Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Håper ikke det var en hvit katt, kjørte over en hvit katt nå nettopp.

Bare heiv den i grøfta jeg, den var dau.

Den var grå og gråsvart. Fant den heldigvis fordi noen hadde lagt den i veikanten, så det var ikke min du hadde slengt i grøfta.

• Svar 98
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• nick

23

• laguna1365380434

7

• petter smart

5

• Excelsion

4

Skrevet

Gisp, du bør iallfall utestenges! Dette er for sterk kost for meg etter at katta mi ble drept for en uke siden! *hylgråte*

Har noen drept katta di? Hvorfor det?

Vi diskuterer på et rent akademisk nivå, Excelsion og jeg. Vi gjør ikke sånn i virkeligheten.

Tror jeg.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Slutt med slikt stygt språk!

Stakkars deg, bæsja du i buksa?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Har noen drept katta di? Hvorfor det?

Vi diskuterer på et rent akademisk nivå, Excelsion og jeg. Vi gjør ikke sånn i virkeligheten.

Tror jeg.

Ja, den ble påkjørt forrige fredagskveld.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Mmmmnei, hallusinasjonen var den der du lå foroverbøyd og naken over sykkelen og pussy stirret henført på meg.

Ingen firbeinte varianter der nei!

Det lover ikke bra, sånn som du har tenkt å mishandle den stakkars katten.

Skrevet

Ja, den ble påkjørt forrige fredagskveld.

Ok, det var trasig nok, men sånt skjer dessverre. Å kalle det kattedrap er å overdrive.

Gjest litt sjokkert
Skrevet

Stakkars deg, bæsja du i buksa?

Det var barnslig sagt.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ok, det var trasig nok, men sånt skjer dessverre. Å kalle det kattedrap er å overdrive.

Nei, det var jo ikke et overlagt drap, men katta er jo dau uansett hva man kaller det.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det var barnslig sagt.

Hm, tenkte jeg skulle prøve å få deg til å bli mer enn bare litt sjokkert.

Skrevet

Det lover ikke bra, sånn som du har tenkt å mishandle den stakkars katten.

:P

laguna1365380434
Skrevet

Håper ikke det var en hvit katt, kjørte over en hvit katt nå nettopp.

Bare heiv den i grøfta jeg, den var dau.

Du er jo sannelig søt. Medfølelse og folkskikk er et fint dyr.

Jeg skjønner meg faen ikke på dere og det er jeg egentlig glad for.

Umulig nok å forstå holdningen til dyr, og for å plusse på elendigheta er du tydeligvis ikke særlig oppegående og medfølende mot folk (P.P, i dette tilfellet) heller.

Phøy, med utropstegn og dobbelt understreka!

Skrevet

What comes around, goes around. :)

Jepp. Og nå regner det, eh, cats and dogs, og jeg vet hvor pusi har tatt tilflukt.

Helsike!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Du er jo sannelig søt. Medfølelse og folkskikk er et fint dyr.

Jeg skjønner meg faen ikke på dere og det er jeg egentlig glad for.

Umulig nok å forstå holdningen til dyr, og for å plusse på elendigheta er du tydeligvis ikke særlig oppegående og medfølende mot folk (P.P, i dette tilfellet) heller.

Phøy, med utropstegn og dobbelt understreka!

Ikke vits i å prøve å irettesette ham, laguna. Jeg bryr meg ikke, han prøver tydeligvis bare å provosere, noe jeg ikke biter på.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jepp. Og nå regner det, eh, cats and dogs, og jeg vet hvor pusi har tatt tilflukt.

Helsike!

Kan du ikke leie deg en garasje, så slipper du hele katteproblemet?

laguna1365380434
Skrevet

Hvis du er slem med pus håper jeg du må bruke årevis på å gre ut igjen karmaet ditt! :-I Dyreplagere er noe jævla dritt!

Kjøp noe "katt deg vekk" eller følg tipset med eddikvann. Katter liker forøvrig heller ikke folie som knitrer, men jeg vet ikke helt hvoprdan du skal få oversatt den biten med informasjon til noe nyttig i praksis..;-p

"Katt deg vekk" koster ikke mere enn litt over hundre kroner, og det må jo være en svært liten pris å betale mot dårlig samvitighet og elendig karma, eller?

laguna1365380434
Skrevet

Ikke vits i å prøve å irettesette ham, laguna. Jeg bryr meg ikke, han prøver tydeligvis bare å provosere, noe jeg ikke biter på.

Men det var jo helt utrolig føleseløst og drittsekkasktig!

Å ikke liker katter er nå en ting (Eller, vel, egentlig ikke;-)), å ønske å plage dem, for ikke å snakke om å drepe dem er noe annet. Jeg liker heller ikke fleip med dyr som har det vondt (jeg er sart og uhmoristisk på det området!), om det nå engang var fleip.

Og å drive sånn med deg, etter at du akkurat mistet katten din, det synes jeg er helt utilgivelig rasshølaktig.

P.S Selvfølgelig bra du ikke tar det innover deg! :-) Men allikevel, på et vis.

:-)

Skrevet

Men det var jo helt utrolig føleseløst og drittsekkasktig!

Å ikke liker katter er nå en ting (Eller, vel, egentlig ikke;-)), å ønske å plage dem, for ikke å snakke om å drepe dem er noe annet. Jeg liker heller ikke fleip med dyr som har det vondt (jeg er sart og uhmoristisk på det området!), om det nå engang var fleip.

Og å drive sånn med deg, etter at du akkurat mistet katten din, det synes jeg er helt utilgivelig rasshølaktig.

P.S Selvfølgelig bra du ikke tar det innover deg! :-) Men allikevel, på et vis.

:-)

Husk nå da, at enkelte elsker bare å provosere - og de vet inderlig godt at dyrevern er et ypperlig tema å erte på seg de dyrekjære. Excelsion har det bare i kjeften. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...