nick Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Skrevet 3. desember 2006 Harley, NY TV, bil, Fin HAGE, god JOBB, masse penger, VÆRE BEDRE en andre, gå på de riktige festene, FÅ en BEDRE mann/dame- Alt DERE tenker på!!! OMG SHIT; KATTE PÅ PRESSENINGEN!!!!!! Whatever SHALL WE DO???? Du har ikke skjønt noenting. Katta er under presenningen. Jeg har ikke ny bil heller, men lurer på å kjøpe en 98 Camaro SS. At jeg er bedre enn de fleste stemmer bra. 0 Siter
nick Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Skrevet 3. desember 2006 Ble fellesonanien i partilaget avlyst i kveld siden du sitter her og har deg? Nei, det er i kveld. Gleder meg! Kommer du? 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 rasp skallet på en Lime og strø rundt der motorsykkelen står. da holder katten seg unna 0 Siter
Gjest Humlepungen Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Se der, så enkelt kan det sies! Er det noen regel om hvilken sort eddik? Vi har altså en hel masse forskjellige, eple, hvit og en del andre, det som mangler er en flaske som det bare står EDDIK på. Er det noe ideellt balandingsforhold? Det er jeg ikke helt sikker på. Men jeg bruker vanlig husholdningseddik. Ikke epleeddik og lignende. Denne vanlige typen er også billigere. Blandingsforholdet jeg bruker er ca 1 dl eddik i en tom sprayflaske. Resten vann selvsagt. Jeg bruker en slik tom jif baderom flaske å fylle i forresten. Prøv deg litt frem. For du vil oppdage at eddik lukter svært kraftig. Du kan sikkert blande litt mindre enn en dl også fordi katter har god luktesans. 0 Siter
Gjest Humlepungen Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Se der, så enkelt kan det sies! Er det noen regel om hvilken sort eddik? Vi har altså en hel masse forskjellige, eple, hvit og en del andre, det som mangler er en flaske som det bare står EDDIK på. Er det noe ideellt balandingsforhold? En sak til angående eddik. Du kan også sette en liten skål med eddik blandet med vann inne i presenningen om der er plass til det. Det vil også skremme katter(og andre dyr). 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Du har ikke skjønt noenting. Katta er under presenningen. Jeg har ikke ny bil heller, men lurer på å kjøpe en 98 Camaro SS. At jeg er bedre enn de fleste stemmer bra. "At jeg er bedre enn de fleste stemmer bra." He he, godt at du har selvinsikten i orden :-) (Og jeg er ikke ironisk, om noen skulle tro det.) 0 Siter
Excelsion Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Du er jo sannelig søt. Medfølelse og folkskikk er et fint dyr. Jeg skjønner meg faen ikke på dere og det er jeg egentlig glad for. Umulig nok å forstå holdningen til dyr, og for å plusse på elendigheta er du tydeligvis ikke særlig oppegående og medfølende mot folk (P.P, i dette tilfellet) heller. Phøy, med utropstegn og dobbelt understreka! Hva skulle jeg gjort da, det er faktisk sant at jeg kjørte på en hvit katt! Helt død var den, skulle jeg latt den ligge eller stoppe (omtenksomhet :-) eller bare kjøre på , å la flere kjøre over katten? Skulle jeg tatt den med meg? 0 Siter
streker paa veggen..! Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Du har ikke skjønt noenting. Katta er under presenningen. Jeg har ikke ny bil heller, men lurer på å kjøpe en 98 Camaro SS. At jeg er bedre enn de fleste stemmer bra. jo, jeg forstod det tenk...bleh.. vekk. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Hva skulle jeg gjort da, det er faktisk sant at jeg kjørte på en hvit katt! Helt død var den, skulle jeg latt den ligge eller stoppe (omtenksomhet :-) eller bare kjøre på , å la flere kjøre over katten? Skulle jeg tatt den med meg? Du kunne levert den til nærmeste dyreklinikk og etterpå satt inn en notis i avisen om at du hadde kjørt på en katt på den strekningen og hvilken dyrlege du hadde levert den til. 0 Siter
petter smart Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Harley, NY TV, bil, Fin HAGE, god JOBB, masse penger, VÆRE BEDRE en andre, gå på de riktige festene, FÅ en BEDRE mann/dame- Alt DERE tenker på!!! OMG SHIT; KATTE PÅ PRESSENINGEN!!!!!! Whatever SHALL WE DO???? Så fordi han har en jobb++ så skal han ikke få lov å ta vare på motorsykkelen sin? Synes jeg hører deg hvis noen hadde ødelagt dine eiendeler. 0 Siter
petter smart Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 For å få bort katter som markerer finnes det nok av sprayer som skremmer dem bort. Vil du ikke kjøpe noe så kan du mikse selv. Katter hater nemlig lukten av eddik. Så hvis du blander dette i noe vann, og sprayer med en sprayflaske på presenningen. Og ikke finn på å være stygg mot dyret. Da vil den universelle lov sørge for at noe værre skjer med sykkelen din en en kattebæsj. Hvor er den universielle lov når katta pisser på og klorer opp motorsykkelen hans? Den burde jo blitt kjørt over eller noe. 0 Siter
petter smart Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Ja, jeg skjønner hva du mener, og jeg har ikke mye respekt for fyren. Likevel gidder jeg ikke bite på noe som så opplagt er skrevet for å provosere. (Og nei, hvordan kan noen la være å elske katter da, gitt?) "Og nei, hvordan kan noen la være å elske katter da, gitt?) ;" Det er akkurat den der holdningen som er bakgrunnen for svært mange av problemene ift katter. Dere som elsker katter forstår ikke at folk ikke liker dyr som pisser og driter i hagene deres, klorer opp utemøblene, hyler og jamrer om natten og masse annet kjekt. Og når dere ikke viser noen forståelse vil enkelte gå til ekstreme skritt, som å sette ut rottegift. Hadde dere vist mer forståelse og vilje til å innrette dere kunne mange av problemene og de ekstremene løsningene vært unngått. Et råd som går igjen når det gjelder er dette mirakelmiddelet "katt-deg-vekk". Forstår dere ikke at folk ikke liker å måtte kjøpe inn ting for at DERES katter ikke skal plage dem. Burde ikke heller dere tilby dere p kjøpe det inn og spraye litt rundt omkring? Kanskje naboen ikke klikker og setter ut rottegift da. 0 Siter
Gjest Humlepungen Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Hvor er den universielle lov når katta pisser på og klorer opp motorsykkelen hans? Den burde jo blitt kjørt over eller noe. He he. Det blir nok ikke helt det samme. En katt skal pisse og klore. Den gjør ikke det for å være slem. Den gjør det fordi det er dens natur. Men så klart skal han slippe å få ødelagt sykkelen sin. Derfor ga jeg et råd som har hjulpet meg. Og jeg er en katte elsker:o) 0 Siter
petter smart Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Dersom, ja. Hvis sykkelen din var så dyr, så bør du vel greie å finne en bedre måte å passe på den på. Er jo ikke verre enn som noen sier lenger ned her enn at du forankrer presenningen til bakken med noen planker eller andre tunge ting så katta ikke kommer seg under. Hvorfor er det nick som skal ha prakk og utgifter pga at andre ønsker å ha katt? Det hadde vært interessant å brukt samme retorikk som deg når det gjelder voldtekt. Kvinnene kan skylde seg selv. Ville de ikke bli voldtatt burde de sikret seg bedre. Da hadde det blitt baluba. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 "Og nei, hvordan kan noen la være å elske katter da, gitt?) ;" Det er akkurat den der holdningen som er bakgrunnen for svært mange av problemene ift katter. Dere som elsker katter forstår ikke at folk ikke liker dyr som pisser og driter i hagene deres, klorer opp utemøblene, hyler og jamrer om natten og masse annet kjekt. Og når dere ikke viser noen forståelse vil enkelte gå til ekstreme skritt, som å sette ut rottegift. Hadde dere vist mer forståelse og vilje til å innrette dere kunne mange av problemene og de ekstremene løsningene vært unngått. Et råd som går igjen når det gjelder er dette mirakelmiddelet "katt-deg-vekk". Forstår dere ikke at folk ikke liker å måtte kjøpe inn ting for at DERES katter ikke skal plage dem. Burde ikke heller dere tilby dere p kjøpe det inn og spraye litt rundt omkring? Kanskje naboen ikke klikker og setter ut rottegift da. Hvis man er litt ansvarlig som katteeier, så løyper ikke kattene rundt og skvetter og hyler og ødelegger andres eiendom. Jeg bor i et område med mange katter, og har til dags dato aldri opplevd at en katt har pisset på eller ødelagt noe av det som står utendørs. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Hvorfor er det nick som skal ha prakk og utgifter pga at andre ønsker å ha katt? Det hadde vært interessant å brukt samme retorikk som deg når det gjelder voldtekt. Kvinnene kan skylde seg selv. Ville de ikke bli voldtatt burde de sikret seg bedre. Da hadde det blitt baluba. Hvorfor skal katta mi plages for at nick ikke kan passe på tingene sine? Å legge planker over presenningen er da vel ikke all verdens prakk og utgifter, vil jeg tro. 0 Siter
streker paa veggen..! Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Så fordi han har en jobb++ så skal han ikke få lov å ta vare på motorsykkelen sin? Synes jeg hører deg hvis noen hadde ødelagt dine eiendeler. Det sa jeg ikke. Dette er bare en tulletråd petter smart. Les under, de spøker om måter og drepe katter på? Anyways.. med tanke på stemmningen i tråden så gikk litt overboard for og prøve og få en reaksjon fra Nick, det ble labert og jeg ble lei. Så der, skal ikke snakke mere om nick nå eller så får jeg webmaster på nakken.. *ferdig med tråden!!* 0 Siter
petter smart Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Hvorfor skal katta mi plages for at nick ikke kan passe på tingene sine? Å legge planker over presenningen er da vel ikke all verdens prakk og utgifter, vil jeg tro. Hvilken plage er det du mener katta di utsettes for? Den samme type plage jeg måtte forvente dersom jeg ødelag andres eiendom, dvs juling, bot eller fengsel?! Katter er flinke til å komme seg inn der de vil. Nick må bruke lang tid på å gjøre presenningen katte-tett. Og jeg mener at dette ikke er hans ansvar, det er katteeierens. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Hvilken plage er det du mener katta di utsettes for? Den samme type plage jeg måtte forvente dersom jeg ødelag andres eiendom, dvs juling, bot eller fengsel?! Katter er flinke til å komme seg inn der de vil. Nick må bruke lang tid på å gjøre presenningen katte-tett. Og jeg mener at dette ikke er hans ansvar, det er katteeierens. Katta MI utsettes ikke for noen plage, for det er ikke den som herjer med sykkelen til nick. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.