Gå til innhold

FU: lengden på julen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Adventstaker og julegardiner kommer frem til 1.søndag i advent, eller rundt 1. desember (avhengig av hva som kommer først). Resten av pynten kommer ikke frem før 20-21, og treet pyntes lillejulaften. Alt ryddes bort et par dager etter nyttår.

Skrevet

I år må vi nok gjøre det litt annerledes her i huset da sambo skal dra ut i jobb rett før jul og kommer hjem i januar.:(

Har hengt opp julgardiner og satt frem adventsstake,adventslys og stjerne.

Lurer på å få opp litt julepynt et par dager før han drar så vi får feire litt jul før, ikke så lett det heller når jeg jobber lange dager.

Skrevet

Samme her. Deilig når jula kommer, og deilig når den er ute av huset igjen.

Jepp!

Gjest Pontiac
Skrevet

I år må vi nok gjøre det litt annerledes her i huset da sambo skal dra ut i jobb rett før jul og kommer hjem i januar.:(

Har hengt opp julgardiner og satt frem adventsstake,adventslys og stjerne.

Lurer på å få opp litt julepynt et par dager før han drar så vi får feire litt jul før, ikke så lett det heller når jeg jobber lange dager.

Det er sånn jeg føler det også, at det blir "pes" hvis en skal styre på hverddager når en har full og lang arb.dag.

Huset her er ferdig nå i helgen blitt og det er kjempekoselig. Spesiellt siden alle i kåken sier til meg "åååå, det er så koselig her"

Verdt hver time det :)

Kos dere så godt dere kan da siden din kjære drar bort i julen.

Skrevet

Det er sånn jeg føler det også, at det blir "pes" hvis en skal styre på hverddager når en har full og lang arb.dag.

Huset her er ferdig nå i helgen blitt og det er kjempekoselig. Spesiellt siden alle i kåken sier til meg "åååå, det er så koselig her"

Verdt hver time det :)

Kos dere så godt dere kan da siden din kjære drar bort i julen.

Vi får prøve å gjøre det beste ut av det selv om det høres og føles stusselig ut med 2 stk bare.

Heldigvis får vi komme på besøk til noen julekvelden:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...