Gjest huff!!! Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Skal love deg jeg vet hvordan du føler nå!!!! Jeg har vært gjennom akkurat det samme og jeg var sammen med denne mannen i 6 år. Bodde sammen i 5 år. Var det noe seksuellt innhold i meldingene forresten? De var uansett upassende slik du beskrev dem. Ta deg for han skikkelig! Han kan ikke holde på slik. Kom til bunns i dette her. I mitt tilfelle ble det slutt mellom meg og min samboer rimelig nylig. Og jeg er nå lettet. For jeg kunne ikke stole på han. Han gjentok nemlig upassende ting via sms flere ganger. Jeg fikk nerver hver gang jeg hørte det pep på telefonen hans til slutt. Lykke til. Og jeg skal love at den grusomme følelsen du har i magen og brystet nå har jeg kjent flere ganger 0 Siter
Glimtipper Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 joda..du har rett..men jeg føler jeg sliter litt med å kunne tenke sånn - uten at det blir ensbetydene med en "nedgradering" av forholdet.. er noen småting som sliter en del på meg fra før, så jeg har blitt litt nummen ang dette, sliter med å gråte når jeg er på det leieste, blir likegyldig når han ikke svarer ordentlig (han er av typen som blir stille når jeg konfronterer ham med noe).. føler at om jeg skal la meg bli mindre følsom på noe mere (og hvertfall på det følelsesmessige planet) så går ting mot en slutt.. på en måte.. å innse at det kan ta slutt..vi har begge to _alltid_ hatt det helt motsatte synet (oss to for alltid).. Jeg tror ikke ting vil gå mot en slutt om du ikke lar ting du ikke kan kontrollere gjøre deg fortvilet. Men jeg har hørt jenter si det samme før, så jeg forstår hvordan du føler det. Personlig, og dette er bare min mening, så styrkes forholdet av at man ikke stresser med små ting. Selvfølgelig vil det ikke fungere for deg om du føler du mister deg selv og overser dine egne følelser når du lar tekstmeldinger som dette passere. Følelsene må nok henge med om det skal bli riktig. Jeg vet ikke hva slags historie du og samboeren din har, så mine holdninger er rent generelle. Om du har opplevd ting som gjør hendelser som dette ekstra sårt, så klarer du ikke tenke rent rasjonelt angående det. Men jeg vil bare virkelig ikke at du skal være kjempelei deg for disse tekstmeldingene, så om ingenting annet jeg sier gir mening, så tro meg på det jeg sa helt først: Jeg sa og skrev mye verre ting enn dette bare på kødd når jeg var i et forhold. Ikke føl det som et slag i magen til deg, det var bare noe han gjorde for moro skyld, ikke mening bak det og det betyr ikke at han vil være utro eller setter noen høyere enn deg *klem* 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Skrevet 3. desember 2006 Skal love deg jeg vet hvordan du føler nå!!!! Jeg har vært gjennom akkurat det samme og jeg var sammen med denne mannen i 6 år. Bodde sammen i 5 år. Var det noe seksuellt innhold i meldingene forresten? De var uansett upassende slik du beskrev dem. Ta deg for han skikkelig! Han kan ikke holde på slik. Kom til bunns i dette her. I mitt tilfelle ble det slutt mellom meg og min samboer rimelig nylig. Og jeg er nå lettet. For jeg kunne ikke stole på han. Han gjentok nemlig upassende ting via sms flere ganger. Jeg fikk nerver hver gang jeg hørte det pep på telefonen hans til slutt. Lykke til. Og jeg skal love at den grusomme følelsen du har i magen og brystet nå har jeg kjent flere ganger tusen takk for svar, god føle noen bryr seg (føler ikke samboern bryr seg så mye for han er sjeldent ordrik når jeg konfornterer ham med noe).. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Skrevet 3. desember 2006 Jeg tror ikke ting vil gå mot en slutt om du ikke lar ting du ikke kan kontrollere gjøre deg fortvilet. Men jeg har hørt jenter si det samme før, så jeg forstår hvordan du føler det. Personlig, og dette er bare min mening, så styrkes forholdet av at man ikke stresser med små ting. Selvfølgelig vil det ikke fungere for deg om du føler du mister deg selv og overser dine egne følelser når du lar tekstmeldinger som dette passere. Følelsene må nok henge med om det skal bli riktig. Jeg vet ikke hva slags historie du og samboeren din har, så mine holdninger er rent generelle. Om du har opplevd ting som gjør hendelser som dette ekstra sårt, så klarer du ikke tenke rent rasjonelt angående det. Men jeg vil bare virkelig ikke at du skal være kjempelei deg for disse tekstmeldingene, så om ingenting annet jeg sier gir mening, så tro meg på det jeg sa helt først: Jeg sa og skrev mye verre ting enn dette bare på kødd når jeg var i et forhold. Ikke føl det som et slag i magen til deg, det var bare noe han gjorde for moro skyld, ikke mening bak det og det betyr ikke at han vil være utro eller setter noen høyere enn deg *klem* takk..må nok gå i tenkeboksen og reflektere litt fremover.. bare så synn at jeg har eksamen i morgen som jeg egetnlig burde ha sittet og jobbet mot..men klarer ikke fokusere på noe akkurat nå.. =( 0 Siter
Glimtipper Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 takk..må nok gå i tenkeboksen og reflektere litt fremover.. bare så synn at jeg har eksamen i morgen som jeg egetnlig burde ha sittet og jobbet mot..men klarer ikke fokusere på noe akkurat nå.. =( Hm... Hvis du ikke klarer å fokusere på eksamenen din, så synes jeg du skal vekke han og snakke om det. Eksamen er kjempeviktig. 0 Siter
Gjest huff!!! Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 tusen takk for svar, god føle noen bryr seg (føler ikke samboern bryr seg så mye for han er sjeldent ordrik når jeg konfornterer ham med noe).. Ikke la han slippe så billig unna. Finn ut hvor lenge han har sendt slike sms. Hvilken kontakt han har med henne. Gjerne snik deg til å bestille spesifisering på mobilen hans. Anbefales. For det gjorde jeg og da kom sannheten frem for å si det slik. Da så jeg den ene gangen at han hadde sendt 200 sms til ei chatte veninne bare i løpet av en måned. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Ikke la han slippe så billig unna. Finn ut hvor lenge han har sendt slike sms. Hvilken kontakt han har med henne. Gjerne snik deg til å bestille spesifisering på mobilen hans. Anbefales. For det gjorde jeg og da kom sannheten frem for å si det slik. Da så jeg den ene gangen at han hadde sendt 200 sms til ei chatte veninne bare i løpet av en måned. Du... Nå får du jammen meg gi deg. Det får være måte på å stresse opp stakkars lalala. Det var snakk om litt flørting i fylla, ikke spy dine egne dårlige erfaringer over uskyldige mennesker. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Skrevet 3. desember 2006 Hm... Hvis du ikke klarer å fokusere på eksamenen din, så synes jeg du skal vekke han og snakke om det. Eksamen er kjempeviktig. prøver å snakke med ham, men han er så lite snakkesalig..han vet ikke hva han skal si, blir bestandig stille når jeg konfronterer med noe viktig.. og jeg som hater at noe forblir uløst, liker å få ting ut av verden / få snakket gjennom og ordnet opp med en gang..må draaa ordene ut av ham.. veldig slitsomt etter hvert.. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 prøver å snakke med ham, men han er så lite snakkesalig..han vet ikke hva han skal si, blir bestandig stille når jeg konfronterer med noe viktig.. og jeg som hater at noe forblir uløst, liker å få ting ut av verden / få snakket gjennom og ordnet opp med en gang..må draaa ordene ut av ham.. veldig slitsomt etter hvert.. Sånn hadde jeg det i fire år. Hver gang vi skulle diskutere et problem, så ble det kun en monolog fra meg. Ingen dialog, ingen diskusjon. Jeg trodde jeg skulle bli gal. Så akkurat der har jeg ingen gode råd, annet enn å si i klartekst at du _trenger_ en ordentlig dialog om dette. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Skrevet 3. desember 2006 Sånn hadde jeg det i fire år. Hver gang vi skulle diskutere et problem, så ble det kun en monolog fra meg. Ingen dialog, ingen diskusjon. Jeg trodde jeg skulle bli gal. Så akkurat der har jeg ingen gode råd, annet enn å si i klartekst at du _trenger_ en ordentlig dialog om dette. ja, kjenner følelsen av å bli gal..kjennes ut som å sitte å prøve å jatte med en vegg til slutt..heh.. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 ja, kjenner følelsen av å bli gal..kjennes ut som å sitte å prøve å jatte med en vegg til slutt..heh.. Ja, jeg vet. Jeg blir som oftest ikke sint, men når han satt der og ikke svarte meg, så eksploderte jeg til slutt. Alt håp om en rasjonell og forløsende diskusjon gikk ut av vinduet. Uff, jeg blir irritert bare av å tenke på det nå 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Ja, jeg vet. Jeg blir som oftest ikke sint, men når han satt der og ikke svarte meg, så eksploderte jeg til slutt. Alt håp om en rasjonell og forløsende diskusjon gikk ut av vinduet. Uff, jeg blir irritert bare av å tenke på det nå Si meg, fant dere noen gang ut av hvordan få dialog og ikke monolog når det var et problem? *kjenner meg altfor godt igjen* 0 Siter
Glimtipper Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Si meg, fant dere noen gang ut av hvordan få dialog og ikke monolog når det var et problem? *kjenner meg altfor godt igjen* Nei. Vi kom ikke i nærheten en gang. Dessverre. Nå hadde vi andre problemer med kommunikasjon også, blant annet kom han ofte med utflukter og nødløgner om han først åpnet munnen for å si noe. Jeg gjorde sikkert mye galt, jeg og. Men alt ble i alle fall prøvd av metoder, tålmodighet, parterapi, lister, brev, snakke hver sin tur... Og så videre, og så videre. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Skrevet 3. desember 2006 Ja, jeg vet. Jeg blir som oftest ikke sint, men når han satt der og ikke svarte meg, så eksploderte jeg til slutt. Alt håp om en rasjonell og forløsende diskusjon gikk ut av vinduet. Uff, jeg blir irritert bare av å tenke på det nå hehe,me2... før brukte det å hjelpe å hisse ham opp for da snakket han litt til slutt... men prøver alle mulige former, det å vente så han skal klare å tenke ut det han vil si (oisann,sovna jeg mens jeg venta ja)..eller å kjefte (får da noen ord tilbake, men om det blir så nyttig og hjelper på en løsning er en annen sak).. eller å eller å eller å eller å..herremin hatt alt det jeg har prøvd..og (det hadde jeg ikke trodd var mulig) det har blitt verre i det siste..var en del av tingene som hjalp før, men nå er det bare blitt helt på trynet.. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 hehe,me2... før brukte det å hjelpe å hisse ham opp for da snakket han litt til slutt... men prøver alle mulige former, det å vente så han skal klare å tenke ut det han vil si (oisann,sovna jeg mens jeg venta ja)..eller å kjefte (får da noen ord tilbake, men om det blir så nyttig og hjelper på en løsning er en annen sak).. eller å eller å eller å eller å..herremin hatt alt det jeg har prøvd..og (det hadde jeg ikke trodd var mulig) det har blitt verre i det siste..var en del av tingene som hjalp før, men nå er det bare blitt helt på trynet.. Uff... Jeg har virkelig ingen råd, selv gikk jeg jo ut av forholdet til slutt. 0 Siter
Gjest huff!!! Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Du... Nå får du jammen meg gi deg. Det får være måte på å stresse opp stakkars lalala. Det var snakk om litt flørting i fylla, ikke spy dine egne dårlige erfaringer over uskyldige mennesker. Som jeg svarte prozak også, så brydde jeg meg ikke om dette de første gangene. Men når en går over en slik grense så kan en begynne å lure. Og hvorfor ikke bestille en spesifisering og vite det helt sikkert?? Ii stedet for å stole på noen og så bli lurt eventuelt. Vil ikke spesifiseringen vise noe muffens så kan hun jo roe seg helt ned. Bedre det enn å gå å tippe på at alt er bra. Jeg var naiv i begynnelsen. Sms flørtingen var ikke grunn til at det ble slutt mellom oss. Han var faktisk ikke utro. Men lyving og luring og upassende flørt hører ikke hjemme i et forhold. 0 Siter
Gjest lurer litt nå... Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Ikke la han slippe så billig unna. Finn ut hvor lenge han har sendt slike sms. Hvilken kontakt han har med henne. Gjerne snik deg til å bestille spesifisering på mobilen hans. Anbefales. For det gjorde jeg og da kom sannheten frem for å si det slik. Da så jeg den ene gangen at han hadde sendt 200 sms til ei chatte veninne bare i løpet av en måned. Hvordan får du sneket deg til å ta utskrift på tlf hans? Må man ikke ringe og bestille det selv? 0 Siter
Gjest huff!!! Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Hvordan får du sneket deg til å ta utskrift på tlf hans? Må man ikke ringe og bestille det selv? Det jeg gjorde var å sende inn en mail til hans mobiloperatør fra hans mail. Skrev under med hans navn. Slik er det enkelt å bestille en spesifisering. Snik da hver gang posten kommer slik at du er den første som åpner dette. Enkelte mobilselskap kan du også få spesifisering på internett. Da må du få bestilt et passord til "Hans side" på internett. Passordet må bestilles til hans mobil når han ikke vet om det. Slett det så og gå inn på hans side og se på hvem han har sendt til og eventuellt hvor mange. Ikke misbruk dette. Viser det seg at han ikke har lurt med noe så avbestill og ikke snik mer. Ikke før han eventuellt lyver som fy igjen. Et forhold skal være basert på tillit og ikke mye sniking. Men viser noen et stort tillitsbrudd er det lov å være tøff og finne ut det som trengs. 0 Siter
McLoud Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Det jeg gjorde var å sende inn en mail til hans mobiloperatør fra hans mail. Skrev under med hans navn. Slik er det enkelt å bestille en spesifisering. Snik da hver gang posten kommer slik at du er den første som åpner dette. Enkelte mobilselskap kan du også få spesifisering på internett. Da må du få bestilt et passord til "Hans side" på internett. Passordet må bestilles til hans mobil når han ikke vet om det. Slett det så og gå inn på hans side og se på hvem han har sendt til og eventuellt hvor mange. Ikke misbruk dette. Viser det seg at han ikke har lurt med noe så avbestill og ikke snik mer. Ikke før han eventuellt lyver som fy igjen. Et forhold skal være basert på tillit og ikke mye sniking. Men viser noen et stort tillitsbrudd er det lov å være tøff og finne ut det som trengs. Jeg håper du er klar over at dette er regelrett straffbart. 0 Siter
Gjest Dans me meg! Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Jeg håper du er klar over at dette er regelrett straffbart. Men kanskje han fortjener det? Såååå straffbart er det vel ikke?? Noen små skitne triks må til iblant (ikke det at jeg har gjort det selv, men om jeg var sammen med en sånn snik....) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.