Gå til innhold

En oppfordring

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Pass deg for slike insinuasjoner, kanskje "ønsket" ditt om utestengelse blir oppfylt :-O

Men jeg er enig med deg...... ;o)

Var jo ikke ondt ment, da. Hun virker bare litt forelska i verden, ikke farlig å si det vel?

*kikker seg over skuldra etter webmaster* :)

Skrevet

Var jo ikke ondt ment, da. Hun virker bare litt forelska i verden, ikke farlig å si det vel?

*kikker seg over skuldra etter webmaster* :)

He-he, bra beskrivelse :-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

He-he, bra beskrivelse :-)

Det er jo sånn man blir i fylla. ;)

Gjest Persille
Skrevet

Hva mener du med at jeg skal tenke over andre folks reaksjoner på hva jeg reagerer på?

*Rister på hodet*

Vel, det er jo endel som reagerer på din oppførsel her inne, uten at det ser ut til å ha nevneverdig effekt.

Jeg vet med meg selv at jeg er god på å diskutere, og at jeg tenderer til både hard og kynisk på endel ting. Men jeg slenger ikke dritt, litt spydig innimellom - men aldri slem eller kaller folk stygge ord.

Og når jeg da blir kalt idiot i en tråd, og ber vedkommende slutte med det, samtidig som jeg bemerker at vedkommendes språkbruk har fått konsekvenser tidligere (som var unødvendig, men likevel sant) så kvalifiserer ikke det til å klage på noen i min verden.

Jeg skrev også at hun "slang om seg med påstander uten å dokumentere noe", som også var fullstendig unødig å skrive (og jeg tar kritikk for det), men så ille at det krever tilsnakk av webbis er det strengt tatt ikke.

Om ikke DOL har lagt opp en helt ny linje selvfølgelig, uten at jeg har registrert det.

Gjest Den fete på fire
Skrevet

Nå var det stort sett bare hidi og jeg som diskuterte i natt da, og iom at jeg ikke kalte henne noe som helst, så kan det ikke ha vært så veldig mye annet å reagere på.

Men for all del, du er i din fulle rett til å reagere på hva du vil, mitt tips er å tenke litt over andres reaksjoner på det også.

Hvorfor synes du at jeg skal tenke over andres reaksjoner på hva jeg reagerer på?

Jeg er ikke en som skriver stygge ting til folk, skjeller dem ut el.l

Skrevet

Det er jo sånn man blir i fylla. ;)

Litt for lenge siden jeg var på fylla, gett. :-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Litt for lenge siden jeg var på fylla, gett. :-)

Ja, jeg også. :P

Men du har vel en bedre grunn enn meg, har jeg forstått. :)

Skrevet

Ja, jeg også. :P

Men du har vel en bedre grunn enn meg, har jeg forstått. :)

Har en rimelig god grunn ja, og aldri blir en så lysten på noe som når en ikke kan få det.. :-)

Og - jøje meg som det renskes ut innlegg her!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Har en rimelig god grunn ja, og aldri blir en så lysten på noe som når en ikke kan få det.. :-)

Og - jøje meg som det renskes ut innlegg her!

Ja, svupp så var det noe som var borte! Hva var det som var feil, tro?

Skrevet

Ja, svupp så var det noe som var borte! Hva var det som var feil, tro?

Webmaster sletter katta ser det ut til.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Webmaster sletter katta ser det ut til.

Katta står da fortsatt under her i tråden.

Skrevet

Katta står da fortsatt under her i tråden.

Ja, ser man det. Shit, da var det nok noe drittkasting vi gikk glipp av!

Skrevet

Skal gjøre mitt beste også! Vet at mange har "utestengt" meg. men det får jeg vel bare tåle...Ønsker dere en riktig god jul!

klem

Men du har absolutt kommet deg ;-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja, ser man det. Shit, da var det nok noe drittkasting vi gikk glipp av!

Kanskje det var fordi katta skrev ting om meg som har vært tatt opp i andre innlegg tidligere?

Irriterer meg hvis jeg gikk glipp av noe skittkasting, ja! :D

Skrevet

Men du har absolutt kommet deg ;-)

Tusen takk , togli, tenkte på deg i dag! Det var snakk om nesespray...

Hvordan det bør brukes...!

Skrevet

Tusen takk , togli, tenkte på deg i dag! Det var snakk om nesespray...

Hvordan det bør brukes...!

Hæ?! Den må du forklare nærmere...

*forvirra*

Gjest Den fete på fire
Skrevet

Godt innlegg, webmaster!

Så enig! Håper alle velger å være snille nå i disse førjulstider. (Med tanke på nissen, også)

:o)

Skrevet

Så enig! Håper alle velger å være snille nå i disse førjulstider. (Med tanke på nissen, også)

:o)

:) God jul til deg også, Garfield.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...