Gå til innhold

Ringstørrelse og det å finne ut.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia.

Jeg har tenkt til å fri til typen 'via' julekalenderen hans.

Har skrevet masse fint om oss, klippet det opp i 23 biter.

Får han sammenheng skal han få nr 24, som stiller spørsmålet :-)

Men hvordan i helvete skal jeg finne ut hva slags størrelse han hadde?

Kunne tenkt meg å hatt ringen når han åpner nr 24..

Men det blir vel gjerne vrient?

Skrevet

Du kan få låne (deponere på?) en ring hos Gullsmeden, og så kan dere gå og få byttet til en annen størrelse (og også ring-type), samt få ordnet innskripsjon, i ettertid.

Gjest Den fete på fire
Skrevet

Mål med en tråd el.l. rundt fingeren hans mens han sover?

:o)

Skrevet

Du kan få låne (deponere på?) en ring hos Gullsmeden, og så kan dere gå og få byttet til en annen størrelse (og også ring-type), samt få ordnet innskripsjon, i ettertid.

Hm, kan jeg det?

Vet jo ikke jeg, men hadde føltes så dummt å komme inn å ikke ha peiling!

Men det er kanskje normalt?

fuji1365380447
Skrevet

Du kan jo tulle litt med ham en kveld og gi ham komplimenter for hans store (?) mandige hender! Og så kan du litt sånn tilfeldig be ham prøve en av dine ringer å se om han får den på seg...

Eller noe i den duren.

Skrevet

Jeg aner ikke hvordan du kan finne ringstørrelse, men ville bare si at ideen din er kjempesøt og ønske deg lykke til :)

Angela1365380318
Skrevet

Hm, kan jeg det?

Vet jo ikke jeg, men hadde føltes så dummt å komme inn å ikke ha peiling!

Men det er kanskje normalt?

Du vet jå sånn ca, er fingrene hans mye tykkere en dine, litt tykkere så kjøper du en ring som sitter sånn ca og får den tilpasset han i ettertid.

Søt ide :-)

Skrevet

Du vet jå sånn ca, er fingrene hans mye tykkere en dine, litt tykkere så kjøper du en ring som sitter sånn ca og får den tilpasset han i ettertid.

Søt ide :-)

Så det går altså ann å tilpasse?

Det er jo genialt!

Takk!

Skrevet

Kjøp en eller to billige ringer som liksom er til deg selv. Prøv dem når han ser på og vis hvor oppgitt du er over at de ikke passet alllikevel. "Se hvor store de er da!! Passer sikkert til deg, jo!" og få ham til å prøve dem på ;-)

Skrevet

Hei, dersom det er til hjelp er eg ganske sikker på at ringstørrelsen tilsvarer omkretsen av fingeren i mm.

Når min kjære fridde til meg hadde han kjøpt ringane på forhand, men det hadde ikkje vore noko problem å få bytta størrelse.

gullsmeden hadde forsegla ringen med å sette på eit band, på den måten kunne eg prøve den og sjå om den passa.

Flink nok som han var så var den perfekt, han hadde funne ut at ringfingeren min er omtrent like stor som hans lillefinger.

Skrevet

kjæresten min kjøpte ringene først og så dro vi til gullsmeden og fikk riktige størrelser da. pluss gravering..

candyqueen_83
Skrevet

Kjøp en eller to billige ringer som liksom er til deg selv. Prøv dem når han ser på og vis hvor oppgitt du er over at de ikke passet alllikevel. "Se hvor store de er da!! Passer sikkert til deg, jo!" og få ham til å prøve dem på ;-)

Det er to gutter da ;) tror jeg.. Kjæresten kan jo ha større fingre for det da men..

Skrevet

Det er to gutter da ;) tror jeg.. Kjæresten kan jo ha større fingre for det da men..

Hehe....

Du har jo helt rett :-)

Skrevet

Noe så lurt!! Kjempegod ide. Lykke til :D

Fortell hvordan det går da :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...