Gå til innhold

Tips til hårskum.

Anbefalte innlegg

Gjest Pontiac
Skrevet

Har permanent, slike bølger.

Veldig pent når jeg skummer det inn. Men det skummet jeg får tak i blir jo så "stivt".

Greit nok, ikke noen som klør meg i skallen på jobben akkurat, men det er litt usj med så mye pinner i barken.

Noen med tips til et noe bedre skum, eller blir alle slik?

lalala1365380457
Skrevet

bruker h&m sitt billigmerke (knallrosa) og klemmer over håret/krøllene etter håret har tørket, da blir det ikke stivt/pinnete noe mere

Gjest Pontiac
Skrevet

bruker h&m sitt billigmerke (knallrosa) og klemmer over håret/krøllene etter håret har tørket, da blir det ikke stivt/pinnete noe mere

Takker og bukker, da blir det en tur på H&M med det første :)

Gjest heffalumpen
Skrevet

Jeg grer gjennom håret etter at det er tørt. Da blir 'pinnene' borte, mens holdet og fylden blir igjen. Bruker skum kjøpt hos frisør.

Skrevet

tror alle blir sånn, bortsett fra de billige hårskummene.. men prøv å gre igjennom håret etter at skummet er stivnet..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...