Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ny Harley. Den står parkert ute under presenning. Jeg tok presenningen av og kjørte tur, da jeg kom tilbake hadde "soon to die an agonizing and horrible death" kattepusen driti over hele presenningen.

Jeg har ny presenning. Sykkelen er nylakkert i Candy Blue med blå og sølv ghostflames.

Jeg har funnet kattehår på setet, så tydeligvis har den dødsdømte funnet et bra sted å sove. Tror den.

Jeg kom hjem i kveld og kakket på presenningen og katteliket for som en strek ut i mørke natta. Bare tanken på at at et firbeint filleskinn med sylskarpe klør driver og kryper rundt på min nylakkerte Harley holder meg våken hele natta.

Siden det nå snart er jul, og webmaster ber så pent om at vi alle er snille og søte, så spør jeg nå om råd før jeg prøver ut de velprøvde metodene som katt og stein i pose + dypt vann, rottegift, etc.

Hvis noen har noen gode råd så kanskje kattepus får feire jul igjen. Heisan og hoppsan, osv.

• Svar 98
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• nick

23

• laguna1365380434

7

• petter smart

5

• Excelsion

4

Gjest mandolina
Skrevet

Surr presennningen hardt fast om din flotte sykkel, slik at det ikke kan komme noen katter krypende.

Evt. legg noe iskaldt på setet når du har satt fra deg ditt dyrebare leketøy.

Hilsen

Skrevet

Legg planker på gulvet over presenningen.

Den løsningen rangerer høyt på min liste over råd jeg ikke skjønner filla av.

Den er parkert ute. Det er ikke noe gulv over den. Gulv er veldig ofte assosiert med en plan flate man går og står på. Eller legger teppe på.

Skrevet

Surr presennningen hardt fast om din flotte sykkel, slik at det ikke kan komme noen katter krypende.

Evt. legg noe iskaldt på setet når du har satt fra deg ditt dyrebare leketøy.

Hilsen

Jeg skal helst ha mulighet for å ta presenningen av også, og kan du tenke deg noe verre enn pusi som feller ut kjørne før hun kjører dem inn i tanken og draaar seg innunder?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Fysj, drit i å plage katter! :(

Legg ut noe rundt sykkelen som katta skyr, f.eks. katt-deg-vekk som man får på dyreforretninger.

Skrevet

Rottegift fungerer utmerket!

Da blør jævlene ihjel innvendig!

Skrevet

Jeg vet! Veldig bra!

Men hva om den blør i hjel på setet? Kattedriten var ellers ille nok!

Skrevet

Fysj, drit i å plage katter! :(

Legg ut noe rundt sykkelen som katta skyr, f.eks. katt-deg-vekk som man får på dyreforretninger.

Det var katta som begynte, ikke meg!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Fy faen! Hadde du likt om noen hadde sneket i deg rottegift så du hadde dødd en langsom og lidende død? Katten følger bare instinktet sitt, bedre om nick skremmer den bort enn å skade eller drepe den.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg vet! Veldig bra!

Men hva om den blør i hjel på setet? Kattedriten var ellers ille nok!

Jeg blir kvalm av dere.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det var katta som begynte, ikke meg!

Dreper du alle husdyr som MULIGENS kan skade dine TING?

For en ussel respekt for liv.

Gjest mandolina
Skrevet

Jeg skal helst ha mulighet for å ta presenningen av også, og kan du tenke deg noe verre enn pusi som feller ut kjørne før hun kjører dem inn i tanken og draaar seg innunder?

Nei jeg skjønner godt frustrasjonene, vi har naboens katter på bilpanseret hver gang vi stopper i innkjørselen vår. Det er varmen fra motoren som lokker, derfor rådet med noe iskaldt på setet, slik at det ikke er så forlokkende å legge seg på for en varmeelseknde kattepus.

Hilsen

Skrevet

Jeg blir kvalm av dere.

Vær vennlig å holde deg til sak og ikke komme med nedsettende kommentarer om vare dolinger som oss!

Skrevet

Den løsningen rangerer høyt på min liste over råd jeg ikke skjønner filla av.

Den er parkert ute. Det er ikke noe gulv over den. Gulv er veldig ofte assosiert med en plan flate man går og står på. Eller legger teppe på.

Vel, på bakken da, uansett hva den står på! Pressenningen rekker til bakken+endel lenger, så legger man en tung planke over for å nagle den til bakken.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Vær vennlig å holde deg til sak og ikke komme med nedsettende kommentarer om vare dolinger som oss!

Beskrev bare en følelse deres SAKSOPPLYSNINGER ga meg.

Skrevet

Dreper du alle husdyr som MULIGENS kan skade dine TING?

For en ussel respekt for liv.

MULIGENS? 800 kroner for en presenning. Du må gjerne sette det inn på komtoen min, etterfulgt av 3300 dollar som lakkjobben kostet, dersom/når drittkatta bruker tanken til å kvesse klørne.

Skrevet

Noen bør finne opp en presenning med en overflate som ikke egner seg til å ligge på. Skulle gjort det selv hvis jeg hadde giddet.

Skrevet

Nei jeg skjønner godt frustrasjonene, vi har naboens katter på bilpanseret hver gang vi stopper i innkjørselen vår. Det er varmen fra motoren som lokker, derfor rådet med noe iskaldt på setet, slik at det ikke er så forlokkende å legge seg på for en varmeelseknde kattepus.

Hilsen

Det er så varmt her at det smelter på null tid. Ellers var ikke rådet så dårlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...