Gjest Princess Peach Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Men det var jo helt utrolig føleseløst og drittsekkasktig! Å ikke liker katter er nå en ting (Eller, vel, egentlig ikke;-)), å ønske å plage dem, for ikke å snakke om å drepe dem er noe annet. Jeg liker heller ikke fleip med dyr som har det vondt (jeg er sart og uhmoristisk på det området!), om det nå engang var fleip. Og å drive sånn med deg, etter at du akkurat mistet katten din, det synes jeg er helt utilgivelig rasshølaktig. P.S Selvfølgelig bra du ikke tar det innover deg! :-) Men allikevel, på et vis. :-) Ja, jeg skjønner hva du mener, og jeg har ikke mye respekt for fyren. Likevel gidder jeg ikke bite på noe som så opplagt er skrevet for å provosere. (Og nei, hvordan kan noen la være å elske katter da, gitt?) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Husk nå da, at enkelte elsker bare å provosere - og de vet inderlig godt at dyrevern er et ypperlig tema å erte på seg de dyrekjære. Excelsion har det bare i kjeften. :-) Nettopp! 0 Siter
nick Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Skrevet 2. desember 2006 Hvis du er slem med pus håper jeg du må bruke årevis på å gre ut igjen karmaet ditt! :-I Dyreplagere er noe jævla dritt! Kjøp noe "katt deg vekk" eller følg tipset med eddikvann. Katter liker forøvrig heller ikke folie som knitrer, men jeg vet ikke helt hvoprdan du skal få oversatt den biten med informasjon til noe nyttig i praksis..;-p "Katt deg vekk" koster ikke mere enn litt over hundre kroner, og det må jo være en svært liten pris å betale mot dårlig samvitighet og elendig karma, eller? Dårlig karma, er det sånn som gjør at man ramler ned i hull og sånt? For det har jeg nemlig aldri gjort. Katt deg vekk tror jeg ikke eksisterer i hele landet her. Jeg spør for å få råd, men hvis du tror jeg gladelig lar ei lauskatte ripe opp en lakkjobb til over 20000 kr, så tar du feil. Karma or no karma! 0 Siter
nick Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Skrevet 2. desember 2006 Kan du ikke leie deg en garasje, så slipper du hele katteproblemet? Nei. Her er det alltid bra vær, så de fleste har bare en carport eller lignende. Det regner ikke ofte. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Husk nå da, at enkelte elsker bare å provosere - og de vet inderlig godt at dyrevern er et ypperlig tema å erte på seg de dyrekjære. Excelsion har det bare i kjeften. :-) Jo, men selv da..Om det nå bare var på fleip og for å provosere synes jeg P.P var feil target..Hun har akkurat mistet katten sin, og sa fra om det. Jeg ler av mye "smakløst", men forteller, f.eks ikke "battered woman jokes" til en som blir banlka opp, eller Bjugnvitser og sånn til noen som er misbrukt. See? Fyren har jo helt avklipte anntenner, enten det er fleip eller ei. :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Ja, jeg skjønner hva du mener, og jeg har ikke mye respekt for fyren. Likevel gidder jeg ikke bite på noe som så opplagt er skrevet for å provosere. (Og nei, hvordan kan noen la være å elske katter da, gitt?) Nei hvoran kan de la være med det! ;-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Nei hvoran kan de la være med det! ;-) Søtnosene! 0 Siter
Gjest litt sjokkert Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Hva med å legge et gammelt pledd i en eske og få katten oppi der. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Nei. Her er det alltid bra vær, så de fleste har bare en carport eller lignende. Det regner ikke ofte. Da synes jeg du burde finne deg en hermetikkboks å sette sykkelen din i. Såpass mye er den vel verdt. 0 Siter
Gjest Den fete på fire Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Hva med å legge et gammelt pledd i en eske og få katten oppi der. Fint å høre at det er dyrevenner her. ) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Jo, men selv da..Om det nå bare var på fleip og for å provosere synes jeg P.P var feil target..Hun har akkurat mistet katten sin, og sa fra om det. Jeg ler av mye "smakløst", men forteller, f.eks ikke "battered woman jokes" til en som blir banlka opp, eller Bjugnvitser og sånn til noen som er misbrukt. See? Fyren har jo helt avklipte anntenner, enten det er fleip eller ei. :-) Jeg skjønner godt jeg, men den som bare vil provosere bryr seg uansett ikke. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Dårlig karma, er det sånn som gjør at man ramler ned i hull og sånt? For det har jeg nemlig aldri gjort. Katt deg vekk tror jeg ikke eksisterer i hele landet her. Jeg spør for å få råd, men hvis du tror jeg gladelig lar ei lauskatte ripe opp en lakkjobb til over 20000 kr, så tar du feil. Karma or no karma! Min karma er upåklagelig, jeg er svææært snill med både folk og fe i adventstiden skal jeg si deg! ;-) Om du ikke er redd for karmaet, hva med min ubetingede vrede og drastisk fall på min personlige liste over hyggelige dolere? ;-P Det er ikke bra, skal jeg si deg! Jeg vet ikke noen internasjonale sånne katte-produkter, men noe må vel finnes? Om ikke må det jo kunne lages noe fint av f.eks : tabasco, appelsin, eddik, pepper etc, som er universelle katte-avsky lukter. ( Ikke på Harleyen da, men rundt, jeg skjønner såpass;-)) Jeg har full tro på at du fikser dette uten å måtte ty til grusomheter mot dyr. Jeg velger å tro at du ikke engang mente det! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Jeg skjønner godt jeg, men den som bare vil provosere bryr seg uansett ikke. Uff, jeg blir nok litt provosert fra tid til annen her jeg altså, enten det er klokt eller ikke..;-) Særlig på sånne dyreting..Jeg er så glad i dyr! Jeg har _ingen_ humor på akkurat det, det innrømmer jeg glatt. :-) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Uff, jeg blir nok litt provosert fra tid til annen her jeg altså, enten det er klokt eller ikke..;-) Særlig på sånne dyreting..Jeg er så glad i dyr! Jeg har _ingen_ humor på akkurat det, det innrømmer jeg glatt. :-) Trenger forsåvidt ikke ha humor på det heller, jeg synes bare det blir for patetisk - det er altfor opplagt når folk vil provosere om måter å avlive dyr på. Finn på noe nytt, herregud. :-) *Knipse vekk Excelsion* 0 Siter
nick Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Skrevet 2. desember 2006 Min karma er upåklagelig, jeg er svææært snill med både folk og fe i adventstiden skal jeg si deg! ;-) Om du ikke er redd for karmaet, hva med min ubetingede vrede og drastisk fall på min personlige liste over hyggelige dolere? ;-P Det er ikke bra, skal jeg si deg! Jeg vet ikke noen internasjonale sånne katte-produkter, men noe må vel finnes? Om ikke må det jo kunne lages noe fint av f.eks : tabasco, appelsin, eddik, pepper etc, som er universelle katte-avsky lukter. ( Ikke på Harleyen da, men rundt, jeg skjønner såpass;-)) Jeg har full tro på at du fikser dette uten å måtte ty til grusomheter mot dyr. Jeg velger å tro at du ikke engang mente det! Jeg er immun mot det meste, men du har jo rett. Jeg er glad i pussy. 0 Siter
Gjest Den fete på fire Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Jeg er immun mot det meste, men du har jo rett. Jeg er glad i pussy. Er du glad i meg? ) 0 Siter
Gjest MøkkaLei Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Jeg er immun mot det meste, men du har jo rett. Jeg er glad i pussy. Ble fellesonanien i partilaget avlyst i kveld siden du sitter her og har deg? 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Si meg en ting, er du ny på DOL? *ler* Har du ikke fått med deg at her inne snakker man ikke fælt om pusen 0 Siter
willow Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 hva med å gjøre presenningen umulig å komme inn i, aka "låse inngangsdøra til sykkelen din". når døra er åpen kan hvem som helst komme inn. 0 Siter
streker paa veggen..! Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Harley, NY TV, bil, Fin HAGE, god JOBB, masse penger, VÆRE BEDRE en andre, gå på de riktige festene, FÅ en BEDRE mann/dame- Alt DERE tenker på!!! OMG SHIT; KATTE PÅ PRESSENINGEN!!!!!! Whatever SHALL WE DO???? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.