mariaflyfly Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Siden det er søndag og desember og sånn? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Kjøpesenterene er i alle fall det, stort sett. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Skrevet 3. desember 2006 Kjøpesenterene er i alle fall det, stort sett. Konge, takk. 0 Siter
cathlin Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Oslo City har åpent fra kl 14 og utover. 0 Siter
lollo1 Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Kjøpesenterene er i alle fall det, stort sett. Noen som vet om Smart Club på Alnabru er åpent idag? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Noen som vet om Smart Club på Alnabru er åpent idag? Det ser ikke slik ut, jeg fant ingenting om det på hjemmesiden deres. Men du kan jo ringe de og høre? Tlf. 04100 0 Siter
lollo1 Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Det ser ikke slik ut, jeg fant ingenting om det på hjemmesiden deres. Men du kan jo ringe de og høre? Tlf. 04100 Hei du, Ja jeg var også inne på siden deres og har også prøvd å ringe, men de hadde ikke lagt inn noe på svareren om åpningstider, bare henviste til hjemmesiden. Men mulig jeg tar turen inn og sjekker uansett, det er jo andre sentere i by'n som er oppe.:-) Takk for svar. 0 Siter
kjerringskinn Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Noen som vet om Smart Club på Alnabru er åpent idag? Smart Club har åpent fra 14-19 i dag. Det står øverst i hjørnet på kundeavisen som du finner link til litt nede på siden deres. 0 Siter
lollo1 Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Smart Club har åpent fra 14-19 i dag. Det står øverst i hjørnet på kundeavisen som du finner link til litt nede på siden deres. Takker...tenkte ikke på å sjekke der. Men jeg dro nå inn og kan nå glede meg over litt nyttige og litt unyttige kjøp.:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.