Idéfix Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Jeg er aldri så misfornøyd med et forhold som etter å ha sett og hørt på hvordan andre mennesker har det. Betyr det at man er i dårlig forhold? For jeg tenker jo ikke slik uten å bli satt på disse tankene av andre... For eksempel får jeg ikke smågaver av min kjæreste, verken når jeg er syk eller trist! Men nå, etter å ha hørt at noen får det(NRK), FAEN ta min kjære, som ikke har forstått hvor koselig det hadde vært! 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Jeg får heller aldri (nesten) smågaver fra min kjære, enda vi har vært gift i mange år. Allikevel er jeg overbevist om at han er glad i meg og, ja, elsker meg. Hilsen 0 Siter
tusseline Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Vel, jeg kan være enig med deg i dette! Jeg tenker også sånn innimellom... hvordan andre har det - og hvordan jeg IKKE har det - så er jeg nok litt misunnelig innimellom, ja. Dessuten tenker jeg på hvordan jeg tydeligvis aldri kommer til å få det, men det er jo en helt annen sak.... ;-) 0 Siter
Gjest poltergeist Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Kjøper du smågaver til han, da? Om han så er sjuk eller frisk. Hvis ja, bør han kunne gjøre det samme for deg. Hvis nei, kan du jo bare tie still.. 0 Siter
Gjest ho mor Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Jeg har en mann som er null romantisk og ikke gir noen gaver eller blomster hvis det ikke er fødselsdag eller jul. Derimot kan han finne på å avlyse en tur som han har vunnet i konkurranse på jobben sin og gledet seg til hvis jeg er litt dårlig eller syk i perioden han skulle ha reist vekk. Da vil han være hjemme hos meg og barna og ta seg av hus og hjem og passe på meg. Er ikke det kjærlighet nok i massevis så vet ikke jeg! Tenk etter om ikke din partner også har gjort noe spesielt for deg i løpet av samlivet som viser hans kjærlighet på sin egen måte. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 He, he. Ja sånn er det. Jeg har gitt opp å håpe nå. Min kjære mann, som jeg er utrolig glad i, er verdens minst romantiske mann. Jeg tror han hadde 1 romantisk hårstrå, og det falt av etter at han fridde... Etter første fødsel kom han ikke med noen ting til meg. Det fikk han høre til gangs!!! Så han kom med blomster etter de to neste! Ellers har jeg bare fått blomster av ham 1-2 ganger. En gang var etter en operasjon - det var veldig overraskende og utrolig koselig. Den andre gangen var når vi hadde vært sammen i 6 mnd! Nå har vi vært sammen i over 12 år... Men, han er en stabil og god fyr som jeg vet at jeg kan stole på. Han er flink med økonomien slik at vi har det trygt. Han er lojal og viser respekt. Han sier han er glad i meg og viser det (på sin måte). Han er god med ungene og absolutt en mann jeg er stolt av! Så selv om jeg savner litt mer romantikk, så vil jeg absolutt si at jeg har det bra likevel. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 He, he. Ja sånn er det. Jeg har gitt opp å håpe nå. Min kjære mann, som jeg er utrolig glad i, er verdens minst romantiske mann. Jeg tror han hadde 1 romantisk hårstrå, og det falt av etter at han fridde... Etter første fødsel kom han ikke med noen ting til meg. Det fikk han høre til gangs!!! Så han kom med blomster etter de to neste! Ellers har jeg bare fått blomster av ham 1-2 ganger. En gang var etter en operasjon - det var veldig overraskende og utrolig koselig. Den andre gangen var når vi hadde vært sammen i 6 mnd! Nå har vi vært sammen i over 12 år... Men, han er en stabil og god fyr som jeg vet at jeg kan stole på. Han er flink med økonomien slik at vi har det trygt. Han er lojal og viser respekt. Han sier han er glad i meg og viser det (på sin måte). Han er god med ungene og absolutt en mann jeg er stolt av! Så selv om jeg savner litt mer romantikk, så vil jeg absolutt si at jeg har det bra likevel. Jeg synes det var et koselig innlegg, jubalong. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Jeg synes det var et koselig innlegg, jubalong. Takk. Det er ikke sikkert jeg hadde vært så snill mot ham en annen dag, men akkurat nå fortjener han det! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Takk. Det er ikke sikkert jeg hadde vært så snill mot ham en annen dag, men akkurat nå fortjener han det! Hehe, så bra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.