Gjest hgfgnbhmjjk Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Føler meg helt ukjørt rent psykisk samtidig som jeg føler at dagene bare går opp i tull og ikke effektivt arbeid. Er dette utbrenthet ? 0 Siter
Gjest sett i gang Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Spis sunt, tren litt eller gå turer og få frisk luft, ta gerimax ginseng hver morgen, ikke sløv på sofaen! 0 Siter
Gjest hgfgnbhmjjk Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Spis sunt, tren litt eller gå turer og få frisk luft, ta gerimax ginseng hver morgen, ikke sløv på sofaen! Jeg er ikke noe sløvpinn som bare ligger på sofaen ! 0 Siter
Gjest organisasjonspsykologen Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Definition burnout (utbrenthet),(Maslach et al): Cynisism (kynisme, følelsesløshet i forhold til de du omgås eller det du skal gjøre) Exhaustion (utmattelse) Lower personal accomplishments (dårligerer arbeidsprestasjoner) Hvis symptomene varer over tid, og etterhvert ledsages av feks depresjon, så kan det godt hende du er utbrent, ja. "Sett i gang" er på jordet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.