Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen bør finne opp en presenning med en overflate som ikke egner seg til å ligge på. Skulle gjort det selv hvis jeg hadde giddet.

Og som sitter som støpt så det ikke er mulig å komme under den selvsagt...

• Svar 98
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• nick

23

• laguna1365380434

7

• petter smart

5

• Excelsion

4

Gjest Princess Peach
Skrevet

MULIGENS? 800 kroner for en presenning. Du må gjerne sette det inn på komtoen min, etterfulgt av 3300 dollar som lakkjobben kostet, dersom/når drittkatta bruker tanken til å kvesse klørne.

Dersom, ja. Hvis sykkelen din var så dyr, så bør du vel greie å finne en bedre måte å passe på den på. Er jo ikke verre enn som noen sier lenger ned her enn at du forankrer presenningen til bakken med noen planker eller andre tunge ting så katta ikke kommer seg under.

Skrevet

Vel, på bakken da, uansett hva den står på! Pressenningen rekker til bakken+endel lenger, så legger man en tung planke over for å nagle den til bakken.

Aha, ja da må De virkelig be om unnskyldning!

Presenningen er formsydd, så det går nok ikke.

Gjest Humlepungen
Skrevet

For å få bort katter som markerer finnes det nok av sprayer som skremmer dem bort. Vil du ikke kjøpe noe så kan du mikse selv. Katter hater nemlig lukten av eddik. Så hvis du blander dette i noe vann, og sprayer med en sprayflaske på presenningen.

Og ikke finn på å være stygg mot dyret. Da vil den universelle lov sørge for at noe værre skjer med sykkelen din en en kattebæsj.

Skrevet

Beskrev bare en følelse deres SAKSOPPLYSNINGER ga meg.

Du burde UTESTENGES!

Jeg er på randen av sammenbrudd! Hulk!

Hører du? Hulk!

Der var det igjen!

Skrevet

Aha, ja da må De virkelig be om unnskyldning!

Presenningen er formsydd, så det går nok ikke.

Et par stropper rundt sykkelen over setet skulle fjærne en attraktiv soveplass.

Gjest Princess Peach
Skrevet

For å få bort katter som markerer finnes det nok av sprayer som skremmer dem bort. Vil du ikke kjøpe noe så kan du mikse selv. Katter hater nemlig lukten av eddik. Så hvis du blander dette i noe vann, og sprayer med en sprayflaske på presenningen.

Og ikke finn på å være stygg mot dyret. Da vil den universelle lov sørge for at noe værre skjer med sykkelen din en en kattebæsj.

Bra sagt!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Du burde UTESTENGES!

Jeg er på randen av sammenbrudd! Hulk!

Hører du? Hulk!

Der var det igjen!

Jævla fittehomodyreplager av en superslask. :)

Skrevet

Se der, så enkelt kan det sies!

Er det noen regel om hvilken sort eddik? Vi har altså en hel masse forskjellige, eple, hvit og en del andre, det som mangler er en flaske som det bare står EDDIK på.

Er det noe ideellt balandingsforhold?

Skrevet

Jeg vet! Veldig bra!

Men hva om den blør i hjel på setet? Kattedriten var ellers ille nok!

Tror blodet holdes innenfor.

Eventuelt legg litt plastikk på setet før du legger rottegiften på.

Rottegift = Genialt.

Gjest mandolina
Skrevet

Dette ordet har jeg ikke i mitt vokabular.

Hilsen

Gjest Princess Peach
Skrevet

Dette ordet har jeg ikke i mitt vokabular.

Hilsen

Da lærte du noe nytt i dag også.

Skrevet

Dette går da altså ikke an!

Jeg kan få psoriasis av mindre!

tørr hud...

rød hud...

kløende hud...

flassende hud...

hudutslett...

Jeg kan bokstavelig talt se symptomene foran meg!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Dette går da altså ikke an!

Jeg kan få psoriasis av mindre!

tørr hud...

rød hud...

kløende hud...

flassende hud...

hudutslett...

Jeg kan bokstavelig talt se symptomene foran meg!

Du hallusinerer, opplagt psykotisk. Den katta på sykkelen din var nok bare en hallusinasjon den også.

Gjest mandolina
Skrevet

Da lærte du noe nytt i dag også.

Det lærte jeg ikke for jeg fant ikke ordet i noen ordbok, og derfor er det ikke et ord jeg samler på.

Hilsen

Skrevet

Tror blodet holdes innenfor.

Eventuelt legg litt plastikk på setet før du legger rottegiften på.

Rottegift = Genialt.

Det er ikke sånn at når man prøver å fjerne liket så eksploderer det og spruter blod ut av begge ender?

Du vet hvordan du får ei katte til å bjeffe?

Dynker den i bensin og tenner på! VOFF!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det er ikke sånn at når man prøver å fjerne liket så eksploderer det og spruter blod ut av begge ender?

Du vet hvordan du får ei katte til å bjeffe?

Dynker den i bensin og tenner på! VOFF!

Gisp, du bør iallfall utestenges! Dette er for sterk kost for meg etter at katta mi ble drept for en uke siden! *hylgråte*

Skrevet

Du hallusinerer, opplagt psykotisk. Den katta på sykkelen din var nok bare en hallusinasjon den også.

Mmmmnei, hallusinasjonen var den der du lå foroverbøyd og naken over sykkelen og pussy stirret henført på meg.

Ingen firbeinte varianter der nei!

Gjest litt sjokkert
Skrevet

Slutt med slikt stygt språk!

Skrevet

Gisp, du bør iallfall utestenges! Dette er for sterk kost for meg etter at katta mi ble drept for en uke siden! *hylgråte*

Håper ikke det var en hvit katt, kjørte over en hvit katt nå nettopp.

Bare heiv den i grøfta jeg, den var dau.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...