Gå til innhold

Noen som husker "Vertshuset den Gyldne Hale"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, det kan jeg godt skjønne at du ble lei av :o)

Derfor skal jeg ikke nevne at jeg også husker tegnet for pølse.. ;o)

;-)

Skrevet

Og jeg tror jeg husker tegnet for "kakelinna" :P

*imponert*

Det tegnet tror jeg ikke engang at jeg kan *ler*

Skrevet

Bare tegnspråk hadde nok ikke falt i så god jord nei ;o)

Jeg hadde i alle fall måtte tatt frem gamlekunster. Og jeg var nok aldri så god i tegnspråk som jeg trodde når vi hadde en døv fostersøster til meg når vi var liten.

Jeg var nok ca. 4 år, og husker knapt noe i dag.

Men mamman min er en reser da.

Jeg stemmer mer for teng OG TALE jeg da :-D

Ha en flott søndags kveld.

MVH

Du har det nok lagra i underbevisstheten. Poff, en dag så kommer det fram igjen :-)

Skrevet

Husker det ja, kjente dem som bodde i huset som ble brukt i introen :-)

Men serien syntes jeg var kjedelig... :-(

Skrevet

Jeg husker den godt jeg da, men dessverre er jeg ikke så inmari for alt for mange repriser.

Hvorfor ikke oppfordre at di lager en ny med tegn og tale, litt mer moderne.

Men jeg skulle gjerne signert altså, om ikke det var for det at email adressen også kommer frem, det er ikke jeg så begeistra for da, har merket tidligere at jeg etter slike lister får masse spam, og det gidder jeg ikke. Nå har jeg endelig en spamfri mail, sålangt...

Mvh

Mailadressen visse ikke, det står stjerner istedetfor deler av adressen.

Skrevet

*imponert*

Hå, det e vel ingenting vel! Jeg skal søren meg dra hele introen for deg neste gang vi treffes ;-)

Skrevet

Husker det ja, kjente dem som bodde i huset som ble brukt i introen :-)

Men serien syntes jeg var kjedelig... :-(

Moro:-)

Ser det er veldig delte meninger om serien, ja ;-)

Skrevet

Hå, det e vel ingenting vel! Jeg skal søren meg dra hele introen for deg neste gang vi treffes ;-)

*løper og gjemmer meg*

;-)

Skrevet

Moro:-)

Ser det er veldig delte meninger om serien, ja ;-)

Nokon som veit om den serien går an å få tak i på VHS eller DVD??

Skrevet

Nokon som veit om den serien går an å få tak i på VHS eller DVD??

Det burde jeg kanskje vite, men aner faktisk ikke....

candyqueen_83
Skrevet

*imponert*

Det er vel kanskje ikke noe fast tegn da.. Bare satt sammen liksom? Men når jeg nå prøver å tenke over hvordan tegnet var ble jeg ganske usikker.. hehe..

Skrevet

Det er vel kanskje ikke noe fast tegn da.. Bare satt sammen liksom? Men når jeg nå prøver å tenke over hvordan tegnet var ble jeg ganske usikker.. hehe..

Tipper det er sammensantt av tegnet for "kake" og "linna". "Kake" er greit nok, men "linna" vet jeg knapt nok hva er *hehe*

Mulig man bruker tegnet for "duk" på det ordet? Jeg skal forøvrig ikke kreve at du svarer. Vil nødig gjøre deg enda mer flau *flirer*

Gjest Underskrift
Skrevet

Du har det nok lagra i underbevisstheten. Poff, en dag så kommer det fram igjen :-)

Ja, det hadde vært morsomt. Plutselig så hadde jeg kunnet snakke tegnspråk. Kommer nok ikke til og skje, men det hadde vært moro og godt ett kurs.

MVH

Gjest Underskrift
Skrevet

Mailadressen visse ikke, det står stjerner istedetfor deler av adressen.

åååå.

Da skal jeg selvsagt skriveunder.

Selvom jeg ikk er for repriser, er jeg for program som dekker fler enn bare "normale befolkning".

Takk for opplysningen, det hadde jeg ikke lagt merke til selv :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...