en relativt mild diskusjon ifht hva vi har vært med på tidligere, og ifht hva en del andre brukere bruker av gode uttrykk.

Jeg tok meg ikke nær av kommentarene skrevet til meg, og jeg skjønner ærlig talt ikke hva du hang deg opp i.

Det var kommentarer til andre enn deg jeg påpekte til web.

Selv om dette ikke var den verste tråden, var det ille nok det som ble skrevet. Såpass ille at web valgte å kommentere det.

Gjest Persille
Skrevet

Det var kommentarer til andre enn deg jeg påpekte til web.

Selv om dette ikke var den verste tråden, var det ille nok det som ble skrevet. Såpass ille at web valgte å kommentere det.

Nå var det stort sett bare hidi og jeg som diskuterte i natt da, og iom at jeg ikke kalte henne noe som helst, så kan det ikke ha vært så veldig mye annet å reagere på.

Men for all del, du er i din fulle rett til å reagere på hva du vil, mitt tips er å tenke litt over andres reaksjoner på det også.

Gjest Den fete på fire
Skrevet

Nå var det stort sett bare hidi og jeg som diskuterte i natt da, og iom at jeg ikke kalte henne noe som helst, så kan det ikke ha vært så veldig mye annet å reagere på.

Men for all del, du er i din fulle rett til å reagere på hva du vil, mitt tips er å tenke litt over andres reaksjoner på det også.

Hva mener du med at jeg skal tenke over andre folks reaksjoner på hva jeg reagerer på?

*Rister på hodet*

Skrevet

Det var da voldsomt da... Har du snust på rødvinsflaska? ;)

Pass deg for slike insinuasjoner, kanskje "ønsket" ditt om utestengelse blir oppfylt :-O

Men jeg er enig med deg...... ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...