amerikafareren Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Jeg har gledet meg til å dra hjem. Holdt på å pakke og ordne og da kom den grusomme telefonen. Min bror med sine to små barn havnet i en frontkollisjon. Den lille engelen hans på fem år døde momentant. Gutten på åtte år er alvorlig skadet med brukket rygg og uten følelser i beina. Jeg har fått fantastisk hjelp i dag i den norske kirken. Ingenting er det samme som i går. Noe så ubeskrivelig grusomt og urettferdig. 0 Siter
streker paa veggen..! Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Uff, så trist!!!! dette var kjipt altså.. 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Så forferdelig! Føler med deg. Varm klem fra meg. 0 Siter
nick Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Himmel! Jeg har faktisk ikke ord som dekker en sånn tragedie. Kondolerer! Jeg krysser fingrene for den lille. 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Jeg har ingen ord til deg jeg føler er gode nok. Dere har mine tanker og dype medfølelse. 0 Siter
Gjest fryktelig vondt Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Så fryktelig! Skal du hjem for å være sammen med broren din nå? Klem til deg! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Nei, dette var grusomt å lese. Føler så med deg og resten av familien din. 0 Siter
siriil Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Kjære deg! Dette var uendelig trist, selv om jeg ikke kjenner deg. kommer nok takene mine til å gå ofte til dere. 0 Siter
siriil Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Kjære deg! Dette var uendelig trist, selv om jeg ikke kjenner deg. kommer nok tankene mine til å gå ofte til dere. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Dette var virkelig grusomt. Jeg håper din bror og åtteåringen kommer helskinna ut av det. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 så utrolig trist! kondolerer i tapet av en nevø.. og håper det vil gå bra med din bror og den andre nevøen din! 0 Siter
Gjest Humlepungen Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Helt grusomt å lese hva du skriver. Ingen ord kan trøste i en sådan stund. Ta i mot den hjelpen du kan få og bruk den tiden du trenger. Ønsker deg og din familie mye styrke på veien. 0 Siter
tonie Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Uff, så forferdelig. Godt du blir tatt vare på der du er. Det må være grusomt å være så langt unna familien når noe sånt skjer. Håper det går bra med den lille som er skadet! 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Å nei, nei, nei! Så forferdelig trist og grusomt! Håper det går bra med 8-åringen! Nå har dere en tung og lang vei foran dere for å gjenvinne fotfestet i livet. Jeg skjønner knapt at det går an å leve gjennom sånt, men mennesker som har opplevd det sier at det er et slags lys i den andre enden. Jeg håper det gjelder for dere også, selv om alt er kullmørkt nå, og gleden så totalt fraværende. Skal tenke på dere! 0 Siter
EllaJo Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Så utrolig grusomt og trist. Føler med deg. Varme klemmer fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.