Gjest Pontiac Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Har permanent, slike bølger. Veldig pent når jeg skummer det inn. Men det skummet jeg får tak i blir jo så "stivt". Greit nok, ikke noen som klør meg i skallen på jobben akkurat, men det er litt usj med så mye pinner i barken. Noen med tips til et noe bedre skum, eller blir alle slik? 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 bruker h&m sitt billigmerke (knallrosa) og klemmer over håret/krøllene etter håret har tørket, da blir det ikke stivt/pinnete noe mere 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 bruker h&m sitt billigmerke (knallrosa) og klemmer over håret/krøllene etter håret har tørket, da blir det ikke stivt/pinnete noe mere Takker og bukker, da blir det en tur på H&M med det første 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Jeg grer gjennom håret etter at det er tørt. Da blir 'pinnene' borte, mens holdet og fylden blir igjen. Bruker skum kjøpt hos frisør. 0 Siter
meg__123! Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 tror alle blir sånn, bortsett fra de billige hårskummene.. men prøv å gre igjennom håret etter at skummet er stivnet.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.