Piraye Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Katta ligger med ræva til meg. Følte bare for å informere. 0 Siter
nick Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Det er jeg helt enig i. Det er helt finsk for meg! 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Det er jeg helt enig i. Det er helt finsk for meg! Det høres ikke ut som finsk heller. Det er ikke noe språk jeg klarer å relatere det til. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Det er jeg helt enig i. Det er helt finsk for meg! Ungarsk er et finsk-ugrisk språk iflg. wikipedia. Hilsen 0 Siter
nick Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Katta ligger med ræva til meg. Følte bare for å informere. Det var da hyggelig. Ikke er det ulovig heller. Har du vært i Danmark i det siste? 0 Siter
Piraye Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Det var da hyggelig. Ikke er det ulovig heller. Har du vært i Danmark i det siste? Det er helt for jævlig! Asfalten er våt ute. Nei, men det er mulig jeg ikke får sove i natt. 0 Siter
ariadne Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Kanskje du har agglutin-intoleranse? Fra wikipedia: "Ungarsk er et "agglutinerende" språk - der bøynings- og avledningsendene blir lagt til ordstammen både foran, bak og begge samtidig. Svært få ord er lånt fra andre språk - "telefon", "bank" og "posta" er eksempel. Ord som datamaskin - "számítógép" og kamera - "fényképezõgép" viser at ungarsk står i mot lån av ord fra andre språk." 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Kanskje du har agglutin-intoleranse? Fra wikipedia: "Ungarsk er et "agglutinerende" språk - der bøynings- og avledningsendene blir lagt til ordstammen både foran, bak og begge samtidig. Svært få ord er lånt fra andre språk - "telefon", "bank" og "posta" er eksempel. Ord som datamaskin - "számítógép" og kamera - "fényképezõgép" viser at ungarsk står i mot lån av ord fra andre språk." Det er ikke det at jeg misliker det. Jeg synes bare at det er merkelig . 0 Siter
ariadne Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Det er ikke det at jeg misliker det. Jeg synes bare at det er merkelig . Det var en spøk. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Helt enig!!! Vi har veldig nære venner som er ungarske, og jeg slutter aldri å undre meg over det språket. Også jeg som egentlig har et godt språkøre sliter med å uttale ungarsk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.