Gå til innhold

Livet er urettferdig

Anbefalte innlegg

amerikafareren
Skrevet

Jeg har gledet meg til å dra hjem. Holdt på å pakke og ordne og da kom den grusomme telefonen. Min bror med sine to små barn havnet i en frontkollisjon. Den lille engelen hans på fem år døde momentant. Gutten på åtte år er alvorlig skadet med brukket rygg og uten følelser i beina.

Jeg har fått fantastisk hjelp i dag i den norske kirken. Ingenting er det samme som i går. Noe så ubeskrivelig grusomt og urettferdig.

streker paa veggen..!
Skrevet

Uff, så trist!!!!

dette var kjipt altså.. :(

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Så forferdelig! Føler med deg.

Varm klem fra meg.

Skrevet

Himmel!

Jeg har faktisk ikke ord som dekker en sånn tragedie. Kondolerer!

Jeg krysser fingrene for den lille.

Gjest Pontiac
Skrevet

Jeg har ingen ord til deg jeg føler er gode nok.

Dere har mine tanker og dype medfølelse.

Gjest fryktelig vondt
Skrevet

Så fryktelig! Skal du hjem for å være sammen med broren din nå? Klem til deg!

Skrevet

Nei, dette var grusomt å lese. Føler så med deg og resten av familien din.

Skrevet

Kjære deg!

Dette var uendelig trist, selv om jeg ikke kjenner deg. kommer nok takene mine til å gå ofte til dere.

Skrevet

Kjære deg!

Dette var uendelig trist, selv om jeg ikke kjenner deg. kommer nok tankene mine til å gå ofte til dere.

Skrevet

Dette var virkelig grusomt. Jeg håper din bror og åtteåringen kommer helskinna ut av det.

lalala1365380457
Skrevet

så utrolig trist! kondolerer i tapet av en nevø.. og håper det vil gå bra med din bror og den andre nevøen din!

Gjest Humlepungen
Skrevet

Helt grusomt å lese hva du skriver. Ingen ord kan trøste i en sådan stund.

Ta i mot den hjelpen du kan få og bruk den tiden du trenger. Ønsker deg og din familie mye styrke på veien.

Skrevet

Uff, så forferdelig. Godt du blir tatt vare på der du er. Det må være grusomt å være så langt unna familien når noe sånt skjer. Håper det går bra med den lille som er skadet!

tzatziki1365380058
Skrevet

Å nei, nei, nei!

Så forferdelig trist og grusomt!

Håper det går bra med 8-åringen!

Nå har dere en tung og lang vei foran dere for å gjenvinne fotfestet i livet.

Jeg skjønner knapt at det går an å leve gjennom sånt, men mennesker som har opplevd det sier at det er et slags lys i den andre enden. Jeg håper det gjelder for dere også, selv om alt er kullmørkt nå, og gleden så totalt fraværende.

Skal tenke på dere!

Skrevet

Så utrolig grusomt og trist. Føler med deg.

Varme klemmer fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...