McLoud Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Men kanskje han fortjener det? Såååå straffbart er det vel ikke?? Noen små skitne triks må til iblant (ikke det at jeg har gjort det selv, men om jeg var sammen med en sånn snik....) Tar ikke stilling til om noen fortjener det, men strafferammen er faktisk bøter og/eller fengsel i 6 måneder. 0 Siter
Gjest Dans med meg! Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Tar ikke stilling til om noen fortjener det, men strafferammen er faktisk bøter og/eller fengsel i 6 måneder. Tja, kanskje best å holde seg til den rene sti da? Blir neppe noen straff da ingen gidder å anmelde men... 0 Siter
Nellie Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Det jeg gjorde var å sende inn en mail til hans mobiloperatør fra hans mail. Skrev under med hans navn. Slik er det enkelt å bestille en spesifisering. Snik da hver gang posten kommer slik at du er den første som åpner dette. Enkelte mobilselskap kan du også få spesifisering på internett. Da må du få bestilt et passord til "Hans side" på internett. Passordet må bestilles til hans mobil når han ikke vet om det. Slett det så og gå inn på hans side og se på hvem han har sendt til og eventuellt hvor mange. Ikke misbruk dette. Viser det seg at han ikke har lurt med noe så avbestill og ikke snik mer. Ikke før han eventuellt lyver som fy igjen. Et forhold skal være basert på tillit og ikke mye sniking. Men viser noen et stort tillitsbrudd er det lov å være tøff og finne ut det som trengs. Må være noe av det verste jeg har hørt! Mistror du kjærestene dine bare de går ut døra alene også da? 0 Siter
Gjest huff!!! Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Må være noe av det verste jeg har hørt! Mistror du kjærestene dine bare de går ut døra alene også da? Jeg har hatt flere forhold med tillit. For eksempel det jeg er i nå. Dette ene(forrige) mistet tilliten siden han løy og holdt ting skjult for meg. Da ble jeg bestemt for å komme til bunns i det jeg tvilte på. En må kunne greie å ha mer enn en tanke i hodet på en gang. En skal ikke tvile på alt, men heller ikke være naiv om en oppdager noe som er graverende. 0 Siter
Maggi Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Skjønner du er knust nå. De sms`ene du beskriver er upassende når han er i et forhold. Jeg er ikke enig med Glimtipper, som åpenbart legger til grunn egen adferd og tankesett når hun trøster deg. Det kommer frem av innlegget ditt at du trodde denne skrivemåten og dette innholdet var forbeholdt deg, og gjorde at du føler deg spesiell for ham. Når han nå bruker det seksuelle språket deres overfor venninner, ville jeg vært svært skeptisk, uansett om han har gått for langt i natt eller ikke. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Skjønner du er knust nå. De sms`ene du beskriver er upassende når han er i et forhold. Jeg er ikke enig med Glimtipper, som åpenbart legger til grunn egen adferd og tankesett når hun trøster deg. Det kommer frem av innlegget ditt at du trodde denne skrivemåten og dette innholdet var forbeholdt deg, og gjorde at du føler deg spesiell for ham. Når han nå bruker det seksuelle språket deres overfor venninner, ville jeg vært svært skeptisk, uansett om han har gått for langt i natt eller ikke. Ikke nødvendigvis bare min egen tankemåte og handlingsmønster, men også det faktum at gutten selv sier det bare er på kødd. Spørsmålet er hvor man skal gå fra der. Anklage han for å ha mente noe mer med det? Nekte han å kødde slik/bruke den typen flørting? Jeg vet ikke helt hvor slik kontroll skal ende. I tillegg gagner det ingen, spesielt ikke lalala at man hauser opp denne episoden ytterligere. Det betyr ikke at følelsene hennes rundt dette verdiløse eller uinteressante, men at hun kan gjøre sitt beste for å kontrollere de negative tankene og ikke gi gutten hele det ansvaret. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Nei, jeg tviler på at det er vanlig å skrive sånne meldinger til venner. Jeg vil anta at denne fyren allerede er utro. Dritings som han var glemte han dog å slette alle spor, noe han helt sikkert er påpasselig med å gjøre til vanlig. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Nei, jeg tviler på at det er vanlig å skrive sånne meldinger til venner. Jeg vil anta at denne fyren allerede er utro. Dritings som han var glemte han dog å slette alle spor, noe han helt sikkert er påpasselig med å gjøre til vanlig. Oi. Lite du hadde dumpet meg innen en ukes tid 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Oi. Lite du hadde dumpet meg innen en ukes tid Nja, jeg ville ikke dumpet noen på grunn av noen sms. Og jeg ville aldri sjekket dem i utgangspunktet. Men jeg ville ikke vært sammen med noen jeg ikke stolte på. Og en som husker å slette innboksen sin før han legger seg, men glemmer utboksen hvor han avslører at han tilbyr seg selv i betaling og i neste vending kaller venninna i vendinger som ikke kan misforståes, er nok ikke en jeg ville stolt på. Det eneste jeg reagerer på er at dama som skriver innlegget ikke ser ut til å forstå at fyren puler denne jenta. I stedet henger hun seg opp i en bagatell om at hans smsfraser til denne jenta burde være forbeholdt henne. Det er naturligvis langt mer alvorlig enn som så. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Nja, jeg ville ikke dumpet noen på grunn av noen sms. Og jeg ville aldri sjekket dem i utgangspunktet. Men jeg ville ikke vært sammen med noen jeg ikke stolte på. Og en som husker å slette innboksen sin før han legger seg, men glemmer utboksen hvor han avslører at han tilbyr seg selv i betaling og i neste vending kaller venninna i vendinger som ikke kan misforståes, er nok ikke en jeg ville stolt på. Det eneste jeg reagerer på er at dama som skriver innlegget ikke ser ut til å forstå at fyren puler denne jenta. I stedet henger hun seg opp i en bagatell om at hans smsfraser til denne jenta burde være forbeholdt henne. Det er naturligvis langt mer alvorlig enn som så. Jeg er uenig med deg. Kanskje han vet hvordan hun reagerer på flørting og derfor prøver han å slette alle spor? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Jeg er uenig med deg. Kanskje han vet hvordan hun reagerer på flørting og derfor prøver han å slette alle spor? Eller kanskje han sletter alle spor fordi han allerede puler henne. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Eller kanskje han sletter alle spor fordi han allerede puler henne. Men det er jo ganske uskyldig flørting, egentlig? Og innboksen var full av meldinger. Om han først ville slette, så hadde han vel slettet hennes meldinger også? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Men det er jo ganske uskyldig flørting, egentlig? Og innboksen var full av meldinger. Om han først ville slette, så hadde han vel slettet hennes meldinger også? Man går gjerne litt i surr når man god og full kommer hjem fra byen. Jeg vet ingenting annet om disse folka enn hva jeg leser i hovedinnlegget, og det er naturligvis mange muligheter. Men min første tanke ville vært utroskap. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Man går gjerne litt i surr når man god og full kommer hjem fra byen. Jeg vet ingenting annet om disse folka enn hva jeg leser i hovedinnlegget, og det er naturligvis mange muligheter. Men min første tanke ville vært utroskap. Kanskje jeg som er for godtroende, da. For jeg hadde tenkt: Flørting. Søtt. 0 Siter
DarkPink Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Nja, jeg ville ikke dumpet noen på grunn av noen sms. Og jeg ville aldri sjekket dem i utgangspunktet. Men jeg ville ikke vært sammen med noen jeg ikke stolte på. Og en som husker å slette innboksen sin før han legger seg, men glemmer utboksen hvor han avslører at han tilbyr seg selv i betaling og i neste vending kaller venninna i vendinger som ikke kan misforståes, er nok ikke en jeg ville stolt på. Det eneste jeg reagerer på er at dama som skriver innlegget ikke ser ut til å forstå at fyren puler denne jenta. I stedet henger hun seg opp i en bagatell om at hans smsfraser til denne jenta burde være forbeholdt henne. Det er naturligvis langt mer alvorlig enn som så. Rent bortsett fra den bastente dette vet jeg holdningen, er jeg faktisk mest enig med deg i denne tråden. Noen skriver sånn til venner, man da har man gjerne hørt de prate sånn i sosiale sammenhenger også. Jeg hadde blitt meget skeptisk. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Rent bortsett fra den bastente dette vet jeg holdningen, er jeg faktisk mest enig med deg i denne tråden. Noen skriver sånn til venner, man da har man gjerne hørt de prate sånn i sosiale sammenhenger også. Jeg hadde blitt meget skeptisk. Jeg er ikke bastant, altså. Selv om jeg ser jeg var det i en setning i innlegget over. Det er mange muligheter, men utroskap er det første som slår meg når jeg leser innlegget hennes. 0 Siter
DarkPink Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Jeg er ikke bastant, altså. Selv om jeg ser jeg var det i en setning i innlegget over. Det er mange muligheter, men utroskap er det første som slår meg når jeg leser innlegget hennes. Samme her. Og uansett har hun rett til å bli tatt på alvor hvis hun synes at slike meldinger er ubehagelige. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Ikke nødvendigvis bare min egen tankemåte og handlingsmønster, men også det faktum at gutten selv sier det bare er på kødd. Spørsmålet er hvor man skal gå fra der. Anklage han for å ha mente noe mer med det? Nekte han å kødde slik/bruke den typen flørting? Jeg vet ikke helt hvor slik kontroll skal ende. I tillegg gagner det ingen, spesielt ikke lalala at man hauser opp denne episoden ytterligere. Det betyr ikke at følelsene hennes rundt dette verdiløse eller uinteressante, men at hun kan gjøre sitt beste for å kontrollere de negative tankene og ikke gi gutten hele det ansvaret. "Ikke nødvendigvis bare min egen tankemåte og handlingsmønster, men også det faktum at gutten selv sier det bare er på kødd." Men altså, hva ellers skal han si? 0 Siter
Maggi Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Ikke nødvendigvis bare min egen tankemåte og handlingsmønster, men også det faktum at gutten selv sier det bare er på kødd. Spørsmålet er hvor man skal gå fra der. Anklage han for å ha mente noe mer med det? Nekte han å kødde slik/bruke den typen flørting? Jeg vet ikke helt hvor slik kontroll skal ende. I tillegg gagner det ingen, spesielt ikke lalala at man hauser opp denne episoden ytterligere. Det betyr ikke at følelsene hennes rundt dette verdiløse eller uinteressante, men at hun kan gjøre sitt beste for å kontrollere de negative tankene og ikke gi gutten hele det ansvaret. Gutten har hele ansvaret for disse sms`ene. Kanskje skal det ikke hauset opp, men heller ikke nedtones. Kanskje er hun tjent med å bryte med fyren, for alt jeg vet. Når hun meddeler slikt her for å hente innspill, vil i alle fall jeg gi tibakemelding om at hun er i sin fulle rett til å reagere. Alt skal ikke snakkes bort. Når hun, som kjenner ham, reagererer slik, kan det være noe annet enn det du gjorde. Ulike par har ulike adferdsmønster og ulikt tidspunkt for å få gult lys. Nå reagerte i alle fall hun, og det skjønner jeg ut fra det hun skrev... 0 Siter
Maggi Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 "Ikke nødvendigvis bare min egen tankemåte og handlingsmønster, men også det faktum at gutten selv sier det bare er på kødd." Men altså, hva ellers skal han si? Nettopp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.