Gjest Den fete på fire Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Sees på søndag ettermiddag! ) 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Hallo, du fete firebeiner! ;-) Litt av et nick du har valgt deg, forresten! Jeg har aldri møtt nicket her før, men har tatt et par ukers ferie fra dol, mye å stresse med... Men: hyggelig med nye, hvem er så du? Har du vært her inne og lest litt rundt før, eller er du helt fersk? Eller er det jeg som følger usedvanlig dårlig med? ;-) God natt skal du uansett ha! :-) 0 Siter
Gjest Den fete på fire Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Hallo, du fete firebeiner! ;-) Litt av et nick du har valgt deg, forresten! Jeg har aldri møtt nicket her før, men har tatt et par ukers ferie fra dol, mye å stresse med... Men: hyggelig med nye, hvem er så du? Har du vært her inne og lest litt rundt før, eller er du helt fersk? Eller er det jeg som følger usedvanlig dårlig med? ;-) God natt skal du uansett ha! :-) Takk for hilsenen. Har vært litt til og fra... Sov godt! ) 0 Siter
lillelam Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Hallo, du fete firebeiner! ;-) Litt av et nick du har valgt deg, forresten! Jeg har aldri møtt nicket her før, men har tatt et par ukers ferie fra dol, mye å stresse med... Men: hyggelig med nye, hvem er så du? Har du vært her inne og lest litt rundt før, eller er du helt fersk? Eller er det jeg som følger usedvanlig dårlig med? ;-) God natt skal du uansett ha! :-) Det er katta:( 0 Siter
Gjest Den fete på fire Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Det er katta:( Også kalt Garfield. Du er jammen skarp! Sov søtt! ) 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Det er katta:( jajamen... Ikke usannsynlig. Lurveline er også en kandidat i mitt lettere paranoide sinn... ;-) 0 Siter
lillelam Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 jajamen... Ikke usannsynlig. Lurveline er også en kandidat i mitt lettere paranoide sinn... ;-) Nei, Lurveline er et gammelt nick. 0 Siter
sheba Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Hallo, du fete firebeiner! ;-) Litt av et nick du har valgt deg, forresten! Jeg har aldri møtt nicket her før, men har tatt et par ukers ferie fra dol, mye å stresse med... Men: hyggelig med nye, hvem er så du? Har du vært her inne og lest litt rundt før, eller er du helt fersk? Eller er det jeg som følger usedvanlig dårlig med? ;-) God natt skal du uansett ha! :-) det er kattepusen som har spist for mye! 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Nei, Lurveline er et gammelt nick. So? kan hende pusen/katta/måne.ditt-og-datt/ fete firbeining har hatt et utall nye og gamle nick... Kanskje er h*n kjent som en gammel traver under fast nick, til tross for at h*n benytter stadig nye navn? Jeg betviler også skal, har tenkt at denne kan være synonym med alle katte-og måne etc-nick... Men det er en far-fetched påstand, jeg innser jo det... 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Opp og hopp! Her har vi vært oppe i over en time allerede. 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Opp og hopp! Her har vi vært oppe i over en time allerede. God morgen La meg nesten et i natt, men har våknet jeg også. Klarer ikke å sove lenger jeg da, men det er koselig med stillheten og ensomheten sånn på morran Ha en fin dag. 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 God morgen La meg nesten et i natt, men har våknet jeg også. Klarer ikke å sove lenger jeg da, men det er koselig med stillheten og ensomheten sånn på morran Ha en fin dag. Hehe, her er det ikke stille og ensomt, det er fullt liv med en snart to-åring som løper, hopper, spiser og ser på tv. 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Hehe, her er det ikke stille og ensomt, det er fullt liv med en snart to-åring som løper, hopper, spiser og ser på tv. Skjønte det at du ikke var alene Har såpass store racere her i gården da så morgenene er på et virkelig slowmotionnivå. 0 Siter
Gjest Den fete på fire Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Opp og hopp! Her har vi vært oppe i over en time allerede. God morgen! Ha en fin søndag! ) 0 Siter
Lurveline Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 jajamen... Ikke usannsynlig. Lurveline er også en kandidat i mitt lettere paranoide sinn... ;-) Det vil jeg avkrefte bestemt. 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Det vil jeg avkrefte bestemt. ;-) BRA! 0 Siter
Gjest skal Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 So? kan hende pusen/katta/måne.ditt-og-datt/ fete firbeining har hatt et utall nye og gamle nick... Kanskje er h*n kjent som en gammel traver under fast nick, til tross for at h*n benytter stadig nye navn? Jeg betviler også skal, har tenkt at denne kan være synonym med alle katte-og måne etc-nick... Men det er en far-fetched påstand, jeg innser jo det... HVis du har noe å si, så si det til meg takk! 0 Siter
Gjest Den fete på fire Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Opp og hopp! Her har vi vært oppe i over en time allerede. God morgen! Og ha en strålende mandag! ) 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 HVis du har noe å si, så si det til meg takk! Jeg trenger ikke nødvendigvis rådføre meg med deg før jeg snakker her, men jeg skjønner hva du mener. Jeg sa jo at det bare var et inntrykk jeg har, en far fetched påstand som jeg ikke kan underbygge. Burde sikkert ikke nevnt det i det hele tatt. Er du ikke den jeg fryktet får du ha meg unnskyldt. Jeg beklager _i så fall_. Ikke lett åunngå å trekke slutninger her inne nå, men skal prøve å la det være! 0 Siter
Gjest skal Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Jeg trenger ikke nødvendigvis rådføre meg med deg før jeg snakker her, men jeg skjønner hva du mener. Jeg sa jo at det bare var et inntrykk jeg har, en far fetched påstand som jeg ikke kan underbygge. Burde sikkert ikke nevnt det i det hele tatt. Er du ikke den jeg fryktet får du ha meg unnskyldt. Jeg beklager _i så fall_. Ikke lett åunngå å trekke slutninger her inne nå, men skal prøve å la det være! For all del, forventer ikke det. Men venter at folk har mot nok til å si det direkte til meg, var bare det! Ikke gøy å finne det bortgjemt i en tråd jeg ikke nødvendigvis hadde lest. Ble litt lei meg da, men det er over nå. Mistenksomheten florerer for tiden, sånn er det bare, det får vi visst tåle! Men kjipt er det! Glad du svarte. Du får ha en god natt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.