Maggi Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Kanskje jeg som er for godtroende, da. For jeg hadde tenkt: Flørting. Søtt. Alt for å holde spenningen oppe i et forhold. Flørte rundt, til og med uten at samboeren er vet det, og komme drita hjem med erotiske sms`er... Er det å bygge opp spenningen i eget forhold...? Må si at dine holdninger i denne tråden overrasker meg. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Skrevet 4. desember 2006 Skjønner du er knust nå. De sms`ene du beskriver er upassende når han er i et forhold. Jeg er ikke enig med Glimtipper, som åpenbart legger til grunn egen adferd og tankesett når hun trøster deg. Det kommer frem av innlegget ditt at du trodde denne skrivemåten og dette innholdet var forbeholdt deg, og gjorde at du føler deg spesiell for ham. Når han nå bruker det seksuelle språket deres overfor venninner, ville jeg vært svært skeptisk, uansett om han har gått for langt i natt eller ikke. takk for svar. var nok dette jeg følte ja. men vi har fått snakket om det nå når han til slutt tok til ord, og fått avklart en del ting.. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 "Ikke nødvendigvis bare min egen tankemåte og handlingsmønster, men også det faktum at gutten selv sier det bare er på kødd." Men altså, hva ellers skal han si? Men hva skal man gjøre, da? Spørre han ut så han kan si det er på kødd tredve ganger til? Man må jo enten velge å stole på han eller starte en overvåkning av dimensjonene som er nevnt et annet sted i tråden. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Gutten har hele ansvaret for disse sms`ene. Kanskje skal det ikke hauset opp, men heller ikke nedtones. Kanskje er hun tjent med å bryte med fyren, for alt jeg vet. Når hun meddeler slikt her for å hente innspill, vil i alle fall jeg gi tibakemelding om at hun er i sin fulle rett til å reagere. Alt skal ikke snakkes bort. Når hun, som kjenner ham, reagererer slik, kan det være noe annet enn det du gjorde. Ulike par har ulike adferdsmønster og ulikt tidspunkt for å få gult lys. Nå reagerte i alle fall hun, og det skjønner jeg ut fra det hun skrev... Ja, enig i at hennes reaksjon er viktig. Men hun kommer med mange opplysninger om forholdet deres i denne tråden og ingen av de skriker "utroskap" for min del. Han har tidligere uttrykt at flørting bare er hyggelig, også om hun gjør det. I teorien _kan_ det være for å legitimere sin egen utroskap, men hvor mistenksom skal man være? Men som du ser, så råder jeg henne også til å snakke med han, når hun sier hun ikke klarer å konsentrere seg om eksamen. Jeg sier også at hun ikke bare kan feie følelsene sine til side, det vil ikke gi et godt forhold. Men at rådene mine tar utgangspunkt i at han ikke er utro, det har du helt rett i. For det tror jeg virkelig ikke at han er. Kanskje jeg er naiv til det siste, men heller det enn et liv som mistenksom. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Alt for å holde spenningen oppe i et forhold. Flørte rundt, til og med uten at samboeren er vet det, og komme drita hjem med erotiske sms`er... Er det å bygge opp spenningen i eget forhold...? Må si at dine holdninger i denne tråden overrasker meg. Det overrasker meg at mine holdninger overrasker deg. Kjenner vi hverandre, siden du hadde forventet noe annet (bedre?) av meg? Jeg er en av de som mener flørting, også når man er i et forhold, er veldig sunt og morsomt. Både med kjæresten/mannen sin og med venner, venninner og trygge fremmede. MSN og DOL er også flotte steder å flørte, for de som vil ha tips Flørting er en uformell omgangstone, ofte med mye humor. Selv flørter jeg uten å tenke meg om en gang, men det er allikevel sjeldent jeg blir misforstått, så det er trygt. 0 Siter
Gjest redd for hva som skjer videre Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Ikke la han slippe så billig unna. Finn ut hvor lenge han har sendt slike sms. Hvilken kontakt han har med henne. Gjerne snik deg til å bestille spesifisering på mobilen hans. Anbefales. For det gjorde jeg og da kom sannheten frem for å si det slik. Da så jeg den ene gangen at han hadde sendt 200 sms til ei chatte veninne bare i løpet av en måned. Gjorde du virkelig det mot din sambo? Og han godtok det, helt uten videre? Jeg hadde klikket hvis noen hadde mistenkt meg så til de grader at de hadde gjort noe slikt! Jeg ble nylig beskyldt, av kona til en studiekamerat, for å ligge/være ute etter mannen hennes. Og jeg er vel mer i gata av hva glimtipper står for/mener. Må si jeg går litt i helspenn for hva slike rare damer kan finne på. For vi har kødda og tulla, og hun hadde funnet en logg på HANS maskin. Skjønner hun ikke at hvis det var noe tull så hadde han ikke hatt logg??? Jeg har sett mye rart komme ut av episoder med hysteriske kvinnfolk (og noen få menn). Jeg skal ihvertfall passe meg ekstremt godt for ettertiden. Særlig når jeg her kan lese hva det faktisk går an å gjøre for å ødelegge for andre i dagens teknologiske samfunn. 0 Siter
Gjest hilsen "ei i klassen" Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Jeg har en kompis som er slik. Altså kødder om sex og alt i den gata der. Tar han jo ikke seriøst om han sier vi skal ha oss en kjapp en. Han ER slik, kødder med det. Jeg kan godt hive meg med på en slik kødd over sms eller msn, men jeg mener jo ikke noe annet enn kødd jeg heller. 0 Siter
Gjest huff!!! Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Gjorde du virkelig det mot din sambo? Og han godtok det, helt uten videre? Jeg hadde klikket hvis noen hadde mistenkt meg så til de grader at de hadde gjort noe slikt! Jeg ble nylig beskyldt, av kona til en studiekamerat, for å ligge/være ute etter mannen hennes. Og jeg er vel mer i gata av hva glimtipper står for/mener. Må si jeg går litt i helspenn for hva slike rare damer kan finne på. For vi har kødda og tulla, og hun hadde funnet en logg på HANS maskin. Skjønner hun ikke at hvis det var noe tull så hadde han ikke hatt logg??? Jeg har sett mye rart komme ut av episoder med hysteriske kvinnfolk (og noen få menn). Jeg skal ihvertfall passe meg ekstremt godt for ettertiden. Særlig når jeg her kan lese hva det faktisk går an å gjøre for å ødelegge for andre i dagens teknologiske samfunn. Det der går an å gjøre ja. Og det går an å gjøre mer også uten at jeg skal avsløre noe. Ikke bra å mistenke noen uten grunn. Men jeg hadde en god grunn skal jeg garantere. Hadde du visst sammenhengen hadde du forstått meg. For eksempel i mitt forhold jeg er i nå gjør jeg ikke slikt. Vi er ærlige mot hverandre. Om jeg tar han i småløgner og han meg i småløgner gjør det ikke noe. Spesielt ikke hvite løgner. Men hadde jeg oppdaget at min nåværende kjæreste for eks: * stod opp midt på natt for å sende sms * alltid hadde slettet alle sms på mobilen * var livredd for at jeg skulle se hvem som sendte sms * lagret nummer under feil navn(for eks hvis en sjekket nummeret så var navnet lagret på peter i stedet for jentenavnet som eide nummeret). Osv osv. DA hadde jeg sjekket. Og det opplevde jeg i mitt forrige forhold. Da ville jeg ha ALLE fakta på bordet ja. Spesifisering ble bestilt. Og nei jeg var ikke hysterisk. Men en skal ikke være totalt dum heller 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Men hva skal man gjøre, da? Spørre han ut så han kan si det er på kødd tredve ganger til? Man må jo enten velge å stole på han eller starte en overvåkning av dimensjonene som er nevnt et annet sted i tråden. Spørsmålet er simpelthen om hun vil stole på han eller ikke etter dette, og det kan ikke vi svare på for det er noe hun må bestemme selv. Man ser jo kanskje ann personen også, er han er litt spøkefugl fyr som lett kan skrive sånne ting så ja.. da er det kanskje ikke nødvendig å legge så mye i det. Selv er jeg ikke så naiv at jeg hadde stolt blindt på dette med "det er bare kødd" med mindre jeg visste at han ofte skrev sånne meldinger. Men for meg hadde uansett ikke dette vært dumpegrunn, men jeg hadde nok vært litt ekstra på vakt (dog overhodet ikke sånn som en annen lengre opp her sier). 0 Siter
Glimtipper Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Gjorde du virkelig det mot din sambo? Og han godtok det, helt uten videre? Jeg hadde klikket hvis noen hadde mistenkt meg så til de grader at de hadde gjort noe slikt! Jeg ble nylig beskyldt, av kona til en studiekamerat, for å ligge/være ute etter mannen hennes. Og jeg er vel mer i gata av hva glimtipper står for/mener. Må si jeg går litt i helspenn for hva slike rare damer kan finne på. For vi har kødda og tulla, og hun hadde funnet en logg på HANS maskin. Skjønner hun ikke at hvis det var noe tull så hadde han ikke hatt logg??? Jeg har sett mye rart komme ut av episoder med hysteriske kvinnfolk (og noen få menn). Jeg skal ihvertfall passe meg ekstremt godt for ettertiden. Særlig når jeg her kan lese hva det faktisk går an å gjøre for å ødelegge for andre i dagens teknologiske samfunn. Jeg er glad jeg ikke er den eneste som mener at flørting som oftest er totalt uskyldig 0 Siter
Glimtipper Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Spørsmålet er simpelthen om hun vil stole på han eller ikke etter dette, og det kan ikke vi svare på for det er noe hun må bestemme selv. Man ser jo kanskje ann personen også, er han er litt spøkefugl fyr som lett kan skrive sånne ting så ja.. da er det kanskje ikke nødvendig å legge så mye i det. Selv er jeg ikke så naiv at jeg hadde stolt blindt på dette med "det er bare kødd" med mindre jeg visste at han ofte skrev sånne meldinger. Men for meg hadde uansett ikke dette vært dumpegrunn, men jeg hadde nok vært litt ekstra på vakt (dog overhodet ikke sånn som en annen lengre opp her sier). Da er vi egentlig enige Jeg ville bare så gjerne at lalala skulle føle seg bedre. Jeg forstår at det har blitt oppfattet som at jeg avfeide hennes følelser, men det var absolutt ikke intensjonen min. Det er bare så lite poeng i å male fanden på veggen, det kommer det ingenting godt ut av. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Da er vi egentlig enige Jeg ville bare så gjerne at lalala skulle føle seg bedre. Jeg forstår at det har blitt oppfattet som at jeg avfeide hennes følelser, men det var absolutt ikke intensjonen min. Det er bare så lite poeng i å male fanden på veggen, det kommer det ingenting godt ut av. Din intensjon var god Og jeg skjønner hva du mener, for jeg er så absolutt ikke enig med "huff!!!" Jeg bare reagerte på dette med "det er bare kødd" for akkurat det hadde jeg stolt helt på med mindre jeg stolte 100% på han, hvis du skjønner.. jah.. noe sånt 0 Siter
Glimtipper Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Din intensjon var god Og jeg skjønner hva du mener, for jeg er så absolutt ikke enig med "huff!!!" Jeg bare reagerte på dette med "det er bare kødd" for akkurat det hadde jeg stolt helt på med mindre jeg stolte 100% på han, hvis du skjønner.. jah.. noe sånt Heh, ja, skjønner hva du mener Jeg tror også mye av det jeg sier er basert på at jeg aldri har hatt noen grunn til å mistro de jeg har vært sammen med. Da kan jeg vanskelig snakke ut fra et ståsted hvor tvilen ikke kommer partneren til gode. 0 Siter
mrxx Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Det jeg gjorde var å sende inn en mail til hans mobiloperatør fra hans mail. Skrev under med hans navn. Slik er det enkelt å bestille en spesifisering. Snik da hver gang posten kommer slik at du er den første som åpner dette. Enkelte mobilselskap kan du også få spesifisering på internett. Da må du få bestilt et passord til "Hans side" på internett. Passordet må bestilles til hans mobil når han ikke vet om det. Slett det så og gå inn på hans side og se på hvem han har sendt til og eventuellt hvor mange. Ikke misbruk dette. Viser det seg at han ikke har lurt med noe så avbestill og ikke snik mer. Ikke før han eventuellt lyver som fy igjen. Et forhold skal være basert på tillit og ikke mye sniking. Men viser noen et stort tillitsbrudd er det lov å være tøff og finne ut det som trengs. Herre-min-jesus for en galskap. 0 Siter
Babette Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Det jeg gjorde var å sende inn en mail til hans mobiloperatør fra hans mail. Skrev under med hans navn. Slik er det enkelt å bestille en spesifisering. Snik da hver gang posten kommer slik at du er den første som åpner dette. Enkelte mobilselskap kan du også få spesifisering på internett. Da må du få bestilt et passord til "Hans side" på internett. Passordet må bestilles til hans mobil når han ikke vet om det. Slett det så og gå inn på hans side og se på hvem han har sendt til og eventuellt hvor mange. Ikke misbruk dette. Viser det seg at han ikke har lurt med noe så avbestill og ikke snik mer. Ikke før han eventuellt lyver som fy igjen. Et forhold skal være basert på tillit og ikke mye sniking. Men viser noen et stort tillitsbrudd er det lov å være tøff og finne ut det som trengs. Du skriver at et forhold skal være basert på tillit. Er dette tillit? Jeg sier som nicket ditt. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Skrevet 4. desember 2006 Jeg har en kompis som er slik. Altså kødder om sex og alt i den gata der. Tar han jo ikke seriøst om han sier vi skal ha oss en kjapp en. Han ER slik, kødder med det. Jeg kan godt hive meg med på en slik kødd over sms eller msn, men jeg mener jo ikke noe annet enn kødd jeg heller. er klar over at mange kødder med sånt, men føler det ikke er akseptabelt å sende meldinger med seksuellt innhold til andre jenter når man har samboer. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Skrevet 4. desember 2006 ser en del har diskutert litt nedover, blir litt mye å begynne å svare alle leddene, har ikke vært hjemme før nå idag så.. jeg setter veldig pris på alles innspill, har tenkt å la samboer lese hele tråden, så han faktisk skjønner at det ikke bare er meg som reagerer.. hva utroskap angår, så vet jeg at dette ikke er tilfellet, jeg kjenner ham inn og ut, og stoler egentlig fullt ut på ham (selv om dette fikk seg en knekk igår, for jeg trodde heller ikke han sendte sånne sms til andre jenter).. men når jeg har fått tenkt meg om så er det veldig lett å bare slenge sånne komentarer til andre, alt etter persontypen og hvor køddete andre er.. men det betyr dog ikke at jeg godtar slikt innhold på sms, eller at han holder på sånn til andre jenter på sms. Han har alltid vært sånn til gutter, dvs veldig trygg gutt som godt kan finne på å terge andre kompiser som har litt homofob med å sende "seksuelle" meldinger til de..dermed tror jeg det er fort gjort for ham å sende en sånn melding til ei jente også, men vi har fått avklart at det ikke er noe som er godtatt.. setter stor pris på alle dere som har tatt dere tid til å svare og å komme med innspill tusen hjertelig takk! 0 Siter
Maggi Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Det overrasker meg at mine holdninger overrasker deg. Kjenner vi hverandre, siden du hadde forventet noe annet (bedre?) av meg? Jeg er en av de som mener flørting, også når man er i et forhold, er veldig sunt og morsomt. Både med kjæresten/mannen sin og med venner, venninner og trygge fremmede. MSN og DOL er også flotte steder å flørte, for de som vil ha tips Flørting er en uformell omgangstone, ofte med mye humor. Selv flørter jeg uten å tenke meg om en gang, men det er allikevel sjeldent jeg blir misforstått, så det er trygt. Du deler endel av deg selv her inne, men utover det kjenner jeg deg neppe. 0 Siter
Maggi Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 takk for svar. var nok dette jeg følte ja. men vi har fått snakket om det nå når han til slutt tok til ord, og fått avklart en del ting.. Så bra! Håper det er til det beste for deg, da! Lykke til. 0 Siter
Gjest lurte litt bare... Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Det jeg gjorde var å sende inn en mail til hans mobiloperatør fra hans mail. Skrev under med hans navn. Slik er det enkelt å bestille en spesifisering. Snik da hver gang posten kommer slik at du er den første som åpner dette. Enkelte mobilselskap kan du også få spesifisering på internett. Da må du få bestilt et passord til "Hans side" på internett. Passordet må bestilles til hans mobil når han ikke vet om det. Slett det så og gå inn på hans side og se på hvem han har sendt til og eventuellt hvor mange. Ikke misbruk dette. Viser det seg at han ikke har lurt med noe så avbestill og ikke snik mer. Ikke før han eventuellt lyver som fy igjen. Et forhold skal være basert på tillit og ikke mye sniking. Men viser noen et stort tillitsbrudd er det lov å være tøff og finne ut det som trengs. Okay. Takk for utfyllende svar, men jeg lurte igrunn bare fordi jeg mente at eier av abb. må bestille selv. Og da stemte jo dèt... Men personlig ville jeg nok heller spurt samboeren om å gjøre det selv. Har han ingenting å skjule, så vil jo ikke det være noe problem. Og om han absolutt ikke vil så sier vel det omtrent like mye som en utskrift ville gjordt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.